quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef kless het volgende:
Na dat kreng gevonden te hebben. gewoon "met (naam)" soms met goede(dag moment).
Jij wordt weleens door wat anders gebeld dan een mens?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
* Goede(morgen/middag/avond), met (voornaam)
* Goede(morgen/middag/avond), met (voornaam) (achternaam)
* (voornaam)
* Ja?
Afhankelijk van wie of wat belt.
als een gozer niet wil dat iemand ziet dat hij belt.. is hij of onzeker, of bad newz.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef Tha_T het volgende:
Waarom niet?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef derekhugh het volgende:
[..]
als een gozer niet wil dat iemand ziet dat hij belt.. is hij of onzeker, of bad newz.
eitherway, sucks.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:25 schreef kwintenstraler het volgende:
Pronto!
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:52 schreef funkyskunkie het volgende:
Vast en mobiel gewoon met mijn voornaam![]()
Overigens staat mijn vaste telefoon zo ingesteld dat als je anoniem belt er een hele lieve telefoondame je verteld dat ik daar niet van gediend ben![]()
*Om vervolgens de hoorn er op te gooien.....![]()
leg het mij ook eens uit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik bel via digitale telefoniequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik zeg wel eens: Hey piemelllllquote:
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:20 schreef Renesite het volgende:
Jáaáááááááa????
Met René
Of met René (achternaam)
Die klasgenoot heeft zeker de nieuwe Film-Valley gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.
Hoi kauwtabak! ja je spreekt met luuk luchtloper,ga je mee de sterrenoorlog winnen ?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |