dat denk ik dus ookquote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef MUUS het volgende:
Vroegah hadden Fokkers meer een band onderling en dan ben je echt benieuwd naar die personen.
wie ben jijquote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef MUUS het volgende:
Vroegah hadden Fokkers meer een band onderling en dan ben je echt benieuwd naar die personen.
Nu kent iedereen elkaar amper, men post sneller, meer bagger, minder inhoud en dan is er minder zin om elkaar te zien, want wie de fuck ga je meeten? Oh ja.. dinges... ofzo... die ooit eens een topic heeft geopend over... euh.... en waar je ooit eens zo mee gelachen hebt om.... euh....
Ik denk dat dat het ook wel is ja...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef MUUS het volgende:
Nu kent iedereen elkaar amper, men post sneller, meer bagger, minder inhoud en dan is er minder zin om elkaar te zien, want wie de fuck ga je meeten? Oh ja.. dinges... ofzo... die ooit eens een topic heeft geopend over... euh.... en waar je ooit eens zo mee gelachen hebt om.... euh....
Tja, de ONZ meeting was weken van te voren aangekondigd, er stonden 35 mensen op de lijst... en toch was er bijna niemand. Ook deze meeting was gezellig hoor, daar niet van. maar we hebben half coco's wel eens verbouwd....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef Viperdesign het volgende:
Tuurlijk, gewoon nadrukelijk aankondigen.
Ik geloof toch niet dat dat het toverwoord is hoor...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef Viperdesign het volgende:
Tuurlijk, gewoon nadrukkelijk aankondigen.
Oh.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:58 schreef Duvel het volgende:
Ik geloof toch niet dat dat het toverwoord is hoor...
Het Grote Afzeggen wordt steeds groter.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, de ONZ meeting was weken van te voren aangekondigd, er stonden 35 mensen op de lijst... en toch was er bijna niemand. Ook deze meeting was gezellig hoor, daar niet van. maar we hebben half coco's wel eens verbouwd....
Kijk naar de Pit Afterparty: tig mensen doen mee in het topic, er wordt gejuicht bij het idee van een Afterparty, maar de respons is toch niet heel hoog. Terwijl er toch ècht wel aandacht aan is besteed.quote:
Idd, kijk als er nou niemand reageert is het iig duidelijk, men wil niet. Maar men meldt zich aan, en de dag ervoor komt er opeens niemand meerquote:
Evenals het erg prettig is om kleine platenzaakjes met vijftien man tegelijk te bestormenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Idd, kijk als er nou niemand reageert is het iig duidelijk, men wil niet. Maar men meldt zich aan, en de dag ervoor komt er opeens niemand meer.
Meetings HOEVEN ook niet altijd groot te zijn, maar ik vond het altijd wel leuk om met 30-40 fokkers een hele kroeg over te nemen.
En de rest wil bij voorbaat al niet op een meeting komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger was alles beter. Grote meetings, dat lukt niet meer. Iedereen kent elkaar al wel.
quote:
Niet zeuren gewoon komen.quote:
Dat gedoe van 'het is zo ver' terwijl ze dan 5 minuten moeten lopen. Flikker op, ik reis altijd honderden kilometers voor die kutmeetings.quote:
Het scheelde dat je vroegah tenminste nog minimaal twee meetings mee kon pakken voordat je weer naar het oosten terugging.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
Dat gedoe van 'het is zo ver' terwijl ze dan 5 minuten moeten lopen. Flikker op, ik reis altijd honderden kilometers voor die kutmeetings.
Initieel was dat ook het plan hequote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik herken de gegeven argumenten wel een beetje ja, maar dan toch. Kleine meetings zoals de SHO meeting van gisteren was toch erg gezellig. 7 mensen ofzo, maar erg gelachen gewoon. Dat zou toch ook weer met 20 mensen moeten kunnen?
Slapen op centraal.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelde dat je vroegah tenminste nog minimaal twee meetings mee kon pakken voordat je weer naar het oosten terugging.
Tja, dat is dus de trend, men geeft aan te komen, en dan komt men nietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Initieel was dat ook het plan hemaar de Showers lieten het afweten
Post ik nu in GC?
Niet iedereen is wanhopig.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat gedoe van 'het is zo ver' terwijl ze dan 5 minuten moeten lopen. Flikker op, ik reis altijd honderden kilometers voor die kutmeetings.
Die stelt tegenwoordig ook weinig meer voor als ik het zo lees. Terwijl het altijd 1 van de leukere meets was...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef marchien het volgende:
de Groningenmeet is tot nu toe altijd nog aardig groot geweest
Altijd meer dan 20 man. Ok, niet mega-groot, maar toch groot genoeg om heel cool te zijn
Aanstaande zaterdagquote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Me wishmeet list
Ripley
Sanne
Marty26
Dus dat kan je regelen babe
Tuurlijk, maar ik begin vanuit mijn eigen standpuntquote:Op maandag 9 mei 2005 21:27 schreef Mr. Orange het volgende:
Vroegah, was nog zelfs voor de rockmeets![]()
Zei de oldbie
Wageningen meet bijv.![]()
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is dus de trend, men geeft aan te komen, en dan komt men niet.
. Welkom
.
Single meet 2005, deel 3quote:Op maandag 9 mei 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Linkje?
Ben lui en aan het opruimen
En Ripley en Marty zijn nou niet echt single![]()
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Ben je al aan het organiseren?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Mja, ik weet het eigenlijk ook niet, gisteren was mn meet-ontmaagding om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.
Als jij komt wel.
jij hebt ook geen meeting nodig voor vriendenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
Fok meetings hebben een imago probleemIk hoef ook echt niet naar een Fok meet want dan verwacht ik maagdelijke nerds die constant BIIEEEER
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
quote:
Ik lust helemaal geen bierquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
Fok meetings hebben een imago probleemIk hoef ook echt niet naar een Fok meet want dan verwacht ik maagdelijke nerds die constant BIIEEEER
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Tja, die types ZITTEN er ook tussenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Did you like it?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mja, ik weet het eigenlijk ook niet, gisteren was mn meet-ontmaagding om het zo maar te zeggenOp wat mini-meets na...
Stiekempjes leek de enige meet waar ik ooit naartoe ben gegaan, daar ernstig veel op.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Dat valt hard mee hoor. Soms drinken ze ook echt nog bier. Maar nooit meer dan één slokje tegelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Ik riep geen bier. Ik riep 'cooooolaaaaa'. Met bijbehorend Twents accent.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Stiekempjes leek de enige meet waar ik ooit naartoe ben gegaan, daar ernstig veel op.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik riep geen bier. Ik riep 'cooooolaaaaa'. Met bijbehorend Twents accent.
Nu wil ik ook Q meetenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar ja, ik zit in Amerika he...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik vermaak me wel hoor, fok! meeting zijn gewoon een leuke bijkomstigheid.
Maar ik vroeg het me gewoon af opeens. Er zijn toch nog zat leuke mensen op fok!
.
Ja Kuu, geef jij dan eens een goede uitleg voor het drastische gebrek aan enthousiasme voor meetings! Jij hebt er een paar honderd op je lijstje staan... waarom, waarom mag men dit niet missen?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Cowlae!!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb er ook steeds minder zin in, dit jaar pas 3 gehad. Dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja Kuu, geef jij dan eens een goede uitleg voor het drastische gebrek aan enthousiasme voor meetings! Jij hebt er een paar honderd op je lijstje staan... waarom, waarom mag men dit niet missen?
Mwoah, ik heb een aantal van mijn vrienden ook ontmoet via een meetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jij hebt ook geen meeting nodig voor vrienden![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb er ook steeds minder zin in, dit jaar pas 3 gehad. Dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.In 2003 had ik er trouwens 27 in het hele jaar. Ter vergelijking.
De grote PTA-flitskasten-sloopmeeting. Daar vind je pas niveau.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Eigenlijk zou je naar een meet moeten gaan van een Subforum waar je nooit komt
Dan zie je nog is nieuwe mensen
TS is daar gisteren mee begonnenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Dat deed ik gisteren dusquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
hehehe , dus mooie meisjes halen ook vrienden van internetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een aantal van mijn vrienden ook ontmoet via een meetmaar dan via crapforum.nl
Het zijn soms NET mensenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
hehehe , dus mooie meisjes halen ook vrienden van internetWeer wat geleerd vandaag
![]()
Als ze 15 zijn mogen ze niet drinkenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn soms NET mensen.
Maar idd, je ontmoet echt allerlei types op meetings, van 15 tot 65.
Heatwave + vijftienjarigen...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn soms NET mensen.
Maar idd, je ontmoet echt allerlei types op meetings, van 15 tot 65.
Ik vond de laatste meet toch anders echt tegenvallen qua meetinggangers. Terwijl de meets daarvoor echt mega waren en je kon wel zeggen dan ze bijna net zo groot was als Dé Onzin meet. En dat vind ik jammer dat het nu wat kleiner wordt.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef marchien het volgende:
de Groningenmeet is tot nu toe altijd nog aardig groot geweest
Altijd meer dan 20 man. Ok, niet mega-groot, maar toch groot genoeg om heel cool te zijn
Das me toch net ff 3 jaar te jongquote:
Tja, dat zou toch juist voor MEER mensen moeten zorgen? Dat mensen het niet meer eng vinden, hebben gezien dat het leuk was (L&S meetings waren echt TOP). Ik zie geen reden om die mensen weer gewoon eens op te zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef laffer het volgende:
weet ook niet hoe het komt, misschien dat voor velen de nieuwigheid eraf is ofzo?![]()
R&P meet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef innepin het volgende:
Ach, je hebt altijd de R&P Single Meet nog, toch?
Dan kom ik ook!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef laffer het volgende:
[..]
R&P meet?
mooi dan neem ik een touw en scheermesjes mee, live krassen&hangen![]()
De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vond de laatste meet toch anders echt tegenvallen qua meetinggangers. Terwijl de meets daarvoor echt mega waren en je kon wel zeggen dan ze bijna net zo groot was als Dé Onzin meet. En dat vind ik jammer dat het nu wat kleiner wordt.
ik weet het ook niet, ik heb zo nu en dan echt wel zin in een fok-meetingquote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat zou toch juist voor MEER mensen moeten zorgen? Dat mensen het niet meer eng vinden, hebben gezien dat het leuk was (L&S meetings waren echt TOP). Ik zie geen reden om die mensen weer gewoon eens op te zoeken.
Misschien ben ik wel te sociaal.
Laffer en Static meeting #3quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, ik heb zo nu en dan echt wel zin in een fok-meeting![]()
Amsterdam is leuker.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Stranger het volgende:
MUUS heeft het goed gezegd, fok! is te massaal, nieuwe users zijn onbekend, en oude users hebben al een groep mensen gevonden met wie ze het goed kunnen vinden. Verder is bij mij een grote reden waarom ik nooit meer kom het feit dat algemene meetings zo goed als altijd in amsterdam gehouden worden, de grote meets waar ik kwam waren voornamelijk in Utrecht of Rotterdam.
Iedereen kwam ook uit het hele land erheen. Nu heeft iedereen z'n eigen reden omdat niet meer te doen, maar feit is dat het niet gebeurt. Er was altijd een vaste kliek die zo'n beetje op elke meet was, en een beetje de gangmakers waren.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.
3quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, er waren wel 2 mensen van dat subforum.
Centraal Station. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef FlyingFox het volgende:
* Het is een takke-eind rijden, en ik kan nergens blijven pitten o.i.d.
Hallo, reden om wel te komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FF.
Vind ik ook wel, maar ook de meetings in R'dam waren erg ok moet ik zeggen. Het maakt ook niet zoveel uit opzich, als je met 30 mensen bent is het overal gezellig.quote:
* JohnnyKnoxville streelt het bûûkske.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:14 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo, reden om wel te komen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville streelt het bûûkske..
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!quote:
Maar de subforums nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
Niet dat ik nou zo'n meeter was, maar het kliekjesargument klopt wel. Een paar jaar geleden ging ik echt met een vaste groep FOK!kers om, op het forum, de FP en het fotoboek. Dat heb ik nu helemaal niet meer.
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Maar de subforums niet
Sorry. 't Ging even over leuke meetmomenten, untsoweiter. Excuus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Alles [14.gif] hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef FlyingFox het volgende:
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!
Alles okay verder?
JK, ik word subiet sentimenteel.
ONZ is beetje bagger en beetje apartquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
ik vind ONZ de laatste tijd ook flink opgeknaptquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ONZ is beetje bagger en beetje apart
Ben dr jaar geleden ook gevlucht en bijna niet meer gekomen
Te veel bagger, word nu iets leuker door denk ik beter mod beleid
Hier geef ik je wel gelijk in.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZ hangt sowieso als los zand aan elkaar de laatste tijd heb ik het idee, daar hoef je echt geen grote meets meer van te verwachten.
En wie heeft de trend in werking gezet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los..
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Er was altijd een vaste kliek die zo'n beetje op elke meet was, en een beetje de gangmakers waren.
Is die meet serieus niet geweest dit jaar? Ik heb er verder geen aandacht aan besteed omdat ik toch op vakantie zou zijn, maar had toch wel gedacht dat die meet ook dit jaar wel weer zou zijn. Is Barb wel jarig geweest dit jaar danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,
jaren hebben we grote 5 Mei meetings gehad voor heel FOK!, de vaste groep organiseert niet meer en nu doet niemand het meer, er is ook verder niemand die het oppikt.
Daar had ik het toevallig deze week nog over met wat mensen, die meet was er eigenlijk elk jaar en dat houdt dan ineens op.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,
jaren hebben we grote 5 Mei meetings gehad voor heel FOK!, de vaste groep organiseert niet meer en nu doet niemand het meer, er is ook verder niemand die het oppikt.
Dat is juist de reden waarom meetings mij absoluut niet trekken.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef MUUS het volgende:
Nu kent iedereen elkaar amper, men post sneller, meer bagger, minder inhoud en dan is er minder zin om elkaar te zien
Awwww dat is lief van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Zonder meteen namen te noemen (en dus mensen te vergeten) zitten er nog zat mensen op fok! die ik wil meeten, bekenden en ook nog wel wat onbekenden.
Dit is gewoon kei-ironisch!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.
quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meeten
Ken ze niet en wil ze niet kennen, hun posts zijn dermate oninteressant dat ik nieteens nieuwsgierig meer ben wie daar nu achter zit.
Tis niet aan mij he?quote:
I know... maar interesse tonen kan nooit kwaad.quote:
Uhuh! Maar ik gok dat het pas weer zomer gaat worden oid.quote:Zou wel weer eens heel erg leuk zijn!!
Bel jij de Berekuil?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know... maar interesse tonen kan nooit kwaad.
[..]
Uhuh! Maar ik gok dat het pas weer zomer gaat worden oid.
Is er niet iemand met een enorme grote tuin waar we een 'De-zomer-komt-eraan-BBQ-meet' kunnen houden of zo?
Bij genoeg interesse en voorinschrijving+betaling wel!quote:
Ik voel een plan geboren wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij genoeg interesse en voorinschrijving+betaling wel!
Lijkt me gezellig!
Gaan wij dan weer samen op een rubberen matrasje?
ah zo, dus je wil mij ook niet zien (sorry, was hap-knap en weg)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meeten
Ken ze niet en wil ze niet kennen, hun posts zijn dermate oninteressant dat ik nieteens nieuwsgierig meer ben wie daar nu achter zit.
Plannen zijn goed!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel een plan geboren worden.
. Uiteraard
Een meeting met een afzegverbodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plannen zijn goed!Nu alleen nog even mensen ronselen, en houden.
Vooral dat houden!
Jij weet hoe het moet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:34 schreef DarkElf het volgende:
en anders een perm ban, een echte welteverstaan
ja, hilarisch, zou zooooo jammer zijn als iemand met jouw enorme gevoel voor humor niet zou komen.quote:
wat ik meen 'tquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hilarisch, zou zooooo jammer zijn als iemand met jouw enorme gevoel voor humor niet zou komen.
Wat een gemis!!!!.
Owquote:
ik hou van me smileyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Dan moet je op smiley cursus.
Nofi dan.
quote:
Jij wilt niet naar een meeting, jij wil naar Yvonne.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef sararaats het volgende:
ik wil echt eens naar een meeting komen maar zit een beetje met de afstand
Wie niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij wilt niet naar een meeting, jij wil naar Yvonne.
De meetings die ik organiseer zitten zelfs volquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Anyway, er schijnt toch nog wel een beetje animo te bestaan voor een leuke, goed opgezette grote meeting blijkbaar.....
Hmmmmzzzzzzz.....
niet alleen de rosequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ik durf niet mensen: ik , als notoire bijna kluizenaar, ben ook naar de 5 jaar meet geweest en het viel best mee
en de rosé was lekker
hehehehe, ik snap het al. ik mag de animatie komen doen. geeft niks, ik heb al eens een showke gegeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Anyway, er schijnt toch nog wel een beetje animo te bestaan voor een leuke, goed opgezette grote meeting blijkbaar.....
Hmmmmzzzzzzz.....
Als jij het animatieprogramma verzorgt kom ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
hehehehe, ik snap het al. ik mag de animatie komen doen. geeft niks, ik heb al eens een showke gegeven.
ik wil inderdaad naar yvonne. daar is toch niks mis mee?
ja, lekker makkelijk als er een limiet op het aantal deelnemers zit ;').quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
De meetings die ik organiseer zitten zelfs vol
met zeepjesfanaten, o.k., dat geef ik toe.
Nou komop, aan het werk, verzin een meeting en prik een datum.
ik doe alleen maar artistieke kunstjes hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als jij het animatieprogramma verzorgt kom ik niet
Dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik doe alleen maar artistieke kunstjes hoor
in de buurt van Belgie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik iets op poten kan zetten met potentie. Locatie, thema etc....
quote:
Dat verkopen ze hier in Amsterdam ook welquote:
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet die kunstjes![]()
ik heb ooit trampolinespringen gedaan voor een publiek.
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.
Goh.![]()
Ook als je die wereldreis meetelt??quote:
berekuil?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook als je die wereldreis meetelt??
Anyway, suggesties zijn welkom qua thema, locatie staat min of meer vast.
Nee, gewoon in het centrum van het Universumquote:
Ik wil niet weten wat er allemaal stijf kan worden aan jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunst
020quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
He, ik moet al genoeg doen als ik het op poten moet zetten ja!quote:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
nee, dat is niet onzinnig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Of is dat onzinnig?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.quote:Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Huh? Weer een Amterdammeet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
bang dat je me niet kan weerstaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef innepin het volgende:
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.
Verhuis dan ook naar een normaal dorp.quote:
ik zie 2 problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Eensch... De lol van een meet is dat je altijd wel iemand tegenkomt die je niet kent, waar je ook niks mee 'hebt' en waarmee het zomaar ineens gezellig blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horenquote:
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!quote:
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.
Oooooowww, die redenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!![]()
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horen.
Als je er van overtuigd bent dat je zo ongelooflijk lief bent, wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.
Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...
Oh, en ik stel dan wel als voorwaarde een LEUKE kroeg. De B&W werkt slaapverwekkend bij mij, en The Waterhole is het ook niet helemaal. Gewoon iets leuks met een beetje middle of the road muziek zodat er voor iedereen wat wils is...
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou toch Utrecht willen voorstellen. Op het nachtnet voor degenen die daarvan kunnen profiteren en het ligt toch net ietsje centraler...
I second that!quote:
Vondelpark isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.
Maar als iemand een leuke, grote kroeg/disco weet, waar ze LEUKE muziek draaien, algemeen, dus geen fucking R&B ofzo, kan dat ook natuurlijk.
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
*aanmeldt* mag ik Wodka Blue meebrengen?
Klopt... ik was er niet bij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..
Tis ook slechts een brainstorm topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
Maar tis wel moeilijker voor mensen die wat verder weg wonen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?
Meen je die vraag serieus??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry, verkeerd gelezen![]()
ik drink geen bier, is dat erg?
Heetwijf!!!quote:
met ons geslowchat moet ik zo een deel 2 openenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Men... Nog even en mijn brain waait hier weg man!
Ik word er alleen zo ongeduldig van!
Zoiets wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
L&S, maar dat is besloten dus er kan zeker nog wat meer bij.
Vondelpark ben ik altijd voor, Utrecht ook...
Weet er niet iemand nog een leuk 80's feest of zo? Dat werd de vorige keer nog geopperd.
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.
Tis een oldbie he??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster was... nu toch best wel spijt van, je lijkt me echt wel cool
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!
Mwah, is weer een beetje overdreven. Stroom+water+tap enzo is wel fijnquote:
Maar dan moet je dus wel zo'n soort locatie kunnen regelen. Ik heb wat dat betreft niets in de buurt waar ik 'aan zou kunnen komen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.
Dat zou een optie zijn ja. Ik roep ook maar wat. gewoon in een kroeg is natuurlijk ook bestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus wel zo'n soort locatie kunnen regelen. Ik heb wat dat betreft niets in de buurt waar ik 'aan zou kunnen komen'.
Een andere optie zou iets van zo'n vantieboerderij afhuren kunnen zijn, maar dan heb je wel iig een minimaal aantal mensen nodig die zouden moeten blijven overnachten en meebetalen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster was... nu toch best wel spijt van, je lijkt me echt wel cool
dat zijn de leukstenquote:
Periode waarin u vriendelijk doch dringend verzocht word deze meet niet te organiseren: 24-31 Augustus. Me 2 erkentelijk enzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Periode waarin u vriendelijk doch dringend verzocht word deze meet niet te organiseren: 10-19 Augustus. Ik zou u zeer erkentelijk zijn!
we moeten nog een keertje poolenquote:
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef static het volgende:
Eind augustus dan maar een L&S ofzo.
Andere lokatie?
Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
dit maar bespreken int oldbie forum??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Een oldbie-meeting is ook geen slecht idee trouwens.
Tot usernummer 5000, of zullen we het een beetje optrekken tot 9999?
Want daar kunnen ze niet in!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
dit maar bespreken int oldbie forum??
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
count me in !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Als ik dit jaar wel welkom ben.quote:
Nee, you and laffer set the terms... het gaat toch niet voor niets een L&S meet worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Aanmeld!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemen![]()
of tot 16002 wat scheelt het.quote:
Oldbie meetings bespreken ze maar fijn in het oldbie forumquote:
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
Tuurlijk. De B&W (bv) is ook niet geschikt voor te grote meetings. Muziek staat te hard om met meer dan 3 mensen een gesprek te voeren, en het is een beetje te krap ook. Samsam kon wel, omdat we die tent gewoon helemaal voor onszelf hadden, en konden doen en laten wat we wilden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.
Whehehe, leer ik de rest van de oldbies ook eens kennenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat ik deze keer wel kan komen. Heb hem nu al 2x gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Cool!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Leave it to me, my son.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool!
Een betere locatie, wel met airco?.
Ik heb er NU al zin in, is het al zover??????
Of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Anders komen jullie allemaal 11 juni naar de Groningenmeet!
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef HeatWave het volgende:
Groningen is best leuk, maar me gewoon te ver weg.
quote:Ik zet al mijn geld in op L&S.
met gevolgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
L&S!!!!!!!!!!
Mijn 3e fok meet toen!Meteen al met de grote mensen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meteen al met de grote mensen!
Uhuh!quote:
quote:
En een pincet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef gelly het volgende:
Als er maar barkrukken zijn.
Ach ja, die goede oude tijd dat daar nog rustig 100 topics om volgeluld werdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe zelf niet echt meer aan meetings. Geen tijd en eigenlijk geen zin meer in
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Vroegah! (opa spreekt) waren er .....
Snel kijkt... 69425quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Nee gatver! Ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:30 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heetwijf!! Ben jij een kloon van opa??
* Reese flikkert van d'r stoel van verbazing...
En als nou al die subfora een meeting organiseren op dezelfde dag op dezelfde locatie... dan zijn we er toch ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
Fok is te groot, dus verdeling over de subforums, maar deze zijn weer te klein voor grote meets. Verder geen duidelijk thema en blijkbaar is de prioriteit van meeten toch bij veel mensen omlaag gegaan.
Misschien was vroeger alles wel beter![]()
Zit wat inquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef CloudBox het volgende:
De L&S Meet is niet te vergelijken met een gangbare meet aangezien t op uitnodiging is. Niet iedereen is welkom op een L&Smeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |