Ah joh je zat er best leuk op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van de Eftelingfoto's..
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus je komt ook naar de eerstvolgende meet?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van de Eftelingfoto's..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Ah joh je zat er best leuk op.
De volgende meet zal ik proberen nog indringender naar je te kijken.![]()
quote:
............................................quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
ik ben klaargekomen en nu zweet ik helemaal![]()
dan ga je douchen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
Wat fijn dat je dat met ons wilt delen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
Foto's maken op meets als mensen nog in de kast zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Is dat die meet waar camera's verboden zijn?
maken mag, publiceren nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:55 schreef Blond19 het volgende:
Foto's maken op meets als mensen nog in de kast zitten![]()
![]()
wat nou? het is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
............................................
nou vooruit, voor deze ene keer dan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo van, als jij niet dit of dat doet, dan post ik je blote bifi?. Dat mag toch wel zeker?
.
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat met ons wilt delen..
jij ranzige dwerg!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |