leg het mij ook eens uit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik bel via digitale telefoniequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik zeg wel eens: Hey piemelllllquote:
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:20 schreef Renesite het volgende:
Jáaáááááááa????
Met René
Of met René (achternaam)
Die klasgenoot heeft zeker de nieuwe Film-Valley gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.
Hoi kauwtabak! ja je spreekt met luuk luchtloper,ga je mee de sterrenoorlog winnen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Talietje het volgende:
goedemiddag politie bureau regio west-friesland
of gewoon heujj
of wat mot je
met onbekende nummers zeg ik gewoon: met ...... *insert real name*.......
leuk is datquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo ben ik jaren geleden ingetrapt door mijn broer.
Ze belden mij op (als politieburo regio rijnmond) dat er een bom onder onze huis was gevonden
Mij kennende, ik trapte erin en ben uit het huis gegaan met mijn mobiel
En 10 minuten later kwamen mijn broers (samen met hun collega's) aangeraast![]()
Hmm zeiden ze gotcha ?quote:
Je bedoelt miss Bucket, bladiebla,quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Oftewel schone schijn?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Ik vind der man altijd zo zielig.quote:
Vind de serie over-acted... maar hij wel leuk op momenten dat er niets anders op is...quote:
Da's ook origineel ja. Ik zeg zelf meestal: hoooi! of als er een onbekende belt: hallo??quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef LaZZ het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een maandban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |