Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet veel uit, ik rij wel, maar voor anderen is het soms echt een takke-eind...
Oh, en ik stel dan wel als voorwaarde een LEUKE kroeg. De B&W werkt slaapverwekkend bij mij, en The Waterhole is het ook niet helemaal. Gewoon iets leuks met een beetje middle of the road muziek zodat er voor iedereen wat wils is...
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou toch Utrecht willen voorstellen. Op het nachtnet voor degenen die daarvan kunnen profiteren en het ligt toch net ietsje centraler...
I second that!quote:
Vondelpark isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook zeker geen B&W of Waterhole in gedachten hoor. Ik zat meer aan een leuke Vondelpark meeting te denken. Lekker weer, biertje, muziekje. En als het donker wordt kunnen we alsnog de kroeg in.
Maar als iemand een leuke, grote kroeg/disco weet, waar ze LEUKE muziek draaien, algemeen, dus geen fucking R&B ofzo, kan dat ook natuurlijk.
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
*aanmeldt* mag ik Wodka Blue meebrengen?
Klopt... ik was er niet bij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Op 1 of andere manier vond ik de meets daar nie echt zo leuk doar..
Tis ook slechts een brainstorm topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
Maar tis wel moeilijker voor mensen die wat verder weg wonen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vondelpark ismaar leent zich meer voor een spontante meet, zo van 'morgen mooi weer, wie komt er naar het Vondelpark'. Plannen is weer zo regen-afhankelijk.
sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
ge neemt altijd drank mee als je naar de kroeg gaat?
Meen je die vraag serieus??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry, verkeerd gelezen![]()
ik drink geen bier, is dat erg?
Heetwijf!!!quote:
met ons geslowchat moet ik zo een deel 2 openenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Men... Nog even en mijn brain waait hier weg man!
Ik word er alleen zo ongeduldig van!
Zoiets wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
L&S, maar dat is besloten dus er kan zeker nog wat meer bij.
Vondelpark ben ik altijd voor, Utrecht ook...
Weet er niet iemand nog een leuk 80's feest of zo? Dat werd de vorige keer nog geopperd.
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik moet mij tegenwoordig ook voorstellen op meetings omdat ik niet genoeg bagger en niet in onzin kom.
Tis een oldbie he??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster was... nu toch best wel spijt van, je lijkt me echt wel cool
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je verjaardag? Bedoel je oud en nieuw? Zou helemaal leuk zijn, met een beetje mazzel kunnen er daar ook nog een heel stel blijven slapen of zo!
Mwah, is weer een beetje overdreven. Stroom+water+tap enzo is wel fijnquote:
Maar dan moet je dus wel zo'n soort locatie kunnen regelen. Ik heb wat dat betreft niets in de buurt waar ik 'aan zou kunnen komen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, daar. maar goed. Ik denk niet dat we DIE locatie kunnen regelen hoor. Dat schreef ik ook. Maar zoiets dus. Een clubhuis of kantine maar dan wel eentje die tegen een stootje kan.
Dat zou een optie zijn ja. Ik roep ook maar wat. gewoon in een kroeg is natuurlijk ook bestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus wel zo'n soort locatie kunnen regelen. Ik heb wat dat betreft niets in de buurt waar ik 'aan zou kunnen komen'.
Een andere optie zou iets van zo'n vantieboerderij afhuren kunnen zijn, maar dan heb je wel iig een minimaal aantal mensen nodig die zouden moeten blijven overnachten en meebetalen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste rockmeet ook niet met jou staan kletsen... ik had wel dat "kleine vrouwtje" zien staan, maar geen idee of jij nou een fokster was... nu toch best wel spijt van, je lijkt me echt wel cool
dat zijn de leukstenquote:
Periode waarin u vriendelijk doch dringend verzocht word deze meet niet te organiseren: 24-31 Augustus. Me 2 erkentelijk enzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Periode waarin u vriendelijk doch dringend verzocht word deze meet niet te organiseren: 10-19 Augustus. Ik zou u zeer erkentelijk zijn!
we moeten nog een keertje poolenquote:
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef static het volgende:
Eind augustus dan maar een L&S ofzo.
Andere lokatie?
Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
dit maar bespreken int oldbie forum??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Een oldbie-meeting is ook geen slecht idee trouwens.
Tot usernummer 5000, of zullen we het een beetje optrekken tot 9999?
Want daar kunnen ze niet in!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
dit maar bespreken int oldbie forum??
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
count me in !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Als ik dit jaar wel welkom ben.quote:
Nee, you and laffer set the terms... het gaat toch niet voor niets een L&S meet worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Aanmeld!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemen![]()
of tot 16002 wat scheelt het.quote:
Oldbie meetings bespreken ze maar fijn in het oldbie forumquote:
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
Tuurlijk. De B&W (bv) is ook niet geschikt voor te grote meetings. Muziek staat te hard om met meer dan 3 mensen een gesprek te voeren, en het is een beetje te krap ook. Samsam kon wel, omdat we die tent gewoon helemaal voor onszelf hadden, en konden doen en laten wat we wilden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.
Whehehe, leer ik de rest van de oldbies ook eens kennenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat ik deze keer wel kan komen. Heb hem nu al 2x gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Cool!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Leave it to me, my son.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool!
Een betere locatie, wel met airco?.
Ik heb er NU al zin in, is het al zover??????
Of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Anders komen jullie allemaal 11 juni naar de Groningenmeet!
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef HeatWave het volgende:
Groningen is best leuk, maar me gewoon te ver weg.
quote:Ik zet al mijn geld in op L&S.
met gevolgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
L&S!!!!!!!!!!
Mijn 3e fok meet toen!Meteen al met de grote mensen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meteen al met de grote mensen!
Uhuh!quote:
quote:
En een pincet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef gelly het volgende:
Als er maar barkrukken zijn.
Ach ja, die goede oude tijd dat daar nog rustig 100 topics om volgeluld werdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe zelf niet echt meer aan meetings. Geen tijd en eigenlijk geen zin meer in
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Vroegah! (opa spreekt) waren er .....
Snel kijkt... 69425quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Nee gatver! Ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:30 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heetwijf!! Ben jij een kloon van opa??
* Reese flikkert van d'r stoel van verbazing...
En als nou al die subfora een meeting organiseren op dezelfde dag op dezelfde locatie... dan zijn we er toch ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
Fok is te groot, dus verdeling over de subforums, maar deze zijn weer te klein voor grote meets. Verder geen duidelijk thema en blijkbaar is de prioriteit van meeten toch bij veel mensen omlaag gegaan.
Misschien was vroeger alles wel beter![]()
Zit wat inquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef CloudBox het volgende:
De L&S Meet is niet te vergelijken met een gangbare meet aangezien t op uitnodiging is. Niet iedereen is welkom op een L&Smeet
Ik snap je wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef CloudBox het volgende:
Nee, dat zeg ik, kleinere meets zijn aantrekkelijker, een L&S Meet is ook redelijk klein en ook geen echte meet.
Maar een grote zomermeet, of ONZ meet of wat dan ook, dat leeft dus niet meer. Ik merk btw ook aan mezelf dat ik na bijna 6 Jaar FOK de meesten in t eerste jaar heb leren kennen, daarna nog slechts een handjevol nieuwe FOKKERS. En van de oude FOKKERS spreek ik er nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |