hmm kort en bondig dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Litso het volgende:
Meestal met 'Welkom!' of 'Spreek!'
Dat is wel slim jahquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam.
Hmmm zóó 1990 ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Saaie mutsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Ik open mijn telefoon..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef SlamD het volgende:
Ik druk het groene knopje in.
Bink!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
'Copycat!' en dat dan heel bars uitgesproken.
Ik hou van shortcopy.
Binkette dan nog altijd, jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef Bendeleider het volgende:
Bink!
Ik geloof je niet mag ik je 06 ?![]()
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binkette dan nog altijd, ja.
en nee.
héhé of populair..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als er een telefoon afgaat van iemand anders 'we hebben een bellerrrrrrrrrrrrrrr' roepen. Doet het ook goed in de trein enzo!
Hmm als mijn paps/mams belt standaar met : Met je favo zoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:41 schreef Jett het volgende:
als me mama of papa belt; Met God.
me vriendje; WAT MOET JE
me beste vriendje; Neguurrr
de rest; o hoi
Nope, maar toch bedanktquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?
Ik juist wel, omdat mijn nummer als het goed is (en tot nu toe klopt dat) alleen bekend is bij mensen aan wie ik het zelf heb doorgegeven. Staat het nummer niet in mijn telefoon, dan is er grote kans dat 'zakelijk' wordt gebeld, zeg maar. En dan vind ik het net om met mijn naam op te nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ils het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Hmm door de moord op bepaalde mensen zijn jullie extreem rechtse mods wel heel voorzichtigquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Want stel je voor dat ze weten wie ze bellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Moest je dat zeggen van je werkgever ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Verstreujem het volgende:
Homoclub de Harde Paal, goedemiddag/avond
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat is wel slim jah.
Als mensen mij anoniem bellen zeg ik alleen 'hallo'.
nee, van mn vaderquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Moest je dat zeggen van je werkgever ?
Heb je wel je rijbewijs ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef baquelappe het volgende:
"sorry, ik rij nu een tunnel in"
en hang weer op.
Aaah gut!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef kless het volgende:
Opeens een besef. hey, dat is die van mij(wordt iets van 1X per week gebelt). en dan na dat kreng gevonden te hebben. gewoon "met (naam)" soms met goede(dag moment).
Benedictus met duits accent doet het ook goed in de trein denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef krazny het volgende:
Ik wissel meestal af:
* "Met Boris Jeltsin?"
* "Paus Johannes Paulus de 2e..." (toen kon het nog wel he..)
* "Hier B-1-0-0 .."![]()
"COC Enschede...."quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Verstreujem het volgende:
Homoclub de Harde Paal, goedemiddag/avond
de kenner !quote:
hey, psst die was al geweest sufferdquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Supaplex het volgende:
'hoe weet je dat ik hier ben?!'
Dit vind ik stiekem de leukstequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef nossio het volgende:
je bent in de uitzending...roept u maar!
3310, een van die standaard toontjes(geen zin om te kijken welke)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Aaah gut!
heb je wel een hippe beltoon ?
Die avatarquote:
Je vraag is "Hoe nemen jullie je mobiele telefoon op?".quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hey, psst die was al geweest sufferd![]()
Maar zo heet ik helemaal niet!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef portier het volgende:
Met Edwin.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef portier het volgende:
[..]
Maar zo heet ik helemaal niet!!!!!!!!!DDdd!!!11111111
Ik heb het ook maar 2x gedaanquote:
Aparte tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef woediewokkie het volgende:
topic-starter...ga een doel zoeken in je leven
Dat ben ik met een echte duitse helm!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Die avatar.
Ik zag gister dus serieus iemand op een scooter met zo'n duits blik op z'n hoofd.
Niet zo vroeg zo scherpquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je vraag is "Hoe nemen jullie je mobiele telefoon op?".
Hoe kun je nu in godsnaam een sufferd zijn als je daar een antwoord op geeft die toevallig iemand anders ook heeft?
Ken je eigen topic!
Doel heb ik reeds gevonden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef woediewokkie het volgende:
topic-starter...ga een doel zoeken in je leven
Euhm ..liefste dochter van de wereld en euhm ik de liefste zoon ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef Neva het volgende:
ligt er aan bij wie :
bij goed evriend : ello ( gevolgd door nog driemiljoen keer ello tot de een het spuugzat wordt
bij me moeders : gestapo of op een geirriteerde manier jaaaaaa
bij papa: met je liefste dochter van de wereld
Bij vriendjelief: hoi lief of hej lieffie of iets in die trent ( behalve als die anoniem belt![]()
en de rest varieert nogalvan hoi tot naam
ik ga al trouwenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Euhm ..liefste dochter van de wereld en euhm ik de liefste zoon ...
trouwen ?
Maar ik kan toch gewoon ''ik bezwaar'' roepen als de dominee/rechthebbende daar de gelegenheid toe stelt!?quote:
Ik word wel graag vies toegesproken mag ik jou 06 dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef vanilla het volgende:
Slet?
maar dan alleen bij bepaalde vriendinnen
voor de rest doet 'Ja?' het wel goed
als je tieten hebt welquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik word wel graag vies toegesproken mag ik jou 06 dan ?
hó ik wou alleen vies toegesproken worden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef vanilla het volgende:
[..]
als je tieten hebt wel
lezen lieverd...![]()
hebben ze daar ook éénbenige piraten vrouwen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"wil je een negerin? Toets dan 4...wil je een blondje? toets dan.." etc
Maar serieus. Meestal gewoon "OMFG HALLO..." afhangend van wie mij belt, natuurlijk.
Je snapt t nog niet he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hó ik wou alleen vies toegesproken worden..
niet gelijk denken dat ik meer van je wil..
Ik snap het wel voel me alleen gediscrimineerd !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef vanilla het volgende:
[..]
Je snapt t nog niet he?
Alleen bij vriendinnen, weet je wel die meiden
Achja can't blame you, je bent ook maar een man...
heheh wel met het accent ?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef miki het volgende:
Gewoon: "Hoi, met [naam]!"
Saai, maar effectief
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef Molleke het volgende:
Redactie van Sesamstraat, met Pino !
ik heb alleen een mobiel mee voor noodgevallen en ben in totaal iets van 4 keer gebeld. Ik heb een paar weken een nieuw nummer (die vrijwel niemand weet) en ben er vandaag bijvoorbeeld pas achter gekomen wat mijn eigen nieuwe nummer isquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef buzzer het volgende:
Ik heb er geen, dus dat is heeerlijk rustig.....
Weet je dat dat heel hip is? In deze tijd geen mobile hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef buzzer het volgende:
Ik heb er geen, dus dat is heeerlijk rustig.....
Dat heb ik ook heel vaak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik kijk meestal wie er belt (mobiel), en neem op met zijn/haar naam.
*ringtone*
*kijk op schermpje* -> *Bert belt*
"Hallo met Bert".
Heey Dat doe ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:47 schreef Maravilla het volgende:
'Thomas'
Nouja, 'met Thomas' eigenlijk, maar dat is niet te verstaan.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef rubstar het volgende:
"yooooooooooww" of
"waaaaasaaaaaaahhhhhhhhhhhhggggggggg"
en anders gewoon: "met nub"
pure poeziequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:44 schreef derekhugh het volgende:
"yo"
Zo neem jij ook op skype opquote:
quote:
quote:
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
trouwens die bwm belde me na de uitzending
Lekker moeilijk doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gegroet u trachtte verbinding te maken met [insert mijn naam]
OOOOW, AMD64 bedoel jequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Na welke uitzending en waarom belde hij
Nou geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
OOOOW, AMD64 bedoel je
Waarvoor belde hij?
Hij is fliefdquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou geen ideeof ik hem aub weer wou toevoegen op msn
!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef kless het volgende:
Na dat kreng gevonden te hebben. gewoon "met (naam)" soms met goede(dag moment).
Jij wordt weleens door wat anders gebeld dan een mens?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
* Goede(morgen/middag/avond), met (voornaam)
* Goede(morgen/middag/avond), met (voornaam) (achternaam)
* (voornaam)
* Ja?
Afhankelijk van wie of wat belt.
als een gozer niet wil dat iemand ziet dat hij belt.. is hij of onzeker, of bad newz.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef Tha_T het volgende:
Waarom niet?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef derekhugh het volgende:
[..]
als een gozer niet wil dat iemand ziet dat hij belt.. is hij of onzeker, of bad newz.
eitherway, sucks.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:25 schreef kwintenstraler het volgende:
Pronto!
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef funkyskunkie het volgende:
Vast en mobiel gewoon met mijn voornaam![]()
Overigens staat mijn vaste telefoon zo ingesteld dat als je anoniem belt er een hele lieve telefoondame je verteld dat ik daar niet van gediend ben![]()
*Om vervolgens de hoorn er op te gooien.....![]()
leg het mij ook eens uit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik bel via digitale telefoniequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik zeg wel eens: Hey piemelllllquote:
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:20 schreef Renesite het volgende:
Jáaáááááááa????
Met René
Of met René (achternaam)
Die klasgenoot heeft zeker de nieuwe Film-Valley gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.
Hoi kauwtabak! ja je spreekt met luuk luchtloper,ga je mee de sterrenoorlog winnen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Talietje het volgende:
goedemiddag politie bureau regio west-friesland
of gewoon heujj
of wat mot je
met onbekende nummers zeg ik gewoon: met ...... *insert real name*.......
leuk is datquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo ben ik jaren geleden ingetrapt door mijn broer.
Ze belden mij op (als politieburo regio rijnmond) dat er een bom onder onze huis was gevonden
Mij kennende, ik trapte erin en ben uit het huis gegaan met mijn mobiel
En 10 minuten later kwamen mijn broers (samen met hun collega's) aangeraast![]()
Hmm zeiden ze gotcha ?quote:
Je bedoelt miss Bucket, bladiebla,quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Oftewel schone schijn?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Ik vind der man altijd zo zielig.quote:
Vind de serie over-acted... maar hij wel leuk op momenten dat er niets anders op is...quote:
Da's ook origineel ja. Ik zeg zelf meestal: hoooi! of als er een onbekende belt: hallo??quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef LaZZ het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een maandban?
Om de een of andere reden geloof ik die niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:54 schreef Mellone het volgende:
als mijn vriendin belt neem ik op met "Hey, neuken?"
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden geloof ik die niet.![]()
Waar bewaar jij zo'n ding dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:23 schreef sararaats het volgende:
gewoon met "Hallo"
het duurt meestal een eeuw wanneer ik opneem. ik ben altijd mijn mobiel kwijt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef tulpje6 het volgende:
Ik werk voor een uitzendbureau in een fabriek en daar werkt ook een zwarte jongen daar. Laatst moest iemand van onze uitzendpool hem bellen en ik zag hoe die zwarte jongen opnam. Hij zei dus gewoon niets en dan na een paar seconden een keer heel zachtjes murmelend 'allo' of 'ja'.
Ik zou als iemand zo opnam dus echt denken 'huh ben ik nou verkeerd verbonden'. Ik snap dat nooit, dat sommige buitenlanders niks zeggen of alleen heel zacht 'ja allo' als je ze belt.
Volgens mij dacht die jongen die hem belde uit onze uitzendpool ook ff 'huh bel ik nu wel iemand?'.
Ik zeg altijd 'ja met mij', 'hoi met mij', 'Hoi met .......- 'eigen naam-' of 'met -eigen naam-'. (of met 'ja' of 'met mij weer' als iemand terugbelt)
Ik neem nooit zwijgend mn telefoon op of met een verbaasd 'allo??'
Owja als t een prive nummer is of een nummer wat ik niet ken, of wanneer ik mn telefoon pas heel laat weet te traceren en dus bijna hijgend aan de foon hang, dan zeg ik vaak gewoon 'ja, hallo?'
Sinds wanneer bel jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef Croupouque het volgende:
Eerst kijk ik wie er belt, en wanneer ik opneem zeg ik "Hoi [NAAM]".
Behalve wanneer mijn beste vriend belt, dan is het de kunst om iedere keer weer een zo belachelijk mogelijke naam te verzinnen.
Als ik niet kan zien wie er belt, dan neem ik niet op.
Zo is dat ook bij mij het geval!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Hallo, of als ik al heb gezien wie het is Hallo [naam]
btg = beltegoed?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Talietje het volgende:
ik heb zowat nooit btgdus ik word alleen maar gebeld..
Dat zeg ik: spotgoedkoop!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
10 euro beltegoed per 2 maanden, babyyyyyyyyyyy.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Talietje het volgende:
ik heb zowat nooit btgdus ik word alleen maar gebeld..
pfgff dat je dat allemaal kan onthoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef RiDo78 het volgende:
Ligt eraan wie er belt en op welke telefoon.
Op mijn werk:
onbekende externe lijn: Goedemorgen/middag/avond/nacht, bedrijfsnaam, afdeling, volledige naam.
onbekende interne lijn: Goedemorgen/middag/avond/nacht, afdeling, volledige naam.
bekende op interne of externe lijn: Zeg het eens! / Wat heb je nu weer gesloopt / *zucht* jij weer?
Privé:
anoniem nummer: Hallo / Goedemorgen/middag/avond/nacht / of ik neem totaal niet op (afh. van mijn stemming) -> als ik hun nummer niet mag zien hebben ze wat te verbergen en hoeven ze mijn naam ook niet te weten. Of ze kennen mij toch al.
onbekend nummer: met mijn voornaam -> achternaam gaat ze geen zak aan
bekend nummer: met mijn voornaam of Hey <naam beller>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |