Single meet 2005, deel 3quote:Op maandag 9 mei 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Linkje?
Ben lui en aan het opruimen
En Ripley en Marty zijn nou niet echt single![]()
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Ben je al aan het organiseren?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stel schijterds zijn die zich verschuilen achter: 'meeten is voor mietjes'![]()
Komt er ook een GC-meet?
Mja, ik weet het eigenlijk ook niet, gisteren was mn meet-ontmaagding om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de afzeggingen waren er altijd, vandaar de term "het grote afzeggen begint". Maar dan nog zaten we er vaak met >25 mensen.
Als jij komt wel.
jij hebt ook geen meeting nodig voor vriendenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
Fok meetings hebben een imago probleemIk hoef ook echt niet naar een Fok meet want dan verwacht ik maagdelijke nerds die constant BIIEEEER
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
quote:
Ik lust helemaal geen bierquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
Fok meetings hebben een imago probleemIk hoef ook echt niet naar een Fok meet want dan verwacht ik maagdelijke nerds die constant BIIEEEER
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Tja, die types ZITTEN er ook tussenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Did you like it?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mja, ik weet het eigenlijk ook niet, gisteren was mn meet-ontmaagding om het zo maar te zeggenOp wat mini-meets na...
Stiekempjes leek de enige meet waar ik ooit naartoe ben gegaan, daar ernstig veel op.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Dat valt hard mee hoor. Soms drinken ze ook echt nog bier. Maar nooit meer dan één slokje tegelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
roepen.
Maar dat is mijn mening
Ik riep geen bier. Ik riep 'cooooolaaaaa'. Met bijbehorend Twents accent.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Stiekempjes leek de enige meet waar ik ooit naartoe ben gegaan, daar ernstig veel op.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik riep geen bier. Ik riep 'cooooolaaaaa'. Met bijbehorend Twents accent.
Nu wil ik ook Q meetenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar ja, ik zit in Amerika he...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik vermaak me wel hoor, fok! meeting zijn gewoon een leuke bijkomstigheid.
Maar ik vroeg het me gewoon af opeens. Er zijn toch nog zat leuke mensen op fok!
.
Ja Kuu, geef jij dan eens een goede uitleg voor het drastische gebrek aan enthousiasme voor meetings! Jij hebt er een paar honderd op je lijstje staan... waarom, waarom mag men dit niet missen?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Cowlae!!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb er ook steeds minder zin in, dit jaar pas 3 gehad. Dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja Kuu, geef jij dan eens een goede uitleg voor het drastische gebrek aan enthousiasme voor meetings! Jij hebt er een paar honderd op je lijstje staan... waarom, waarom mag men dit niet missen?
Mwoah, ik heb een aantal van mijn vrienden ook ontmoet via een meetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jij hebt ook geen meeting nodig voor vrienden![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb er ook steeds minder zin in, dit jaar pas 3 gehad. Dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.In 2003 had ik er trouwens 27 in het hele jaar. Ter vergelijking.
De grote PTA-flitskasten-sloopmeeting. Daar vind je pas niveau.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Eigenlijk zou je naar een meet moeten gaan van een Subforum waar je nooit komt
Dan zie je nog is nieuwe mensen
TS is daar gisteren mee begonnenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Dat deed ik gisteren dusquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
hehehe , dus mooie meisjes halen ook vrienden van internetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een aantal van mijn vrienden ook ontmoet via een meetmaar dan via crapforum.nl
Het zijn soms NET mensenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
hehehe , dus mooie meisjes halen ook vrienden van internetWeer wat geleerd vandaag
![]()
Als ze 15 zijn mogen ze niet drinkenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn soms NET mensen.
Maar idd, je ontmoet echt allerlei types op meetings, van 15 tot 65.
Heatwave + vijftienjarigen...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn soms NET mensen.
Maar idd, je ontmoet echt allerlei types op meetings, van 15 tot 65.
Ik vond de laatste meet toch anders echt tegenvallen qua meetinggangers. Terwijl de meets daarvoor echt mega waren en je kon wel zeggen dan ze bijna net zo groot was als Dé Onzin meet. En dat vind ik jammer dat het nu wat kleiner wordt.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef marchien het volgende:
de Groningenmeet is tot nu toe altijd nog aardig groot geweest
Altijd meer dan 20 man. Ok, niet mega-groot, maar toch groot genoeg om heel cool te zijn
Das me toch net ff 3 jaar te jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |