Wereldverdediger.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is maar goed dat Fredje Bouma Shevchenko compleet uit de wedstrijd speelde in Milaan.
Bij mijn grote held Frank de Boer zouden ze het een Frank de Boertje noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is maar goed dat Fredje Bouma Shevchenko compleet uit de wedstrijd speelde in Milaan.
Die moeten ze elke vijf minuten wakker schudden, anders is Sjeva d'r weer eens langs.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Bij mijn grote held Frank de Boer zouden ze het een Frank de Boertje noemen.
Bouma mijn god.
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die moeten ze elke vijf minuten wakker schudden, anders is Sjeva d'r weer eens langs.
Dat gold toch ook voor dat ventje van Ajax?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Dat papjong speelt een paar keer mee met AZ en mag direct bij het Nederlands elftal?
Goh moet je weer met ajax vergelijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.
Op het gemakje. Alleen Pasanen kon hem niet houden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Heitinga, Grygera of Escudé zouden hem af hebben gestopt.
Ja, dan komt ie eventueel wat later naar ome Foppe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Kan hij deze zomer dan wel "gewoon" meedoen aan NeXXt?
Pake Foppe is het toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dan komt ie eventueel wat later naar ome Foppe.
Pake Foppe Boppequote:
Nee hoor. Blind hoeft hem er niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ronnie komt gewoon lekker naar Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |