Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!quote:
Maar de subforums nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
Niet dat ik nou zo'n meeter was, maar het kliekjesargument klopt wel. Een paar jaar geleden ging ik echt met een vaste groep FOK!kers om, op het forum, de FP en het fotoboek. Dat heb ik nu helemaal niet meer.
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Maar de subforums niet
Sorry. 't Ging even over leuke meetmomenten, untsoweiter. Excuus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Alles [14.gif] hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef FlyingFox het volgende:
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!
Alles okay verder?
JK, ik word subiet sentimenteel.
ONZ is beetje bagger en beetje apartquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
ik vind ONZ de laatste tijd ook flink opgeknaptquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ONZ is beetje bagger en beetje apart
Ben dr jaar geleden ook gevlucht en bijna niet meer gekomen
Te veel bagger, word nu iets leuker door denk ik beter mod beleid
Hier geef ik je wel gelijk in.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZ hangt sowieso als los zand aan elkaar de laatste tijd heb ik het idee, daar hoef je echt geen grote meets meer van te verwachten.
En wie heeft de trend in werking gezet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los..
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Er was altijd een vaste kliek die zo'n beetje op elke meet was, en een beetje de gangmakers waren.
Is die meet serieus niet geweest dit jaar? Ik heb er verder geen aandacht aan besteed omdat ik toch op vakantie zou zijn, maar had toch wel gedacht dat die meet ook dit jaar wel weer zou zijn. Is Barb wel jarig geweest dit jaar danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,
jaren hebben we grote 5 Mei meetings gehad voor heel FOK!, de vaste groep organiseert niet meer en nu doet niemand het meer, er is ook verder niemand die het oppikt.
Daar had ik het toevallig deze week nog over met wat mensen, die meet was er eigenlijk elk jaar en dat houdt dan ineens op.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,
jaren hebben we grote 5 Mei meetings gehad voor heel FOK!, de vaste groep organiseert niet meer en nu doet niemand het meer, er is ook verder niemand die het oppikt.
Dat is juist de reden waarom meetings mij absoluut niet trekken.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef MUUS het volgende:
Vroegah hadden Fokkers meer een band onderling en dan ben je echt benieuwd naar die personen.
Nu kent iedereen elkaar amper, men post sneller, meer bagger, minder inhoud en dan is er minder zin om elkaar te zien
Awwww dat is lief van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Zonder meteen namen te noemen (en dus mensen te vergeten) zitten er nog zat mensen op fok! die ik wil meeten, bekenden en ook nog wel wat onbekenden.
Dit is gewoon kei-ironisch!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.
quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meeten
Ken ze niet en wil ze niet kennen, hun posts zijn dermate oninteressant dat ik nieteens nieuwsgierig meer ben wie daar nu achter zit.
Tis niet aan mij he?quote:
I know... maar interesse tonen kan nooit kwaad.quote:
Uhuh! Maar ik gok dat het pas weer zomer gaat worden oid.quote:Zou wel weer eens heel erg leuk zijn!!
Bel jij de Berekuil?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know... maar interesse tonen kan nooit kwaad.
[..]
Uhuh! Maar ik gok dat het pas weer zomer gaat worden oid.
Is er niet iemand met een enorme grote tuin waar we een 'De-zomer-komt-eraan-BBQ-meet' kunnen houden of zo?
Bij genoeg interesse en voorinschrijving+betaling wel!quote:
Ik voel een plan geboren wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij genoeg interesse en voorinschrijving+betaling wel!
Lijkt me gezellig!
Gaan wij dan weer samen op een rubberen matrasje?
ah zo, dus je wil mij ook niet zien (sorry, was hap-knap en weg)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meeten
Ken ze niet en wil ze niet kennen, hun posts zijn dermate oninteressant dat ik nieteens nieuwsgierig meer ben wie daar nu achter zit.
Plannen zijn goed!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel een plan geboren worden.
. Uiteraard
Een meeting met een afzegverbodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plannen zijn goed!Nu alleen nog even mensen ronselen, en houden.
Vooral dat houden!
Jij weet hoe het moet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:34 schreef DarkElf het volgende:
en anders een perm ban, een echte welteverstaan
ja, hilarisch, zou zooooo jammer zijn als iemand met jouw enorme gevoel voor humor niet zou komen.quote:
wat ik meen 'tquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hilarisch, zou zooooo jammer zijn als iemand met jouw enorme gevoel voor humor niet zou komen.
Wat een gemis!!!!.
Owquote:
ik hou van me smileyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Dan moet je op smiley cursus.
Nofi dan.
quote:
Jij wilt niet naar een meeting, jij wil naar Yvonne.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef sararaats het volgende:
ik wil echt eens naar een meeting komen maar zit een beetje met de afstand
Wie niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij wilt niet naar een meeting, jij wil naar Yvonne.
De meetings die ik organiseer zitten zelfs volquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Anyway, er schijnt toch nog wel een beetje animo te bestaan voor een leuke, goed opgezette grote meeting blijkbaar.....
Hmmmmzzzzzzz.....
niet alleen de rosequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ik durf niet mensen: ik , als notoire bijna kluizenaar, ben ook naar de 5 jaar meet geweest en het viel best mee
en de rosé was lekker
hehehehe, ik snap het al. ik mag de animatie komen doen. geeft niks, ik heb al eens een showke gegeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Anyway, er schijnt toch nog wel een beetje animo te bestaan voor een leuke, goed opgezette grote meeting blijkbaar.....
Hmmmmzzzzzzz.....
Als jij het animatieprogramma verzorgt kom ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
hehehehe, ik snap het al. ik mag de animatie komen doen. geeft niks, ik heb al eens een showke gegeven.
ik wil inderdaad naar yvonne. daar is toch niks mis mee?
ja, lekker makkelijk als er een limiet op het aantal deelnemers zit ;').quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
De meetings die ik organiseer zitten zelfs vol
met zeepjesfanaten, o.k., dat geef ik toe.
Nou komop, aan het werk, verzin een meeting en prik een datum.
ik doe alleen maar artistieke kunstjes hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als jij het animatieprogramma verzorgt kom ik niet
Dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik doe alleen maar artistieke kunstjes hoor
in de buurt van Belgie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik iets op poten kan zetten met potentie. Locatie, thema etc....
quote:
Dat verkopen ze hier in Amsterdam ook welquote:
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet die kunstjes![]()
ik heb ooit trampolinespringen gedaan voor een publiek.
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kun jij dat ook allemaal op een trampoline.
Goh.![]()
Ook als je die wereldreis meetelt??quote:
berekuil?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook als je die wereldreis meetelt??
Anyway, suggesties zijn welkom qua thema, locatie staat min of meer vast.
Nee, gewoon in het centrum van het Universumquote:
Ik wil niet weten wat er allemaal stijf kan worden aan jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk een stijf plankje geworden maar oefening baart kunst
020quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
He, ik moet al genoeg doen als ik het op poten moet zetten ja!quote:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Wat ik een beetje heb met het idee van een meeting, en dat heeft te maken met de omvang van Fok!, is dat ik de meeste mensen wel ken, maar tenzij ik achterlijk veel ga posten (lees: baggeren), kent vrijwel niemand mij. Ik post liever wanneer ik iets te zeggen heb, maar dat betekent ook dat ik me redelijk ongemakkelijk zou voelen op een meeting waar iedereen zoiets heeft van wie-is-dat-nou-weer.
Of is dat onzinnig?![]()
nee, dat is niet onzinnig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Of is dat onzinnig?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.quote:Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Huh? Weer een Amterdammeet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, gewoon in het centrum van het Universum.
bang dat je me niet kan weerstaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef innepin het volgende:
Och, de voornaamste reden dat ik niet kom weet je wel.
Verhuis dan ook naar een normaal dorp.quote:
ik zie 2 problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef sararaats het volgende:
ik zit toch met 1 klein probleempje: ik kan geen gezichten op nicknames plakken.
wat als jullie mij niet lief vinden?
Eensch... De lol van een meet is dat je altijd wel iemand tegenkomt die je niet kent, waar je ook niks mee 'hebt' en waarmee het zomaar ineens gezellig blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb op meetings idd ook wel eens mensen gesproken die eigenlijk alleen maar lurken. Dat maakt op een meeting niet zoveel meer uit. Ik zie op dat moment de persoon, niet zijn/haar nickname of usericon. Het is niet zo dat je dan meteen een paria bent. Alleen kent niemand je van het forum. Maar goed, wie de hell was Innepin voor de Hoorn meeting??
Dat zou geen reden moeten zijn om niet te komen iig.
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horenquote:
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!quote:
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel bier er verbruikt wordt op zo'n meeting? Zelfs als je ongelooflijk irritant bent, weet niemand het meer na een uurtje of wat.
Oooooowww, die redenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik nou niet zo bang was geweest voor jouw ongelooflijk onweerstaanbare charmes, was ik natuurlijk direct op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland gesprongen. Fok! meetings! Yay!![]()
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het hoeft niet PERSE. Maar waar dan wel, en als je Gouda zegt ga ik zo hard lachen dat je het DAAR kan horen.
Als je er van overtuigd bent dat je zo ongelooflijk lief bent, wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben ongelooflijk lief hoor. en nee, ik heb geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |