Uhuh!quote:
quote:
En een pincet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef gelly het volgende:
Als er maar barkrukken zijn.
Ach ja, die goede oude tijd dat daar nog rustig 100 topics om volgeluld werdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe zelf niet echt meer aan meetings. Geen tijd en eigenlijk geen zin meer in
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Vroegah! (opa spreekt) waren er .....
Snel kijkt... 69425quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Een oldbie-meeting is ook geen slecht idee trouwens.
Tot usernummer 5000, of zullen we het een beetje optrekken tot 9999?
Nee gatver! Ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:30 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heetwijf!! Ben jij een kloon van opa??
* Reese flikkert van d'r stoel van verbazing...
En als nou al die subfora een meeting organiseren op dezelfde dag op dezelfde locatie... dan zijn we er toch ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
Fok is te groot, dus verdeling over de subforums, maar deze zijn weer te klein voor grote meets. Verder geen duidelijk thema en blijkbaar is de prioriteit van meeten toch bij veel mensen omlaag gegaan.
Misschien was vroeger alles wel beter![]()
Zit wat inquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef CloudBox het volgende:
De L&S Meet is niet te vergelijken met een gangbare meet aangezien t op uitnodiging is. Niet iedereen is welkom op een L&Smeet
Ik snap je wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:44 schreef CloudBox het volgende:
Nee, dat zeg ik, kleinere meets zijn aantrekkelijker, een L&S Meet is ook redelijk klein en ook geen echte meet.
Maar een grote zomermeet, of ONZ meet of wat dan ook, dat leeft dus niet meer. Ik merk btw ook aan mezelf dat ik na bijna 6 Jaar FOK de meesten in t eerste jaar heb leren kennen, daarna nog slechts een handjevol nieuwe FOKKERS. En van de oude FOKKERS spreek ik er nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |