Tja, dat zou toch juist voor MEER mensen moeten zorgen? Dat mensen het niet meer eng vinden, hebben gezien dat het leuk was (L&S meetings waren echt TOP). Ik zie geen reden om die mensen weer gewoon eens op te zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef laffer het volgende:
weet ook niet hoe het komt, misschien dat voor velen de nieuwigheid eraf is ofzo?![]()
R&P meet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef innepin het volgende:
Ach, je hebt altijd de R&P Single Meet nog, toch?
Dan kom ik ook!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef laffer het volgende:
[..]
R&P meet?
mooi dan neem ik een touw en scheermesjes mee, live krassen&hangen![]()
De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vond de laatste meet toch anders echt tegenvallen qua meetinggangers. Terwijl de meets daarvoor echt mega waren en je kon wel zeggen dan ze bijna net zo groot was als Dé Onzin meet. En dat vind ik jammer dat het nu wat kleiner wordt.
ik weet het ook niet, ik heb zo nu en dan echt wel zin in een fok-meetingquote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat zou toch juist voor MEER mensen moeten zorgen? Dat mensen het niet meer eng vinden, hebben gezien dat het leuk was (L&S meetings waren echt TOP). Ik zie geen reden om die mensen weer gewoon eens op te zoeken.
Misschien ben ik wel te sociaal.
Laffer en Static meeting #3quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, ik heb zo nu en dan echt wel zin in een fok-meeting![]()
Amsterdam is leuker.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Stranger het volgende:
MUUS heeft het goed gezegd, fok! is te massaal, nieuwe users zijn onbekend, en oude users hebben al een groep mensen gevonden met wie ze het goed kunnen vinden. Verder is bij mij een grote reden waarom ik nooit meer kom het feit dat algemene meetings zo goed als altijd in amsterdam gehouden worden, de grote meets waar ik kwam waren voornamelijk in Utrecht of Rotterdam.
Iedereen kwam ook uit het hele land erheen. Nu heeft iedereen z'n eigen reden omdat niet meer te doen, maar feit is dat het niet gebeurt. Er was altijd een vaste kliek die zo'n beetje op elke meet was, en een beetje de gangmakers waren.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.
3quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, er waren wel 2 mensen van dat subforum.
Centraal Station. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef FlyingFox het volgende:
* Het is een takke-eind rijden, en ik kan nergens blijven pitten o.i.d.
Hallo, reden om wel te komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FF.
Vind ik ook wel, maar ook de meetings in R'dam waren erg ok moet ik zeggen. Het maakt ook niet zoveel uit opzich, als je met 30 mensen bent is het overal gezellig.quote:
* JohnnyKnoxville streelt het bûûkske.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:14 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo, reden om wel te komen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville streelt het bûûkske..
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!quote:
Maar de subforums nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Fok wordt te groot voor grote meets.
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
Niet dat ik nou zo'n meeter was, maar het kliekjesargument klopt wel. Een paar jaar geleden ging ik echt met een vaste groep FOK!kers om, op het forum, de FP en het fotoboek. Dat heb ik nu helemaal niet meer.
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Maar de subforums niet
Sorry. 't Ging even over leuke meetmomenten, untsoweiter. Excuus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
beetje ontopic please in dit fijne topique.
Alles [14.gif] hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef FlyingFox het volgende:
Die gaapsmilie was even verkeerd! Gut, ik vergeet zelfs de sneltoetsen tegenwoodig!
Alles okay verder?
JK, ik word subiet sentimenteel.
ONZ is beetje bagger en beetje apartquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
ik vind ONZ de laatste tijd ook flink opgeknaptquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ONZ is beetje bagger en beetje apart
Ben dr jaar geleden ook gevlucht en bijna niet meer gekomen
Te veel bagger, word nu iets leuker door denk ik beter mod beleid
Hier geef ik je wel gelijk in.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZ hangt sowieso als los zand aan elkaar de laatste tijd heb ik het idee, daar hoef je echt geen grote meets meer van te verwachten.
En wie heeft de trend in werking gezet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
Tja. #chrisjx bestaat niet meer. En het Celibataire fok-clubje neukt er ook al lustig op los..
Iedereen is weg uit ONZ en wat er nu post hoef ik toch echt niet te meetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijkend naar de laatste paar ONZ-meets geef ik je ongelijk.
Dat niet alleen, maar die ook nog eens voor de organisatie van het e.e.a. zorgden,quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Er was altijd een vaste kliek die zo'n beetje op elke meet was, en een beetje de gangmakers waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |