quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pas nou op met die smilies, straks loopt het oude beestje vast.
Ik heb een ABCD toetsenbord...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord dan![]()
nog niet, je bent aangenomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is die functie nu al vervuld of niet![]()
Wat moet je na je stage doen? Opleiding af?
ik ben 27 mei klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 2 maandenop 7 juli trek ik de deur achter mij dicht en fiets naar huis als een vrije vrouw
vind ik het knap dat je ook nog ... kan typen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb een ABCD toetsenbord...
Alle letters van het alfabet staan erop![]()
nou valt weer mee danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat nog net niet. voor alle extra's wel
Typen gaat moeilijk daar heb ik een extra cursus voor moeten doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind ik het knap dat je ook nog ... kan typen!
geen vakantie? ik ga daarna ruim 3 weken uitrusten in italie. lekker eten en shoppenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 27 mei klaartreed daarna wel in vaste dienst
dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 27 mei klaartreed daarna wel in vaste dienst
7juli.. nog ergens een weekje vrij als je 35 dagen moet maken??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 2 maandenop 7 juli trek ik de deur achter mij dicht en fiets naar huis als een vrije vrouw
ik bedoelde eigenlijk dat je ... (puntjes) kan typen als je alleen maar ABCD enzo op je toetsenbord hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Typen gaat moeilijk daar heb ik een extra cursus voor moeten doen![]()
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog niet, je bent aangenomen
nee nog een jaar. onderzoek doen
Ik kan toverenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat je ... (puntjes) kan typen als je alleen maar ABCD enzo op je toetsenbord hebt.![]()
nope geen vakantie (eigen keuze, geen geld!), wel vakantiedagen natuurlijk èn een vakantie van de zaakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geen vakantie? ik ga daarna ruim 3 weken uitrusten in italie. lekker eten en shoppen
ik niet hoor, jij hebt gewoon helemaal niets te zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!
neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
7juli.. nog ergens een weekje vrij als je 35 dagen moet maken??
ik stop op 1 julien moet er ook nog 35 geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |