daarom lopen we nu stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat wordt later nog wat met jou.
Als je een echte baan hebt.
Hier officieel 5 uur, maar ga altijd een half uur eerder weg zodat ik de trein van 5 uur kan halen, dus nog 4,5 uur - 30 minuten pauze == 4 uur msnen en fokkequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
daarom lopen we nu stage
en nu bij voorbaat ga verdomme niet katten tegen elkaar want dat kan ik nu helemaal niet hebben
Mijn idee..quote:
Heb al een eigen ict bedrijf, maar daar kom je de eerste jaren nog niet van rond of je moet het gelijk heel groot aanpakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil een eigen bedrijf, dus dat komt wel geod
rustig maar... ik zit heir nog tot 1 juli....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi lieve jitzzzze, complex, daywalkur, goddess, ijsmeis en natuurlijk ook teardrop en fisher
Ik ben back!
Wat lees ik nou.. ze hoeft toch nog maar 3 weken stage te lopenzijn jullie zo blij dat je me dalijk kwijt bent?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi lieve jitzzzze, complex, daywalkur, goddess, ijsmeis en natuurlijk ook teardrop en fisher
Ik ben back!
Wat lees ik nou.. ze hoeft toch nog maar 3 weken stage te lopenzijn jullie zo blij dat je me dalijk kwijt bent?
Heeej IJlien, Welkom backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
een paar jaar me vervelen bij een baas lukt me wel. Ik wil alleen nooit meer een kantoorbaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
Heb al een eigen ict bedrijf, maar daar kom je de eerste jaren nog niet van rond of je moet het gelijk heel groot aanpakken.
Je mist een naamquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
je bent een aantal hele lieve mensen vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
*sputter sputter*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
eetsequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:00 schreef Fisher het volgende:
sshhssst allemaal... ik ga eten en wil niet veel te lezen hebben als ik terug ben
ik sta er toch bij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je bent een aantal hele lieve mensen vergeten![]()
ik wil ook niet afhankelijk zijn van een baas, werkt niet bij mij maar totdat ik van mn bedrijf kan leven zal het toch moetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een paar jaar me vervelen bij een baas lukt me wel. Ik wil alleen nooit meer een kantoorbaan!
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je bent een aantal hele lieve mensen vergeten![]()
.quote:
Hoi hoi IJlien, welcome backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Ik ben back!
geintje lieverdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
.
ooh en vrouwlief is tegenwoordig zonder het deel lief![]()
hej IJlienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topicsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor,
Ze begint met lieve jitzzzze![]()
Zie mijn avatarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef c0mpleX het volgende:
Maar IJlien, wat heb jij gedaan dan? Mavo, Havo of Vwo? ik Havo
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
smakelijk eten voor degene die gaan eten. ik moet nog wachten op een collega
Ze heeft het toch over nootjesbv?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topics![]()
Wordt lastig nu iedereen lunchen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als jullie nou ff gauw dit topic volmaken, kan ik het nieuwe openen voordat ik ga eten.
Nee hoor, lieve jitzzzze klinkt veel beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hej IJlien![]()
Hoe was je lunch? en je werkoverleg?
Bruin brood. Is goed voor het buikje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessant![]()
Ik bedoelde dat nootjesbv nieuw voor me was, jij bent een living legend hier tijgerwillie
wat zal ik eens gaan eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |