Nog 30 minuten en dan weg hier en op naar schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef LtdDan het volgende:
Voor koffie betalen![]()
Dan kon ik mijn complete stagevergoeding inleveren hier!!
Nog 30 min en dan lunchen![]()
schrijf dan maar een communicatieplan met communicatielijnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vind de communicatie binnen 't bedrijf wel erg slecht!!
Ze willen mail van jouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik, waarom willen jullie mail en van wie???
men wil mail van ijlien, geen idee waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik, waarom willen jullie mail en van wie???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog niet, je bent aangenomen
nee nog een jaar. onderzoek doen
voor een feauteauquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
men wil mail van ijlien, geen idee waarom
Just go with the flowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Omdat ze een vrouw is, duhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oooh dan heb ik hier topkwaliteit met mn pentium II en Windows NT (maaar binnenkort, 2 weken ofzo allemaal nieuwe computers met XP!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef Ballicious het volgende:
Geen azerty, maar t is huilen met de pet op dat ding. PENTIUM 1 for life.... grrrrrr
Omdat jij tijgerwillie bentquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werd gebeld met trilfunctie.
Het was TrenTs die het deed..
ijlien, het verse vrouwelijke gezelschap onder ons (voor zolang het gaat duren) hahhah. De mannen hier zijn snel aan verandering toequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jongens. Weten jullie dat dan niet?
Vrouwen vallen niet op wanhopige mensen.
Blèèèèèh.
Hij zit gewoon in mijn broekzak, maar soms glijdt ie de verkeerde kant op. *proest*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
![]()
Waar heb jij je telefoon dan zitten. Ik wil jou wel eens een telefoon zien opnemen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |