No shit Sherlock...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter ??? je loopt achter je hebt het verkeerde topic aangemaakt
nee, die zijn voor mij meestalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef babba_ het volgende:
niet een FIPO
wie woont daar dan ook ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
Fisher - dinsdag 10 mei 2005 @ 11:10
... wicked little me ...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb behoefte aan.......
ik weet 't lieverd.. kom vanavond!!
trouwens het is HEINKENSZAND!!!! lieverd
ik dronk het toch al niet. ik betaalde 5,50 per week voor 8 boterhammen met slankie (2 per dag) beetje dure bammetjes hèquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
maar goddess, geweldig dat je nu geen koffie meer mag
Dat zal het zijn, en je hebt nog wel net een nieuwe computer gekregen op je stage toch ?quote:
rustig rustig, die jongen doet het al 32 topics lang prima. gaat 1x fout direct alle hoon over zich heen.. dat kan toch nietquote:
jah ik weet 't schat, megter verbeterde mij al.. vergeef me, slaaptekort enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
Fisher - dinsdag 10 mei 2005 @ 11:10
... wicked little me ...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb behoefte aan.......
ik weet 't lieverd.. kom vanavond!!
trouwens het is HEINKENSZAND!!!! lieverd
mjah dat kun je zelf idd goedkoper, maar om je dan ook meteen af te sluiten voor de koffiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dronk het toch al niet. ik betaalde 5,50 per week voor 8 boterhammen met slankie (2 per dag) beetje dure bammetjes hè
watvoor functie wil je vervullen? mail me maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef R-Alph het volgende:
goddess-in-heaven jij directeur? Mag je ook mijn baas wel zijn![]()
Mja inderdaad die kwam behoorlijk klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef R-Alph het volgende:
ijsmeis liet haar fantasie weer los gaan net ?
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, en je hebt nog wel net een nieuwe computer gekregen op je stage toch ?
ik drink het toch al niet. is toch niet te zuipen hieroquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah dat kun je zelf idd goedkoper, maar om je dan ook meteen af te sluiten voor de koffie![]()
shit weer telaatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja inderdaad die kwam behoorlijk klaar![]()
Ben 't gewend hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
rustig rustig, die jongen doet het al 32 topics lang prima. gaat 1x fout direct alle hoon over zich heen.. dat kan toch niet![]()
Persoonlijke assistentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
watvoor functie wil je vervullen? mail me maar
mag je nu ook geen thee meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik drink het toch al niet. is toch niet te zuipen hiero
haha ik ben nog niet echt wakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, TS is ook nog niet wakker
Zie ook /quote onderaan OP
Jullie gaan te hardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef R-Alph het volgende:
ijsmeis liet haar fantasie weer los gaan net ?
heinkenszand is groot hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
i know![]()
![]()
kom binnenkort wel een keertje langs![]()
![]()
dat hoef ik niet, koppie uilenzeik. ik drink water. dat is het enige dat lekker is (al moet je wel de kraam super lang laten lopen wil er koud water uitkomen)quote:
En de vraag is... op wie... of met wiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja inderdaad die kwam behoorlijk klaar![]()
Inderdaad, de koffie hier ook niet lekker. Het lijkt wel slootwater.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Koffie is hier ook niet te zuipen, maar goed je moet toch wat drinken, en als je er eenmaal aan gewend bent ach dan maakt het helemaal niet meer uit
owjah, als je mij dan tel/adres mailt dan verdwaal ik vanavond nietquote:
nog nooit van gehoord, maja wie heeft er ooit van buitenpost gehoord!quote:
Ik ook nietquote:
Windows 95quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
ik zit hier op een ouw barrel, incl win95. Met wel 78mb aan hd. Dat is pas vliegen
wat een geweldig kantoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hoef ik niet, koppie uilenzeik. ik drink water. dat is het enige dat lekker is (al moet je wel de kraam super lang laten lopen wil er koud water uitkomen)
damned those bitches!quote:
ben er over 33 dagen wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat ene geweldig kantoor![]()
daar wil ik ook komen werken
![]()
59.... pffffffffffff dat duurt echt nog heel langquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er over 33 dagen wegstagedagen dan he. dat zijn 59 gewone dagen
hier is het crisis. we moeten overal zelf voor betalen (is niet echt een florerend bedrijf)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n gekoeld water systeem ding staan, dat water is ook wel lekker
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pas nou op met die smilies, straks loopt het oude beestje vast.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En de vraag is... op wie... of met wie![]()
of natuurlijk.... met wat![]()
oe een systeem van de belgen... dat moet wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord dan![]()
moet je niet ook zelf voor je internetaansluiting betalen dan???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier is het crisis. we moeten overal zelf voor betalen (is niet echt een florerend bedrijf)
same here! ik kom wel aan die 2 liter water toe op een dagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n gekoeld water systeem ding staan, dat water is ook wel lekker
minder dan 2 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
59.... pffffffffffff dat duurt echt nog heel lang
Is die functie nu al vervuld of nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er over 33 dagen wegstagedagen dan he. dat zijn 59 gewone dagen
dat nog net niet. voor alle extra's welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
moet je niet ook zelf voor je internetaansluiting betalen dan???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pas nou op met die smilies, straks loopt het oude beestje vast.
Ik heb een ABCD toetsenbord...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord dan![]()
nog niet, je bent aangenomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is die functie nu al vervuld of niet![]()
Wat moet je na je stage doen? Opleiding af?
ik ben 27 mei klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 2 maandenop 7 juli trek ik de deur achter mij dicht en fiets naar huis als een vrije vrouw
vind ik het knap dat je ook nog ... kan typen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb een ABCD toetsenbord...
Alle letters van het alfabet staan erop![]()
nou valt weer mee danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat nog net niet. voor alle extra's wel
Typen gaat moeilijk daar heb ik een extra cursus voor moeten doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind ik het knap dat je ook nog ... kan typen!
geen vakantie? ik ga daarna ruim 3 weken uitrusten in italie. lekker eten en shoppenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 27 mei klaartreed daarna wel in vaste dienst
dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 27 mei klaartreed daarna wel in vaste dienst
7juli.. nog ergens een weekje vrij als je 35 dagen moet maken??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 2 maandenop 7 juli trek ik de deur achter mij dicht en fiets naar huis als een vrije vrouw
ik bedoelde eigenlijk dat je ... (puntjes) kan typen als je alleen maar ABCD enzo op je toetsenbord hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Typen gaat moeilijk daar heb ik een extra cursus voor moeten doen![]()
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog niet, je bent aangenomen
nee nog een jaar. onderzoek doen
Ik kan toverenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat je ... (puntjes) kan typen als je alleen maar ABCD enzo op je toetsenbord hebt.![]()
nope geen vakantie (eigen keuze, geen geld!), wel vakantiedagen natuurlijk èn een vakantie van de zaakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geen vakantie? ik ga daarna ruim 3 weken uitrusten in italie. lekker eten en shoppen
ik niet hoor, jij hebt gewoon helemaal niets te zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
7juli.. nog ergens een weekje vrij als je 35 dagen moet maken??
ik stop op 1 julien moet er ook nog 35 geloof ik...
Nog 30 minuten en dan weg hier en op naar schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef LtdDan het volgende:
Voor koffie betalen![]()
Dan kon ik mijn complete stagevergoeding inleveren hier!!
Nog 30 min en dan lunchen![]()
schrijf dan maar een communicatieplan met communicatielijnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!
Ze willen mail van jouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik, waarom willen jullie mail en van wie???
men wil mail van ijlien, geen idee waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik, waarom willen jullie mail en van wie???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog niet, je bent aangenomen
nee nog een jaar. onderzoek doen
voor een feauteauquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
men wil mail van ijlien, geen idee waarom
Just go with the flowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Omdat ze een vrouw is, duhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oooh dan heb ik hier topkwaliteit met mn pentium II en Windows NT (maaar binnenkort, 2 weken ofzo allemaal nieuwe computers met XP!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef Ballicious het volgende:
Geen azerty, maar t is huilen met de pet op dat ding. PENTIUM 1 for life.... grrrrrr
Omdat jij tijgerwillie bentquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werd gebeld met trilfunctie.
Het was TrenTs die het deed..
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jongens. Weten jullie dat dan niet?
Vrouwen vallen niet op wanhopige mensen.
Blèèèèèh.
Hij zit gewoon in mijn broekzak, maar soms glijdt ie de verkeerde kant op. *proest*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
![]()
Waar heb jij je telefoon dan zitten. Ik wil jou wel eens een telefoon zien opnemen dan![]()
Ik hoor er niet bij, bij al die wanhopige figuren hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toe![]()
Wees maar niet bang, ze moet nog maar 3 weken stage lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toe![]()
je zou het bijna denken hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Neee, jij natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou het bijna denken he
ikke niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet zoveel langer meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ze moet nog maar 3 weken stage lopen
ooh dat is nou een echte trouwe voorzitterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou het bijna denken he
ikke niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch chat ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef Tombert het volgende:
je kan bijna zowat wel een chat openen zo snel als t hier gaat
ckersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dat is nou een echte trouwe voorzitter![]()
ja ok maar dan hoef je niet telkens te vernieuwenquote:
Ja zoiets heet hier Slowchat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef Tombert het volgende:
je kan bijna zowat wel een chat openen zo snel als t hier gaat
Ach dan blijven je vingers een beetje in bewegingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tombert het volgende:
[..]
ja ok maar dan hoef je niet telkens te vernieuwen![]()
tsssssssssssssssssquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga een pallet emmers bestellen voor al deze jongelui hier
Dit is ook geen slowchatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja zoiets heet hier Slowchat.
Wat is er zo slow aan.
Het langzaamste is de tijd dat er een nieuw topic word aangemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja zoiets heet hier Slowchat.
Wat is er zo slow aan.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NootjesBV het volgende:
<---- loopt stage bij itannex als systeem beheerder, ik test voornamelijk de funtionaliteit van msn.
des de faster de chat des te sneller de dag voorbj isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is ook geen slowchat
Dit is fastchat![]()
en werkt het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NootjesBV het volgende:
<---- loopt stage bij itannex als systeem beheerder, ik test voornamelijk de funtionaliteit van msn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
des de faster de chat des te sneller de dag voorbij is
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Het langzaamste is de tijd dat er een nieuw topic word aangemaakt
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die moet al klaar liggen bij pagina 5.
Newbies.
.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Newbies.
.
idd dat duurt echt te lang hoor elke keerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Newbies.
.
Het werkt 98 % van de tijd goed de andere 2 % is meestal omdat er dan getest word of dat ik hier de verkeerde kabel uit de muur trekquote:
Doodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef Vigile het volgende:
*kijkt om het hoekje*
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
mense, ik ga er weer van tussen, ff werken tot topic 35 !
Ze was teveel aan het fokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
klasgenootje van me is net gestopt met haar stage
quote:
Ik wacht wat langer met pauze, zodat er minder tijd te gaan is NA mijn pauzequote:
nog 3 kwartier voor ham/kaas crossantjes (zoals elke dag)quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik wacht wat langer met pauze, zodat er minder tijd te gaan is NA mijn pauze
jummmquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
nog 3 kwartier voor ham/kaas crossantjes (zoals elke dag)
hier is dat standaard half 1 tot 1 uur, dus om 5 voor half 1 naar de bakker om de hoek lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik wacht wat langer met pauze, zodat er minder tijd te gaan is NA mijn pauze
hehe ik woon op 2 min fietsen van mn stage plek dus ga gewoon lekker thuis eten...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:47 schreef jakoko het volgende:
hier nog 3 kwartier te gaan voor de lunch, en dan nog je eigen brood mee moeten nemen ook, had het bedrijf eerst wel hoog staan
omg hijs lachequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van die kutstreken bij een bruiloft?
Die is geweldig
Prima !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:45 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hallo lang niet gezien alles goed
![]()
ooh is dat een hint???? ahhahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Vigile het volgende:
[..]
Prima !![]()
Jou ook? Weetje, heb al heel de dag geen sms van je gehad![]()
haha
---> Kutstreken/stunts/opdrachten bij een bruiloft <-----quote:
nog 5 hier, schiet niet op... net afspraak gemaakt zodat ik vanmiddag moet werkenquote:
Mwuahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:52 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
---> Kutstreken/stunts/opdrachten bij een bruiloft <-----
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb weleens van zo'n kutgeintje (toevallig uit Hengelo) gehoord.
Bruid en bruidegom komen na de bruiloft thuis, de bruidegom opent de deur, stapt naar binnen en flikkert in het gat waar de 'vriendengroep' het luik heeft weggehaald.
Resultaat enkel- en (gecompliceerde) beenbreuk. 2 weken ziekenhuis.
Ze hebben zich de tering gelachen.
ik wil een eigen bedrijf, dus dat komt wel geodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat wordt later nog wat met jou.
Als je een echte baan hebt.
daarom lopen we nu stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat wordt later nog wat met jou.
Als je een echte baan hebt.
Hier officieel 5 uur, maar ga altijd een half uur eerder weg zodat ik de trein van 5 uur kan halen, dus nog 4,5 uur - 30 minuten pauze == 4 uur msnen en fokkequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
daarom lopen we nu stage
en nu bij voorbaat ga verdomme niet katten tegen elkaar want dat kan ik nu helemaal niet hebben
Mijn idee..quote:
Heb al een eigen ict bedrijf, maar daar kom je de eerste jaren nog niet van rond of je moet het gelijk heel groot aanpakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil een eigen bedrijf, dus dat komt wel geod
rustig maar... ik zit heir nog tot 1 juli....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi lieve jitzzzze, complex, daywalkur, goddess, ijsmeis en natuurlijk ook teardrop en fisher
Ik ben back!
Wat lees ik nou.. ze hoeft toch nog maar 3 weken stage te lopenzijn jullie zo blij dat je me dalijk kwijt bent?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi lieve jitzzzze, complex, daywalkur, goddess, ijsmeis en natuurlijk ook teardrop en fisher
Ik ben back!
Wat lees ik nou.. ze hoeft toch nog maar 3 weken stage te lopenzijn jullie zo blij dat je me dalijk kwijt bent?
Heeej IJlien, Welkom backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
een paar jaar me vervelen bij een baas lukt me wel. Ik wil alleen nooit meer een kantoorbaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Heb al een eigen ict bedrijf, maar daar kom je de eerste jaren nog niet van rond of je moet het gelijk heel groot aanpakken.
Je mist een naamquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
je bent een aantal hele lieve mensen vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
*sputter sputter*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
eetsequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:00 schreef Fisher het volgende:
sshhssst allemaal... ik ga eten en wil niet veel te lezen hebben als ik terug ben
ik sta er toch bij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je bent een aantal hele lieve mensen vergeten![]()
ik wil ook niet afhankelijk zijn van een baas, werkt niet bij mij maar totdat ik van mn bedrijf kan leven zal het toch moetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een paar jaar me vervelen bij een baas lukt me wel. Ik wil alleen nooit meer een kantoorbaan!
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je bent een aantal hele lieve mensen vergeten![]()
.quote:
Hoi hoi IJlien, welcome backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
geintje lieverdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
.
ooh en vrouwlief is tegenwoordig zonder het deel lief![]()
hej IJlienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topicsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor,
Ze begint met lieve jitzzzze![]()
Zie mijn avatarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef c0mpleX het volgende:
Maar IJlien, wat heb jij gedaan dan? Mavo, Havo of Vwo? ik Havo
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
smakelijk eten voor degene die gaan eten. ik moet nog wachten op een collega
Ze heeft het toch over nootjesbv?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topics![]()
Wordt lastig nu iedereen lunchen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als jullie nou ff gauw dit topic volmaken, kan ik het nieuwe openen voordat ik ga eten.
Nee hoor, lieve jitzzzze klinkt veel beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hej IJlien![]()
Hoe was je lunch? en je werkoverleg?
Bruin brood. Is goed voor het buikje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessant![]()
Ik bedoelde dat nootjesbv nieuw voor me was, jij bent een living legend hier tijgerwillie
wat zal ik eens gaan eten?
Ik ga zo ook lunchen, ik moet ook nog verzinnen wat ik ga eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat nootjesbv nieuw voor me was, jij bent een living legend hier tijgerwillie
ik eet 3 bruine boterhammen met kaas en groene pepers, misschien ook wat voor jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ha ik help je welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Heb ik hem voor nop klaarliggen.
Puh-lease get a lifequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Heb ik hem voor nop klaarliggen.
hahahhaha ja EN lieve jitzzzze natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, lieve jitzzzze klinkt veel beter![]()
Nog 1 post dan voordat ik eten ga halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als jullie nou ff gauw dit topic volmaken, kan ik het nieuwe openen voordat ik ga eten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahhaha ja EN lieve jitzzzze natuurlijk!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee zo was ik niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahhaha ja EN lieve jitzzzze natuurlijk!
Ohja complex ik heb gymn, vwo en havo gedaan haha en dat allemaal in 5 jaar!! maar jij bent in 81 geboren? (dutchy81) en ik 85 dus dan zat jij echt in de 5e toen ik in de 1e zat.. vernederend.. misschien heb je me wel uitgelachen
Tsssquote:
Een kwamkwammerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je, jij zit er ook al aardig dicht bij
![]()
ik heb lekker kaas met komkommer op op mijn brood![]()
trouwens, wie weet hoe een vrouwtjes komkommer heet????![]()
?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
komkommerin?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
een paprikaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben blij dat ik nu niet op mijn fiets zit
Limburg hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo?
Regent het daar?
Hier schijnt het zonnetje weer volop.
eetsequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
Ja ja :S nou kgeef je geen ongelijk, ik had mezelf ook uitgelachenquote:
quote:
Wederom tegelijk mwuahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef Vigile het volgende:
Kom-er-in?
ja ik doe 'aan de lijn' dus dan moet ik mn bammetje opleuken met iets lekkersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ja :S nou kgeef je geen ongelijk, ik had mezelf ook uitgelachen
Groene pepers gaat iets te ver voor me! Ik hou het bij een bolletje met filet americain denk ik en even kijken wat voor soep er te krijgen is! beter is er mosterdsoep...![]()
misschien lachte jij mij wel uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ja :S nou kgeef je geen ongelijk, ik had mezelf ook uitgelachen
..
Nog 10quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:10 schreef Vigile het volgende:
IJsmeis, zit je klaar voor de start met de OP? Het gaat BIJNA gebeuren
Jahhhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is weer spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |