Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zielepoot,zolang wij maar CL halenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
We zwaaien met zn allen naar de kuip? ofzo.
Wie? Vlaar?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
hij doet het gewoon om dit topic draaiende te houden![]()
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zieleppt,zolang wij maar CL halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik hou me in.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jullie mogen lekker 2e worden met 20 punten voorsprong op ons zielepoot,zolang wij maar CL halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wilde toch 2de worden???quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.
Thun en Sparta praag bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Halen jullie toch niet. Bovendien overleven jullie eerste ronde Eufa Cup al niet eens, laat staan een echte competitie. Laat dat maar aan de grote jongens (lees: topclubs) over.
Van dat zwaaien krijg je toch maar lamme handen.quote:
Hij hoefde er niet lang over na te denken en vindt Feyenoord een geweldige clubquote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van dat zwaaien krijg je toch maar lamme handen.![]()
Heeft Vlaar al gereageerd op de transfer?
bron: www.feyenoord.nlquote:‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
2.5 miljoenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord ervoor betaald heeft.. 3.5 miljoen zal wel niet. Ze zullen wel Koop em zodat ie niet naar Ajax hoeft-korting hebben gekregen. Zo zielig is Scheringa wel
WHahahahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef pekel het volgende:
't Is zelfs het belangrijkste nieuws op NOS-teletekst.
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja er valt deze dagen verder niks te melden natuurlijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef bart83 het volgende:
[..]
Huntelaar naar Ajax stond ook op teletekst overal bovenaan enzo.
En dat terwijl dat allang bekend was, dit is veel onverwachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |