leg het mij ook eens uit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik bel via digitale telefoniequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe je dat doet moet je even uitleggen....
Ik zeg wel eens: Hey piemelllllquote:
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:20 schreef Renesite het volgende:
Jáaáááááááa????
Met René
Of met René (achternaam)
Die klasgenoot heeft zeker de nieuwe Film-Valley gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik hoorde van een klasgenoot de volgende.
Hoi kauwtabak! ja je spreekt met luuk luchtloper,ga je mee de sterrenoorlog winnen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Talietje het volgende:
goedemiddag politie bureau regio west-friesland
of gewoon heujj
of wat mot je
met onbekende nummers zeg ik gewoon: met ...... *insert real name*.......
leuk is datquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo ben ik jaren geleden ingetrapt door mijn broer.
Ze belden mij op (als politieburo regio rijnmond) dat er een bom onder onze huis was gevonden
Mij kennende, ik trapte erin en ben uit het huis gegaan met mijn mobiel
En 10 minuten later kwamen mijn broers (samen met hun collega's) aangeraast![]()
Hmm zeiden ze gotcha ?quote:
Je bedoelt miss Bucket, bladiebla,quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Oftewel schone schijn?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Jullie kennen vast wel de serie Keeping Up Appearances? "Bouquet residence, lady of the house speaking",.
Ik vind der man altijd zo zielig.quote:
Vind de serie over-acted... maar hij wel leuk op momenten dat er niets anders op is...quote:
Da's ook origineel ja. Ik zeg zelf meestal: hoooi! of als er een onbekende belt: hallo??quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef LaZZ het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een maandban?
Om de een of andere reden geloof ik die niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:54 schreef Mellone het volgende:
als mijn vriendin belt neem ik op met "Hey, neuken?"
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden geloof ik die niet.![]()
Waar bewaar jij zo'n ding dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:23 schreef sararaats het volgende:
gewoon met "Hallo"
het duurt meestal een eeuw wanneer ik opneem. ik ben altijd mijn mobiel kwijt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef tulpje6 het volgende:
Ik werk voor een uitzendbureau in een fabriek en daar werkt ook een zwarte jongen daar. Laatst moest iemand van onze uitzendpool hem bellen en ik zag hoe die zwarte jongen opnam. Hij zei dus gewoon niets en dan na een paar seconden een keer heel zachtjes murmelend 'allo' of 'ja'.
Ik zou als iemand zo opnam dus echt denken 'huh ben ik nou verkeerd verbonden'. Ik snap dat nooit, dat sommige buitenlanders niks zeggen of alleen heel zacht 'ja allo' als je ze belt.
Volgens mij dacht die jongen die hem belde uit onze uitzendpool ook ff 'huh bel ik nu wel iemand?'.
Ik zeg altijd 'ja met mij', 'hoi met mij', 'Hoi met .......- 'eigen naam-' of 'met -eigen naam-'. (of met 'ja' of 'met mij weer' als iemand terugbelt)
Ik neem nooit zwijgend mn telefoon op of met een verbaasd 'allo??'
Owja als t een prive nummer is of een nummer wat ik niet ken, of wanneer ik mn telefoon pas heel laat weet te traceren en dus bijna hijgend aan de foon hang, dan zeg ik vaak gewoon 'ja, hallo?'
Sinds wanneer bel jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef Croupouque het volgende:
Eerst kijk ik wie er belt, en wanneer ik opneem zeg ik "Hoi [NAAM]".
Behalve wanneer mijn beste vriend belt, dan is het de kunst om iedere keer weer een zo belachelijk mogelijke naam te verzinnen.
Als ik niet kan zien wie er belt, dan neem ik niet op.
Zo is dat ook bij mij het geval!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Hallo, of als ik al heb gezien wie het is Hallo [naam]
btg = beltegoed?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Talietje het volgende:
ik heb zowat nooit btgdus ik word alleen maar gebeld..
Dat zeg ik: spotgoedkoop!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
10 euro beltegoed per 2 maanden, babyyyyyyyyyyy.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Talietje het volgende:
ik heb zowat nooit btgdus ik word alleen maar gebeld..
pfgff dat je dat allemaal kan onthoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef RiDo78 het volgende:
Ligt eraan wie er belt en op welke telefoon.
Op mijn werk:
onbekende externe lijn: Goedemorgen/middag/avond/nacht, bedrijfsnaam, afdeling, volledige naam.
onbekende interne lijn: Goedemorgen/middag/avond/nacht, afdeling, volledige naam.
bekende op interne of externe lijn: Zeg het eens! / Wat heb je nu weer gesloopt / *zucht* jij weer?
Privé:
anoniem nummer: Hallo / Goedemorgen/middag/avond/nacht / of ik neem totaal niet op (afh. van mijn stemming) -> als ik hun nummer niet mag zien hebben ze wat te verbergen en hoeven ze mijn naam ook niet te weten. Of ze kennen mij toch al.
onbekend nummer: met mijn voornaam -> achternaam gaat ze geen zak aan
bekend nummer: met mijn voornaam of Hey <naam beller>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |