Bron?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nopz, is niet correct....
Als Östlund niet geschorst is, dan zal die er tegenwoordig ook wel langs staan. Ongelooflijk, wat is dat een slechte voetballer zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die zijn eerste training gaan bekijken? In ieder geval staat ie de eerste match wel in de basis, denk ik, nu Östlund geschorst is.
Ze hebben geen andere rechtsback denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is het triest gesteld met het Zweedse voetbal.
Van Basten zat in De Kuip vandaag, beide zou een selectie niet misstaan nee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Vlaar![]()
Komt heel erg sterk terug van zijn blessure! Kan wel geselecteerd worden voor Oranje. Net als Drenthe trouwens!
[afbeelding]
Vlaar zou ik best nog wel eens willen zien in Oranje, hij maakt een zeer sterke indruk. En de verdedigers die Van Basten nu selecteert zijn niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Van Basten zat in De Kuip vandaag, beide zou een selectie niet misstaan nee.
Van mij hoeft hij er ook nog niet meteen bij, maar een voorselectie om vast te proeven. Zou er ieder geval niet van opkijken als hij deze stijgende lijn kan vasthouden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Maar Drenthe mag van mij nog lekker ballen in Jong Oranje voorlopig hoor.
Sneu zeg.quote:Vlaar maandenlang uitgeschakeld
ROTTERDAM - Verdediger Ron Vlaar komt dit jaar bij Feyenoord niet meer in actie. Uit onderzoek is maandag gebleken dat de voorste kruisband in zijn beschadigde knie is ingescheurd. Hij is volgens de eerste diagnose drie tot vier maanden uitgeschakeld.
Vlaar moet voorlopig rust houden. Hij zal in principe geen operatie ondergaan. In een later stadium, afhankelijk van de ontwikkeling van de blessure en de stabiliteit van de knie, kan de medische staf van Feyenoord alsnog besluiten tot opereren. In dat geval is Vlaar zes tot acht maanden uit de roulatie. Over zes weken weet de voormalige speler van AZ waar hij aan toe is.
Vlaar raakte zondag in Kerkrade tegen Roda JC (1-3) door eigen toedoen geblesseerd. Hij botste op tegenstander Yulu Matondo waarna hij het duel krimpend van pijn moest staken. Arbiter Ben Haverkort bestrafte Vlaar nog met de gele kaart.
nou, dat wordt knallen met Bahiaquote:
Jordy Buijs en Omer Ozcelik vind ik zelfs meer potentie hebben als Vlaar. Van Marwijk moet tegen PSV gewoon voor Bahia kiezen, en daarna gewoon 1 van deze 2 voor de leeuwen gooien.quote:Op maandag 17 september 2007 18:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Greene, Tiendalli en J. Buijs zijn er ook nog. Greene is bijna weer fit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |