Ik hoor er niet bij, bij al die wanhopige figuren hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toe![]()
Wees maar niet bang, ze moet nog maar 3 weken stage lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toe![]()
je zou het bijna denken hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Neee, jij natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou het bijna denken he
ikke niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet zoveel langer meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ze moet nog maar 3 weken stage lopen
ooh dat is nou een echte trouwe voorzitterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou het bijna denken he
ikke niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch chat ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef Tombert het volgende:
je kan bijna zowat wel een chat openen zo snel als t hier gaat
ckersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dat is nou een echte trouwe voorzitter![]()
ja ok maar dan hoef je niet telkens te vernieuwenquote:
Ja zoiets heet hier Slowchat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef Tombert het volgende:
je kan bijna zowat wel een chat openen zo snel als t hier gaat
Ach dan blijven je vingers een beetje in bewegingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tombert het volgende:
[..]
ja ok maar dan hoef je niet telkens te vernieuwen![]()
tsssssssssssssssssquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga een pallet emmers bestellen voor al deze jongelui hier
Dit is ook geen slowchatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja zoiets heet hier Slowchat.
Wat is er zo slow aan.
Het langzaamste is de tijd dat er een nieuw topic word aangemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja zoiets heet hier Slowchat.
Wat is er zo slow aan.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NootjesBV het volgende:
<---- loopt stage bij itannex als systeem beheerder, ik test voornamelijk de funtionaliteit van msn.
des de faster de chat des te sneller de dag voorbj isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is ook geen slowchat
Dit is fastchat![]()
en werkt het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NootjesBV het volgende:
<---- loopt stage bij itannex als systeem beheerder, ik test voornamelijk de funtionaliteit van msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |