Initieel was dat ook het plan hequote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik herken de gegeven argumenten wel een beetje ja, maar dan toch. Kleine meetings zoals de SHO meeting van gisteren was toch erg gezellig. 7 mensen ofzo, maar erg gelachen gewoon. Dat zou toch ook weer met 20 mensen moeten kunnen?
Slapen op centraal.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelde dat je vroegah tenminste nog minimaal twee meetings mee kon pakken voordat je weer naar het oosten terugging.
Tja, dat is dus de trend, men geeft aan te komen, en dan komt men nietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Initieel was dat ook het plan hemaar de Showers lieten het afweten
Post ik nu in GC?
Niet iedereen is wanhopig.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat gedoe van 'het is zo ver' terwijl ze dan 5 minuten moeten lopen. Flikker op, ik reis altijd honderden kilometers voor die kutmeetings.
Die stelt tegenwoordig ook weinig meer voor als ik het zo lees. Terwijl het altijd 1 van de leukere meets was...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef marchien het volgende:
de Groningenmeet is tot nu toe altijd nog aardig groot geweest
Altijd meer dan 20 man. Ok, niet mega-groot, maar toch groot genoeg om heel cool te zijn
Aanstaande zaterdagquote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Me wishmeet list
Ripley
Sanne
Marty26
Dus dat kan je regelen babe
Tuurlijk, maar ik begin vanuit mijn eigen standpuntquote:Op maandag 9 mei 2005 21:27 schreef Mr. Orange het volgende:
Vroegah, was nog zelfs voor de rockmeets![]()
Zei de oldbie
Wageningen meet bijv.![]()
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is dus de trend, men geeft aan te komen, en dan komt men niet.
. Welkom
.
Single meet 2005, deel 3quote:Op maandag 9 mei 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Linkje?
Ben lui en aan het opruimen
En Ripley en Marty zijn nou niet echt single![]()
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Ben je al aan het organiseren?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Mja, ik weet het eigenlijk ook niet, gisteren was mn meet-ontmaagding om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.
Als jij komt wel.
jij hebt ook geen meeting nodig voor vriendenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
Fok meetings hebben een imago probleemIk hoef ook echt niet naar een Fok meet want dan verwacht ik maagdelijke nerds die constant BIIEEEER
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |