Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je bent een aantal hele lieve mensen vergeten![]()
.quote:
Hoi hoi IJlien, welcome backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi lieve jitzzzze, complex, daywalkur, goddess, ijsmeis en natuurlijk ook teardrop en fisher
Ik ben back!
Wat lees ik nou.. ze hoeft toch nog maar 3 weken stage te lopenzijn jullie zo blij dat je me dalijk kwijt bent?
geintje lieverdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
.
ooh en vrouwlief is tegenwoordig zonder het deel lief![]()
hej IJlienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topicsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve tijgerwillie en nootjesbv (sorry je bent nieuw voor mij!)
en de rest die ik vergeten ben!!
hoi jitz![]()
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor,
Ze begint met lieve jitzzzze![]()
Zie mijn avatarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef c0mpleX het volgende:
Maar IJlien, wat heb jij gedaan dan? Mavo, Havo of Vwo? ik Havo
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
smakelijk eten voor degene die gaan eten. ik moet nog wachten op een collega
Ze heeft het toch over nootjesbv?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee nee jij bent nieuw, ik zit hier al weer behoorlijk wat aantal topics![]()
Wordt lastig nu iedereen lunchen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als jullie nou ff gauw dit topic volmaken, kan ik het nieuwe openen voordat ik ga eten.
Nee hoor, lieve jitzzzze klinkt veel beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had misschien beter lieve breda'ers kunnen zeggen, dan had ik sowieso de helft al gecoverd..
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hej IJlien![]()
Hoe was je lunch? en je werkoverleg?
Bruin brood. Is goed voor het buikje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
lunchen moet ik nog, mijn werkoverleg was zeer interessant![]()
Ik bedoelde dat nootjesbv nieuw voor me was, jij bent een living legend hier tijgerwillie
wat zal ik eens gaan eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |