hmm kort en bondig dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Litso het volgende:
Meestal met 'Welkom!' of 'Spreek!'
Dat is wel slim jahquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam.
Hmmm zóó 1990 ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Saaie mutsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef DreamyGirl het volgende:
Ligt eraan wie er belt, als het mijn vriend is zeg ik: "met mij", als het vrienden zijn zeg ik gewoon mijn voornaam en als ik niet weet wie er belt zeg ik mijn voor- en achternaam. Ook het meest gebruikelijk denk ik zo. Ik ben ook niet de persoon om mijn mobieltje heel origineel op te nemen.![]()
Ik open mijn telefoon..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef SlamD het volgende:
Ik druk het groene knopje in.
Bink!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
'Copycat!' en dat dan heel bars uitgesproken.
Ik hou van shortcopy.
Binkette dan nog altijd, jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef Bendeleider het volgende:
Bink!
Ik geloof je niet mag ik je 06 ?![]()
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binkette dan nog altijd, ja.
en nee.
héhé of populair..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als er een telefoon afgaat van iemand anders 'we hebben een bellerrrrrrrrrrrrrrr' roepen. Doet het ook goed in de trein enzo!
Hmm als mijn paps/mams belt standaar met : Met je favo zoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:41 schreef Jett het volgende:
als me mama of papa belt; Met God.
me vriendje; WAT MOET JE
me beste vriendje; Neguurrr
de rest; o hoi
Nope, maar toch bedanktquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ook niet als ik zeg dat je een hele mooie nick hebt ?
Ik juist wel, omdat mijn nummer als het goed is (en tot nu toe klopt dat) alleen bekend is bij mensen aan wie ik het zelf heb doorgegeven. Staat het nummer niet in mijn telefoon, dan is er grote kans dat 'zakelijk' wordt gebeld, zeg maar. En dan vind ik het net om met mijn naam op te nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ils het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Hmm door de moord op bepaalde mensen zijn jullie extreem rechtse mods wel heel voorzichtigquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Want stel je voor dat ze weten wie ze bellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon 'Met Brighteyes' Waarin Brighteyes natuurlijk door mijn echte naam vervangen word
Als het een onbekend nummer is neem ik tegenwoordig vaak juist niet met mijn voor- en achternaam op. Gaat ze geen fuck aan...
Moest je dat zeggen van je werkgever ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Verstreujem het volgende:
Homoclub de Harde Paal, goedemiddag/avond
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat is wel slim jah.
Als mensen mij anoniem bellen zeg ik alleen 'hallo'.
nee, van mn vaderquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Moest je dat zeggen van je werkgever ?
Heb je wel je rijbewijs ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:54 schreef baquelappe het volgende:
"sorry, ik rij nu een tunnel in"
en hang weer op.
Aaah gut!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef kless het volgende:
Opeens een besef. hey, dat is die van mij(wordt iets van 1X per week gebelt). en dan na dat kreng gevonden te hebben. gewoon "met (naam)" soms met goede(dag moment).
Benedictus met duits accent doet het ook goed in de trein denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef krazny het volgende:
Ik wissel meestal af:
* "Met Boris Jeltsin?"
* "Paus Johannes Paulus de 2e..." (toen kon het nog wel he..)
* "Hier B-1-0-0 .."![]()
"COC Enschede...."quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Verstreujem het volgende:
Homoclub de Harde Paal, goedemiddag/avond
de kenner !quote:
hey, psst die was al geweest sufferdquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef Supaplex het volgende:
'hoe weet je dat ik hier ben?!'
Dit vind ik stiekem de leukstequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef nossio het volgende:
je bent in de uitzending...roept u maar!
3310, een van die standaard toontjes(geen zin om te kijken welke)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Aaah gut!
heb je wel een hippe beltoon ?
Die avatarquote:
Je vraag is "Hoe nemen jullie je mobiele telefoon op?".quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hey, psst die was al geweest sufferd![]()
Maar zo heet ik helemaal niet!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef portier het volgende:
Met Edwin.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef portier het volgende:
[..]
Maar zo heet ik helemaal niet!!!!!!!!!DDdd!!!11111111
Ik heb het ook maar 2x gedaanquote:
Aparte tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef woediewokkie het volgende:
topic-starter...ga een doel zoeken in je leven
Dat ben ik met een echte duitse helm!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Die avatar.
Ik zag gister dus serieus iemand op een scooter met zo'n duits blik op z'n hoofd.
Niet zo vroeg zo scherpquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je vraag is "Hoe nemen jullie je mobiele telefoon op?".
Hoe kun je nu in godsnaam een sufferd zijn als je daar een antwoord op geeft die toevallig iemand anders ook heeft?
Ken je eigen topic!
Doel heb ik reeds gevonden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef woediewokkie het volgende:
topic-starter...ga een doel zoeken in je leven
Euhm ..liefste dochter van de wereld en euhm ik de liefste zoon ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef Neva het volgende:
ligt er aan bij wie :
bij goed evriend : ello ( gevolgd door nog driemiljoen keer ello tot de een het spuugzat wordt
bij me moeders : gestapo of op een geirriteerde manier jaaaaaa
bij papa: met je liefste dochter van de wereld
Bij vriendjelief: hoi lief of hej lieffie of iets in die trent ( behalve als die anoniem belt![]()
en de rest varieert nogalvan hoi tot naam
ik ga al trouwenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Euhm ..liefste dochter van de wereld en euhm ik de liefste zoon ...
trouwen ?
Maar ik kan toch gewoon ''ik bezwaar'' roepen als de dominee/rechthebbende daar de gelegenheid toe stelt!?quote:
Ik word wel graag vies toegesproken mag ik jou 06 dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:45 schreef vanilla het volgende:
Slet?
maar dan alleen bij bepaalde vriendinnen
voor de rest doet 'Ja?' het wel goed
als je tieten hebt welquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik word wel graag vies toegesproken mag ik jou 06 dan ?
hó ik wou alleen vies toegesproken worden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef vanilla het volgende:
[..]
als je tieten hebt wel
lezen lieverd...![]()
hebben ze daar ook éénbenige piraten vrouwen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"wil je een negerin? Toets dan 4...wil je een blondje? toets dan.." etc
Maar serieus. Meestal gewoon "OMFG HALLO..." afhangend van wie mij belt, natuurlijk.
Je snapt t nog niet he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
hó ik wou alleen vies toegesproken worden..
niet gelijk denken dat ik meer van je wil..
Ik snap het wel voel me alleen gediscrimineerd !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef vanilla het volgende:
[..]
Je snapt t nog niet he?
Alleen bij vriendinnen, weet je wel die meiden
Achja can't blame you, je bent ook maar een man...
heheh wel met het accent ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |