WHahahahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef pekel het volgende:
't Is zelfs het belangrijkste nieuws op NOS-teletekst.
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef bart83 het volgende:
[..]
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.
En dat terwijl dat allang bekend was, dit is veel onverwachter.
Dat doet hij.quote:Op donderdag 29 december 2005 04:01 schreef twi het volgende:
Tsja, ik vind het maar twijfelachtig handelen. Ben benieuwd hoe Scheringa met zijn eigen DSB-klanten omgaat als het even niet meezit. Zou 'ie die dan ook gelijk op zo'n kinderachtige manier behandelen?
2.5 Miljoen euroquote:Op donderdag 29 december 2005 11:01 schreef pfaf het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd naar de prijs die Feyenoord betaald heeft. Die Scheringa werkt me zo langzamerhand wel erg op de zenuwen met z'n hypocriete gedrag...
Ja grote gok voor Feyenoord denk ik. Financieel hebben ze het daar al niet echt breed op het moment. Het is een gok. Of hij groeit daar uit tot wereld speler. Of hij loopt over een jaar weer te janken.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ok, dan heeft Feyenoord toch diep in de buidel moeten tasten zeg.
En de interesse en belangen van de spelers tellen helemaal niet meer mee? Het zou wat zijn als ik van werkgever wil veranderen en mijn baas verbiedt me dat.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Noca het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gek idee om je spelers niet te verkopen aan je directe concurrenten of de topclubs in je eigen land.
Neem Noorwegen, daar hebben de 'kleinere' clubs besloten geen spelers te verkopen aan Rosenborg dat al jaren achter elkaar kampioen werd o.a. door alle goede spelers bij de kleinere clubs weg te kopen. En zie het resultaat, de andere clubs vechten om het kampioenschap en de competitie is veel interessanter geworden. Nu verkoopt Scheringa hem wel aan feyenoord, dus het gaat niet helemaal op, maar dit lijkt me wel wat voor de kleinere clubs in NL
Wat is dat toch met dat janken? Ik vind dit juist helemaal niet het soort speler dat maar loopt te zeiken ipv voetballen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:12 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja grote gok voor Feyenoord denk ik. Financieel hebben ze het daar al niet echt breed op het moment. Het is een gok. Of hij groeit daar uit tot wereld speler. Of hij loopt over een jaar weer te janken.
Ik ben ook benieuwd hoe hij door supporters wordt ontvangen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Blijf het wel raar vinden..
Roepen dat je naar Ajax wil en dan naar de grote rivaal gaan
Vanaf 1 januari is 'ie pas Feyenoorderquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Vlaar vanavond al mee spelen? Of is hij echt voor na de winterstop gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |