hmm kort en bondig dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Litso het volgende:
Meestal met 'Welkom!' of 'Spreek!'
Dat is wel slim jahquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam.
Hmmm zóó 1990 ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Saaie mutsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Ik open mijn telefoon..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef SlamD het volgende:
Ik druk het groene knopje in.
Bink!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
'Copycat!' en dat dan heel bars uitgesproken.
Ik hou van shortcopy.
Binkette dan nog altijd, jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef Bendeleider het volgende:
Bink!
Ik geloof je niet mag ik je 06 ?![]()
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binkette dan nog altijd, ja.
en nee.
héhé of populair..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als er een telefoon afgaat van iemand anders 'we hebben een bellerrrrrrrrrrrrrrr' roepen. Doet het ook goed in de trein enzo!
Hmm als mijn paps/mams belt standaar met : Met je favo zoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:41 schreef Jett het volgende:
als me mama of papa belt; Met God.
me vriendje; WAT MOET JE
me beste vriendje; Neguurrr
de rest; o hoi
Nope, maar toch bedanktquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?
Ik juist wel, omdat mijn nummer als het goed is (en tot nu toe klopt dat) alleen bekend is bij mensen aan wie ik het zelf heb doorgegeven. Staat het nummer niet in mijn telefoon, dan is er grote kans dat 'zakelijk' wordt gebeld, zeg maar. En dan vind ik het net om met mijn naam op te nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ils het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Hmm door de moord op bepaalde mensen zijn jullie extreem rechtse mods wel heel voorzichtigquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Want stel je voor dat ze weten wie ze bellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Moest je dat zeggen van je werkgever ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Verstreujem het volgende:
Homoclub de Harde Paal, goedemiddag/avond
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat is wel slim jah.
Als mensen mij anoniem bellen zeg ik alleen 'hallo'.
nee, van mn vaderquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Moest je dat zeggen van je werkgever ?
Heb je wel je rijbewijs ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef baquelappe het volgende:
"sorry, ik rij nu een tunnel in"
en hang weer op.
Aaah gut!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef kless het volgende:
Opeens een besef. hey, dat is die van mij(wordt iets van 1X per week gebelt). en dan na dat kreng gevonden te hebben. gewoon "met (naam)" soms met goede(dag moment).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |