ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Dat papjong speelt een paar keer mee met AZ en mag direct bij het Nederlands elftal?
vind ik ook van nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Dat papjong speelt een paar keer mee met AZ en mag direct bij het Nederlands elftal?
Ja hallo verwacht je gelijk een goed leesbaar stukje voor een speler die net komt kijken. Laat ie zich eerst maar bewijzen dan krijgt ie beter proza van me.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef Eilanden het volgende:
Lekker leesbaar stukje met al die tekens Tong
Daarom heeft ie Vlaar ook opgeroepen!!! Snap dat dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Suijk het volgende:
Nu houdt dat gezeik over 'hij haalt alleen maar jonge Ajax spelers' in ieder geval ook op.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarom heeft ie Vlaar ook opgeroepen!!! Snap dat dan!
Maar hij heeft nog steeds geen Ajax-veteraan opgeroepen zoals met van Galenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Suijk het volgende:
Nu houdt dat gezeik over 'hij haalt alleen maar jonge Ajax spelers' in ieder geval ook op.
Ik wel, moest ook wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Je snapte toch wel dat mijn opmerking sarcastisch was he?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie nu pas is geselecteerd. Maduro werd al na 2 wedstrijden opgeroepen.
Had je gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Suijk het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je gedacht![]()
Die Vlaar is ook echt zo'n ajaciederig type, uit zijn naam kan je bijna Vaart maken
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar gaat een basisplaats afdwingen!
Beto stopte Nelisse af, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.![]()
Ik opteer voor Bouma als linksback.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef gras het volgende:
Hopelijk houd hij Fredje Bouma uit de selectie.
Of Barry Opdam natuurlijk!
Hoe heet die andere spits dan, die samen met Liedson speelde?quote:
Die Bouma van jullie deed 't daar anders ook niet al te goed tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.![]()
Sá Pinto.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe heet die andere spits dan, die samen met Liedson speelde?
Net als Maduro voor Ajaxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij maakte wel laat zijn debuut voor AZ...
Bouma blundert minstens een keer per wedstrijd. Die klojo heeft PSV de finale gekost.quote:
Hij is geselecteerd voor de wedstrijden tegen Roemenië en Finland, denk niet dat je daar spelers als Henry en Shevchenko tegenkomtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wereldverdediger.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is maar goed dat Fredje Bouma Shevchenko compleet uit de wedstrijd speelde in Milaan.
Bij mijn grote held Frank de Boer zouden ze het een Frank de Boertje noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is maar goed dat Fredje Bouma Shevchenko compleet uit de wedstrijd speelde in Milaan.
Die moeten ze elke vijf minuten wakker schudden, anders is Sjeva d'r weer eens langs.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Bij mijn grote held Frank de Boer zouden ze het een Frank de Boertje noemen.
Bouma mijn god.
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die moeten ze elke vijf minuten wakker schudden, anders is Sjeva d'r weer eens langs.
Dat gold toch ook voor dat ventje van Ajax?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Goh moet je weer met ajax vergelijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.
Op het gemakje. Alleen Pasanen kon hem niet houden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.
Ja, dan komt ie eventueel wat later naar ome Foppe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Kan hij deze zomer dan wel "gewoon" meedoen aan NeXXt?
Pake Foppe is het toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dan komt ie eventueel wat later naar ome Foppe.
Pake Foppe Boppequote:
Nee hoor. Blind hoeft hem er niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ronnie komt gewoon lekker naar Amsterdam.
Hij moet gewoon zorgen dat ie met de spurs kan regelen dat ie direct word verhuurd aan Ajaxquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs
Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.
Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.
Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zorgen dat ie met de spurs kan regelen dat ie direct word verhuurd aan Ajax
quote:De transferperikelen van Ron Vlaar krijgen een nieuwe dimensie, nu Tottenham-coach Jol de komst van de verdediger niet ziet zitten.
De bal leek helemaal te liggen bij Ron Vlaar. De verdediger moest zelf beslissen of hij de overstap wilde maken naar Tottenham Hotspur. De clubs hadden elkaar al gevonden in een afkoopsom van zo'n drie miljoen euro.
Maar de transfersage krijgt een andere onverwachte wending. Tottenham-trainer Martin Jol heeft tegengesproken dat hij Vlaar nodig heeft. De Haagse coach heeft al vijf centrale verdedigers tot zijn beschikking.
AZ staat op een ander standpunt. De Alkmaarse club maakte woensdag bekend dat er een akkoord was met de Engelse club over een transfer van Vlaar. De jonge verdediger moest zelf inschatten of hij al klaar was voor een overgang naar het Premiership.
AZ werkt toch niet met gelimiteerde transfersommen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef rubbereend het volgende:die jongen had het beste een maand geleden kunnen bijtekenen met een gelimiteerde transfersom dan had hij al dit geouwehoer niet gehad.
t zijn blessure zat hij vast bij oranje, daarna verloor hij zijn basisplaats en zakte hij af.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij is wat mij betreft een exacte kopie van Hofland: in zijn speelwijze maar ook in zijn gedrag. Hofland is jaren geleden ook helemaal de hemel in geschreven als nieuwe Jaap Stam, maar dat is hij ook niet geworden.
Zou het nu echt zo erg zijn bij AZ?quote:15/11/2005 9 :45
Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.
Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar nog tot medio 2007 loopt.
PSV wou hem niet Tolkie...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Als de beste club van NL je niet wil dan ga je maar meteen naar Feyenoord?
Ostlund?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Wie moet hij uit de basis gaan houden.
Ostlundquote:Op woensdag 28 december 2005 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Wie moet hij uit de basis gaan houden.
Ajax wilde hem dolgraag maar het lukte weer eens niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Als de beste club van NL je niet wil dan ga je maar meteen naar Feyenoord?
Blind moest hem niet. Van Geel wou hem wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax wilde hem dolgraag maar het lukte weer eens niet.
quote:
Ajax wilde niet meer dan 1,5 miljoen voor hem betalen, punt.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax wilde hem dolgraag maar het lukte weer eens niet.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ook, wat had jij ervan gemaakt?
Echt wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Jajong het volgende:
Scheringa natuurlijk veel minder aan Feyenoord gevraag, de stakker.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Jajong het volgende:
Scheringa natuurlijk veel minder aan Feyenoord gevraag, de stakker.
quote:Feyenoord wint de race en legt Vlaar vast
28/12/2005 18:45
Ajax en Tottenham Hotspur trokken met volle kracht aan hem maar Feyenoord is er met Ron Vlaar vandoor gegaan. De twintigjarige verdediger van AZ verhuist per 1 januari naar De Kuip, waar hij het WK hoopt te halen.
Vlaar doorstond de medische keuring en tekende een contract tot de zomer van 2009 bij Feyenoord en maakte daarmee een einde aan de lange periode vol onzekerheid over zijn nabije toekomst. 'En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken', vertelde Vlaar op de website van Feyenoord.
Vlaar sprak al met Feyenoord-coach Erwin Koeman. 'Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie hebben we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.'
In Alkmaar slaagde Vlaar er onder Louis van Gaal niet in een vaste plek te veroveren, waardoor zijn status als international en deelname aan het WK op de tocht kwam te staan. Bij Tottenham, waar hij zelf en AZ al tot een akkoord mee kwam, vreesde Vlaar gezien de grote concurrentie nog verder uit zicht te raken.
'Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.'
Soms wel ja. Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lees je je eigen posts wel eens?![]()
Valt wel mee, het centrum van Feyenoord is goed (Bahia en Greene, met daarachter Derijck en Sno als goede jeugdspelers, en Saïdi nog). Alleen de links- en rechtsback positie is wat magertjes bij Feyenoord (Ostlundquote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef DeTolk het volgende:
Op de bank bij AZ, en straks in de basis bij Feyenoord. Zegt toch wel wat.
quote:
Precies. Zo dom zijn ze daar. En wel 8,5 miljoen voor de 5e spitsquote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ajax wilde niet meer dan 1,5 miljoen voor hem betalen, punt.
Je post een bericht waarin staat dat PSV wel degelijk interesse had, en een paar post later zeg je tegen DeTolk dat PSV niet geinteresseerd was...quote:
Ik kan me niet voorstellen dat PSV hem wilde, zeker niet na PSV-AZ. Ik heb dat bericht wel gelezen, maar expres een ander gedeelte vet gemaakt...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je post een bericht waarin staat dat PSV wel degelijk interesse had, en een paar post later zeg je tegen DeTolk dat PSV niet geinteresseerd was...![]()
Denk dat er heel weinig Ajacieden rouwig om zullen zijn. Als ie weinig kostte hadden we 'm wel gewild voor erbij, maar verder hebben wij die jongen natuurlijk totaal niet nodig. Onervaren 'talenten' barsten we toch al van. Veel suc6 ermee, maar het zal het verlies van K2 nooit kunnen compenseren.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Zo dom zijn ze daar. En wel 8,5 miljoen voor de 5e spits
Okee.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat PSV hem wilde, zeker niet na PSV-AZ. Ik heb dat bericht wel gelezen, maar expres een ander gedeelte vet gemaakt...
Vlaar is leuk, meer niet. Niet geschikt voor Ajax of PSV, en eerlijk gezegd heeft Feyenoord met Greene en Bahia nu betere spelers vind ik (op dit moment althans). Ben blij dat ie niet naar Eindhoven komt.
Sorry hoor maar Ajacieden zijn wel de laatsten die een grote mond mogen hebben over transfers en personeelsbeleid.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Nee het is slim om meer voor een jeugdcontract te betalen.
Kut hè,dat wij minder hoefden te betalen......quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Nee het is slim om meer voor een jeugdcontract te betalen.
Hangt van de resultaten af.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Ik vraag me toch af hoe welkom hij in Rotterdam zal zijn. Zeker na zijn uitgesproken voorkeur voor Ajax.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat er heel weinig Ajacieden rouwig om zullen zijn.
quote:Als ie weinig kostte hadden we 'm wel gewild voor erbij, maar verder hebben wij die jongen natuurlijk totaal niet nodig. Onervaren 'talenten' barsten we toch al van. Veel suc6 ermee, maar het zal het verlies van K2 nooit kunnen compenseren.
Gozer,Cruijff heeft ook nog bij ons gevoetbald,remember.....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Ik vraag me toch af hoe welkom hij in Rotterdam zal zijn. Zeker na zijn uitgesproken voorkeur voor Ajax.
Hehe, je hebt gelijk. Maar als 'ie goed gaat presteren zal het wel niet zo'n probleem zijn. Hij heeft niet bij Ajax gespeeld tenslotte.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer,Cruijff heeft ook nog bij ons gevoetbald,remember.....![]()
Onbetrouwbaar mannetjequote:Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken, aldus Vlaar
Best wel opmerkelijk inderdaad, ben benieuwd hoe zich gaat ontwikkelen in Rotterdamquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een opmerkelijk nieuws, wel een goede keuze van Ron. Hij past daar wel.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
YES!
Perfecte keuze Vlaar. Ik ben benieuwd!
Yup, verwacht niet meer dan 1.5 miljoenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord ervoor betaald heeft.. 3.5 miljoen zal wel niet. Ze zullen wel Koop em zodat ie niet naar Ajax hoeft-korting hebben gekregen. Zo zielig is Scheringa wel
Domme kneus, kan je niet begrijpend lezen ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef bart83 het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer wat over hoe meeloperig veel Ajacieden zijn. 3 maanden geleden had vrijwel elke Ajacied het een topper gevonden en nu stelt ie niets meer voor?
Is ook zat.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, verwacht niet meer dan 1.5 miljoen
Zeker, meer is 'ie nog niet waard. Ik hoop toch wel dat 'ie weer wat opleeft bij een nieuwe club.quote:
Moeten we dan maar vaker gebruik van maken,van die korting.....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord ervoor betaald heeft.. 3.5 miljoen zal wel niet. Ze zullen wel Koop em zodat ie niet naar Ajax hoeft-korting hebben gekregen. Zo zielig is Scheringa wel
Clubliefde is ver te zoeken in het hedendaagse voetbal, zeggen ze wel eens. Clubhaat daarentegen is er weldegelijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:
Ach, het is altijd handig als je een extra verdediger erbij hebt.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Clubliefde is ver te zoeken in het hedendaagse voetbal, zeggen ze wel eens. Clubhaat daarentegen is er weldegelijk!![]()
OT: Zijn eerste wedstrijden speelde hij heel goed bij AZ, daarna heb ik toch mijn twijfels overh em gekregen. En met Greene, Bahia en Saidi voor zich, en daarnaast Derijck (ofzo) en Sno nog vraag ik me sterk af of het wel zo'n goede keuze is geweest.
Verzwakken jullie elkaar maar lekker, worden wij gewoon 'lachend' tweede.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Moeten we dan maar vaker gebruik van maken,van die korting.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan op naar de playoffs.....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verzwakken jullie elkaar maar lekker, worden wij gewoon 'lachend' tweede.
Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zielepoot,zolang wij maar CL halenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
We zwaaien met zn allen naar de kuip? ofzo.
Wie? Vlaar?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
hij doet het gewoon om dit topic draaiende te houden![]()
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zieleppt,zolang wij maar CL halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik hou me in.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zielepoot,zolang wij maar CL halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wilde toch 2de worden???quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.
Thun en Sparta praag bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.
Van dat zwaaien krijg je toch maar lamme handen.quote:
Hij hoefde er niet lang over na te denken en vindt Feyenoord een geweldige clubquote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van dat zwaaien krijg je toch maar lamme handen.![]()
Heeft Vlaar al gereageerd op de transfer?
bron: www.feyenoord.nlquote:‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
2.5 miljoenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:
WHahahahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef pekel het volgende:
't Is zelfs het belangrijkste nieuws op NOS-teletekst.
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef bart83 het volgende:
[..]
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.
En dat terwijl dat allang bekend was, dit is veel onverwachter.
Dat doet hij.quote:Op donderdag 29 december 2005 04:01 schreef twi het volgende:
Tsja, ik vind het maar twijfelachtig handelen. Ben benieuwd hoe Scheringa met zijn eigen DSB-klanten omgaat als het even niet meezit. Zou 'ie die dan ook gelijk op zo'n kinderachtige manier behandelen?
2.5 Miljoen euroquote:Op donderdag 29 december 2005 11:01 schreef pfaf het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd naar de prijs die Feyenoord betaald heeft. Die Scheringa werkt me zo langzamerhand wel erg op de zenuwen met z'n hypocriete gedrag...
Ja grote gok voor Feyenoord denk ik. Financieel hebben ze het daar al niet echt breed op het moment. Het is een gok. Of hij groeit daar uit tot wereld speler. Of hij loopt over een jaar weer te janken.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ok, dan heeft Feyenoord toch diep in de buidel moeten tasten zeg.
En de interesse en belangen van de spelers tellen helemaal niet meer mee? Het zou wat zijn als ik van werkgever wil veranderen en mijn baas verbiedt me dat.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Noca het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gek idee om je spelers niet te verkopen aan je directe concurrenten of de topclubs in je eigen land.
Neem Noorwegen, daar hebben de 'kleinere' clubs besloten geen spelers te verkopen aan Rosenborg dat al jaren achter elkaar kampioen werd o.a. door alle goede spelers bij de kleinere clubs weg te kopen. En zie het resultaat, de andere clubs vechten om het kampioenschap en de competitie is veel interessanter geworden. Nu verkoopt Scheringa hem wel aan feyenoord, dus het gaat niet helemaal op, maar dit lijkt me wel wat voor de kleinere clubs in NL
Wat is dat toch met dat janken? Ik vind dit juist helemaal niet het soort speler dat maar loopt te zeiken ipv voetballen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:12 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja grote gok voor Feyenoord denk ik. Financieel hebben ze het daar al niet echt breed op het moment. Het is een gok. Of hij groeit daar uit tot wereld speler. Of hij loopt over een jaar weer te janken.
Ik ben ook benieuwd hoe hij door supporters wordt ontvangen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Blijf het wel raar vinden..
Roepen dat je naar Ajax wil en dan naar de grote rivaal gaan
Vanaf 1 januari is 'ie pas Feyenoorderquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Vlaar vanavond al mee spelen? Of is hij echt voor na de winterstop gehaald?
Bron?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nopz, is niet correct....
Als Östlund niet geschorst is, dan zal die er tegenwoordig ook wel langs staan. Ongelooflijk, wat is dat een slechte voetballer zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die zijn eerste training gaan bekijken? In ieder geval staat ie de eerste match wel in de basis, denk ik, nu Östlund geschorst is.
Ze hebben geen andere rechtsback denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is het triest gesteld met het Zweedse voetbal.
Van Basten zat in De Kuip vandaag, beide zou een selectie niet misstaan nee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Vlaar![]()
Komt heel erg sterk terug van zijn blessure! Kan wel geselecteerd worden voor Oranje. Net als Drenthe trouwens!
[afbeelding]
Vlaar zou ik best nog wel eens willen zien in Oranje, hij maakt een zeer sterke indruk. En de verdedigers die Van Basten nu selecteert zijn niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Van Basten zat in De Kuip vandaag, beide zou een selectie niet misstaan nee.
Van mij hoeft hij er ook nog niet meteen bij, maar een voorselectie om vast te proeven. Zou er ieder geval niet van opkijken als hij deze stijgende lijn kan vasthouden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Maar Drenthe mag van mij nog lekker ballen in Jong Oranje voorlopig hoor.
Sneu zeg.quote:Vlaar maandenlang uitgeschakeld
ROTTERDAM - Verdediger Ron Vlaar komt dit jaar bij Feyenoord niet meer in actie. Uit onderzoek is maandag gebleken dat de voorste kruisband in zijn beschadigde knie is ingescheurd. Hij is volgens de eerste diagnose drie tot vier maanden uitgeschakeld.
Vlaar moet voorlopig rust houden. Hij zal in principe geen operatie ondergaan. In een later stadium, afhankelijk van de ontwikkeling van de blessure en de stabiliteit van de knie, kan de medische staf van Feyenoord alsnog besluiten tot opereren. In dat geval is Vlaar zes tot acht maanden uit de roulatie. Over zes weken weet de voormalige speler van AZ waar hij aan toe is.
Vlaar raakte zondag in Kerkrade tegen Roda JC (1-3) door eigen toedoen geblesseerd. Hij botste op tegenstander Yulu Matondo waarna hij het duel krimpend van pijn moest staken. Arbiter Ben Haverkort bestrafte Vlaar nog met de gele kaart.
nou, dat wordt knallen met Bahiaquote:
Jordy Buijs en Omer Ozcelik vind ik zelfs meer potentie hebben als Vlaar. Van Marwijk moet tegen PSV gewoon voor Bahia kiezen, en daarna gewoon 1 van deze 2 voor de leeuwen gooien.quote:Op maandag 17 september 2007 18:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Greene, Tiendalli en J. Buijs zijn er ook nog. Greene is bijna weer fit dus.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Past goed bij Hofland, allebei Nederlander en ze kunnen er beide geen kloot van
Vind jij Hofland ook zo goed?quote:
Kruisbandblessure = einde seizoen he. Jammer, met hem hadden we een aantal punten meer gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind jij Hofland ook zo goed?
Wordt Vlaar nog ooit fit?
quote:Vlaar langer bij Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord heeft het contract van Ron Vlaar opengebroken en verlengd tot 2012. Dat liet de Rotterdamse club donderdag weten. De verdediger kwam twee jaar geleden over van AZ en speelde sindsdien veertig competitiewedstrijden.
Vlaar liep in de beginfase van het seizoen een ernstige knieblessure op. De tweevoudig international hoopt in de voorbereiding op het komende seizoen weer aan te sluiten bij de selectie van Feyenoord.
De 23-jarige verdediger reageerde verheugd op het nieuwe contract. ,,Dat dit gebaar vanuit de clubleiding juist komt terwijl ik revalideer van een blessure, zegt mij veel,’’ aldus Vlaar.
Jezus, hem blijft ook niets bespaard.quote:Vlaar volgende slachtoffer Rotterdamse blessuregolf
22 augustus 2008
Ron Vlaar is mogelijk opnieuw lange tijd uit de roulatie. De verdediger van Feyenoord verdraaide donderdag op training zijn knie en is ter observatie naar het ziekenhuis gebracht. Uit onderzoek zal moeten blijken hoe ernstig de kwetsuur is.
Vlaar raakte vorig seizoen zwaar geblesseerd aan de linker knie, waar hij nu ook last van heeft. Een kruisbandblessure hield hem maar liefst tien maanden aan de kant. De 23-jarige stopper leek in de voorbereiding weer volledig fit en speelde afgelopen zaterdag in Turkije tegen Konyaspor voor het eerst weer een volledige wedstrijd. Daarin maakte hij een fitte indruk.
Na Ono hebben we een nieuwe man van glas.quote:VLAAR GEBLESSEERD VAN TRAINING
Ron Vlaar heeft woensdagavond de training geblesseerd moeten verlaten. De verdediger ging na drie kwartier ogenschijnlijk door zijn linkerknie in een duel met Kevin Hofland en werd daarna tussen twee man in van het veld gedragen. Vlaar had juist deze week de groepstraining hervat na het herstel van een knieblessure en hoopte komende maandag voor het eerste weer minuten te maken met Jong Feyenoord. De ernst van de blessure is nog niet duidelijk.
De training van woensdag in De Kuip werd gadegeslagen door ongeveer vijftig supporters en twee cameraploegen. Na diverse trap- en passoefeningen, stond het grootste deel van de oefensessie in het teken van een partijspel met drie verschillende teams.
Ja zo ga je idd met je spelers omquote:Op woensdag 17 september 2008 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Als 'ie nou weer 2-3 maanden eruitligt kunnen we hem net zo goed verkopen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja zo ga je idd met je spelers om
Hij heeft zelf toch voor feyenoord gekozen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutcarrière heeft die jongen zeg.
Veeg me op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch voor feyenoord gekozen.
Net of die gast er zelf voor kiestquote:Op zaterdag 20 september 2008 07:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
wel makkelijk geld verdienen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |