Ik wel, moest ook wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Je snapte toch wel dat mijn opmerking sarcastisch was he?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie nu pas is geselecteerd. Maduro werd al na 2 wedstrijden opgeroepen.
Had je gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Suijk het volgende:
Nu houdt dat gezeik over 'hij haalt alleen maar jonge Ajax spelers' in ieder geval ook op.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je gedacht![]()
Die Vlaar is ook echt zo'n ajaciederig type, uit zijn naam kan je bijna Vaart maken
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar gaat een basisplaats afdwingen!
Beto stopte Nelisse af, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.![]()
Ik opteer voor Bouma als linksback.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef gras het volgende:
Hopelijk houd hij Fredje Bouma uit de selectie.
Of Barry Opdam natuurlijk!
Hoe heet die andere spits dan, die samen met Liedson speelde?quote:
Die Bouma van jullie deed 't daar anders ook niet al te goed tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij Liedson en Beto af kon stoppen? Waarschijnlijk is hij tegen spitsen als Shevchenko, Henry en Eto'o gewoon kansloos hoor. Dat maakt natuurlijk niet uit, maar dan moet hij natuurlijk niet meteen de basis in geprezen worden.![]()
Sá Pinto.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe heet die andere spits dan, die samen met Liedson speelde?
Net als Maduro voor Ajaxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij maakte wel laat zijn debuut voor AZ...
Bouma blundert minstens een keer per wedstrijd. Die klojo heeft PSV de finale gekost.quote:
Hij is geselecteerd voor de wedstrijden tegen Roemenië en Finland, denk niet dat je daar spelers als Henry en Shevchenko tegenkomtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |