Inderdaad, de koffie hier ook niet lekker. Het lijkt wel slootwater.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Koffie is hier ook niet te zuipen, maar goed je moet toch wat drinken, en als je er eenmaal aan gewend bent ach dan maakt het helemaal niet meer uit
owjah, als je mij dan tel/adres mailt dan verdwaal ik vanavond nietquote:
nog nooit van gehoord, maja wie heeft er ooit van buitenpost gehoord!quote:
Ik ook nietquote:
Windows 95quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:21 schreef Ballicious het volgende:
ik zit hier op een ouw barrel, incl win95. Met wel 78mb aan hd. Dat is pas vliegen
wat een geweldig kantoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hoef ik niet, koppie uilenzeik. ik drink water. dat is het enige dat lekker is (al moet je wel de kraam super lang laten lopen wil er koud water uitkomen)
damned those bitches!quote:
ben er over 33 dagen wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat ene geweldig kantoor![]()
daar wil ik ook komen werken
![]()
59.... pffffffffffff dat duurt echt nog heel langquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er over 33 dagen wegstagedagen dan he. dat zijn 59 gewone dagen
hier is het crisis. we moeten overal zelf voor betalen (is niet echt een florerend bedrijf)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n gekoeld water systeem ding staan, dat water is ook wel lekker
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Pas nou op met die smilies, straks loopt het oude beestje vast.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En de vraag is... op wie... of met wie![]()
of natuurlijk.... met wat![]()
oe een systeem van de belgen... dat moet wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een AZERTY toetsenbord dan![]()
moet je niet ook zelf voor je internetaansluiting betalen dan???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier is het crisis. we moeten overal zelf voor betalen (is niet echt een florerend bedrijf)
same here! ik kom wel aan die 2 liter water toe op een dagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n gekoeld water systeem ding staan, dat water is ook wel lekker
minder dan 2 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
59.... pffffffffffff dat duurt echt nog heel lang
Is die functie nu al vervuld of nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er over 33 dagen wegstagedagen dan he. dat zijn 59 gewone dagen
dat nog net niet. voor alle extra's welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
moet je niet ook zelf voor je internetaansluiting betalen dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |