geen beelden.quote:
ja, naam is wel gezegd. Het leek heel erg maar dat ie beweegt is in iedern geval al gunstig...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:13 schreef Klonk het volgende:
brrr, doet me toch te veel denken aan een andere valpartij, al duidelijkheid over wie het is ?
Dat is dan nog een beetje mazzelquote:Op maandag 9 mei 2005 16:36 schreef Chepke het volgende:
Net aangekomen in het ziekenhuis, nog geen verder nieuws. Het ziekenhuis stond overigens op 500 meter afstand van de plaats waar hij viel...
Boonen?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Quick Step gelooft in de kansen van Betttini en Boonen.
Idd, gelukkig geen valpartijquote:Op maandag 9 mei 2005 17:28 schreef placebeau het volgende:
Wat een nerveuse spurt, het leek veel meer op een tourspurt dan op de typische Girospurt.
Lachquote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Als de meet iets verder lach had Petacchi alsnog gewonnen, die kwam uit het niets toch nog op de 4e plek...
Ik heb Mc Ewen ooit eens aangeraakt, toen reed ie in Emmen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom.
Ik heb op de een of andere manier iets meer sympathie voor McEwen. Misschien is het zijn leuke manier van Nederlands praten.
Ik zie hem eigenlijk nooit in een interview ofzo. Soms een heel snel interviewtje na een gewonnen wedstrijd in het Italiaans ofzo. Ik zou soms graag meer van de mens achter de renner willen weten. Zo'n interview met Kroon afgelopen zondag was bijv. geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Maar het schijnt dat Petacchi echt een goeie gozer is die heel aardig is en verre van arrogant is. Hij voelt zich voor niemand te goed. Dat vind ik mooi van zo'n groot sportman.
Mwah McEwen is toch arroganter dan Petacchi. Petacchi is egl maar heel verlegen daarom dat je hem zelden ziet in een interview. Zo stelt hij zich ook op tegen over de fans hij deelt wel handtekeningen uit enzo maar met de bescheidenheid ten top.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom.
Ik heb op de een of andere manier iets meer sympathie voor McEwen. Misschien is het zijn leuke manier van Nederlands praten.
Bettini is een auwehoer eersteklas. Als je al Ciao zegt en lacht begint die tegen je aan te lullen behalve als die geen tijd heeftquote:Op maandag 9 mei 2005 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik zie hem verder ook niet, heb het ook van horen zeggen... Bettini schijnt ook extreem vriendelijk te zijn...
Zie je ook vaak in de spurt. Als er iemand dicht in de buurt van Petacchi komt, gaan de remmen dicht en zegt ie meteen "Oh sorry, ga vooral uw gang, ik ga wel even rond langs de andere kant."quote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mwah McEwen is toch arroganter dan Petacchi. Petacchi is egl maar heel verlegen daarom dat je hem zelden ziet in een interview. Zo stelt hij zich ook op tegen over de fans hij deelt wel handtekeningen uit enzo maar met de bescheidenheid ten top.
Op zijn beurt heeft McEwen ooit eens een kamermeisje aangeraakt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb Mc Ewen ooit eens aangeraakt, toen reed ie in Emmen.![]()
en liggen schelden op Haselbacher vorig jaar in de Tour want hem niet in dank afgenomen werd.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op zijn beurt heeft McEwen ooit eens een kamermeisje aangeraakt.
De Gentleman sprinter noemden ze hemquote:Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zie je ook vaak in de spurt. Als er iemand dicht in de buurt van Petacchi komt, gaan de remmen dicht en zegt ie meteen "Oh sorry, ga vooral uw gang, ik ga wel even rond langs de andere kant."
Op zijn Cookes dus. Half via de bording langs Petacchi naar vorenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
De Gentleman sprinter noemden ze hemAls Petacchi eens leert wringen is hij volgens mij ook in de Tour heer en meester. Die Australiërs hebben allemaal leren koersen op de baan, en dat zie je ook duidelijk aan de manier waarop McEwen wint. McEwen wint dikwijls op een diefje, door bijvoorbeeld de bocht anders te nemen dan zijn tegenstanders, of door in het goede wiel te springen.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Da's een van de punten die de giro mooier maakt dan de Tour
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef placebeau het volgende:
Ik zag net in het nieuws een zware valpartij in de Giro. Iemand die tegen de berm aan vloog. Wie was dat, en is hij er ernstig aan toe?
Komt-ie er goed vanaf zeg. Hij lag erg slecht, met zn buik op de weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.
gebroken sleutelbeen, gebroken schouder en 2 gebroken ribben. Was ook sprake eerst van longtrauma maar dat bleek mee te vallen. Lopez de Munain is buitenlevensgevaarquote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.
Klinkt erg, en op zo'n sullig moment.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gebroken sleutelbeen, gebroken schouder en 2 gebroken ribben. Was ook sprake eerst van longtrauma maar dat bleek mee te vallen. Lopez de Munain is buitenlevensgevaar
Tenzij McEwen dan overal 2de eindigt natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef Falco het volgende:
Petacchi staat nu op 22 seconden voor de roze trui! Maar met wat tussensprints en minstens een etappezege kan hij alsnog wel zichzelf in het roze rijden denk ik...
Dus weer geen Petacchi, ik verwacht morgen een aankomst met de grote mannen vooraan.....Garzelli morgen??quote:Stage 3 - May 10: Diamante - Giffoni Valle Piana, 210 km
Again starting on the Tirennean coast, Stage 3 heads inland after 30km and crosses the hilly terrain of the Cilento, passing through Eboli, the village made famous by Carlo Levi's book "Christ Stopped In Eboli" with 30km to go. With a 6km ascent to the GPM in Montecorvino Pugliano situated 6km from the finish, Stage 3 will not be be a sprint finish.
Das toch gemiddeld 4% in de laatste 5km... Als ze echt doorfietsen kunnen de sprinters het wel schudden, Di Luca of Bettini eerder...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Wombcat het volgende:
Als 't hoogteprofiel klopt wat ik op de site van Gazetto dello sport vond (http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2005/presentazione/altimetrie_fr.shtml#), dan is het 230 meter hoogteverschil in 5 km op die laatste klim. Da's nu niet echt schokkend. Ik verwacht dus eigenlijk wel een groep van een man of 80 aan de streep (als het er niet meer zijn).
Hoeveelste was Boonen vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgen dus een aardige kans voor Bettini om het roze te heroveren.
Na de klim nog 10 kilometer vals plat naar beneden (ook zo'n 4%), dus dan kan een peloton nog hard doorfietsen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das toch gemiddeld 4% in de laatste 5km... Als ze echt doorfietsen kunnen de sprinters het wel schudden, Di Luca of Bettini eerder...
Eens. Jammer dat ik nog niets live gezien heb van de Giro. Morgen maar dan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar we zijn het er wel over eens dat de gemiddelde finish in de Giro 'leuker' is dan in de Tour. Hoewel de hectiek uit een Tourfinish niet te vergelijken is met die van de Giro.
Ik denk dat misschien 1 tot maximaal 3 a 4 renners wel vooruit kunnen blijven met daarachter gewoon een grote groep. In het klassement zullen er geen spannende dingen gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Na de klim nog 10 kilometer vals plat naar beneden (ook zo'n 4%), dus dan kan een peloton nog hard doorfietsen.
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat misschien 1 tot maximaal 3 a 4 renners wel vooruit kunnen blijven met daarachter gewoon een grote groep. In het klassement zullen er geen spannende dingen gebeuren.
Dat denk ik ook niet, plus dat sprinters dat in deze fase van de Giro nog wel overleven, de ploegen zijn ook nog compleet, dus de Fassa-trein kan gewoon rond gaan draaien en zeker met een afdaling in het verschiet moet er een grote groep kunnen aankomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.
Petacchi/Zabel zullen sowieso overleven al is het achterin. McEwen en Cooke hangt af van hoe er gekoerst wordt. De rest denk ik wel dat lost. Maar daar hangt het weer vanaf hoeveel ze verliezen op de top. Anders kunnen ze in de afdaling terugkomen. Ik verwacht gewoon een sprint met Petacchi nu als winnaar. En dan Bettini, Zabel, Mori, Cunego, Di Luca enzo ook nog in de top 10.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.quote:
De echte zware bergritten komen meestal ook pas erg laat in de Giro, ook dit jaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.
Da's dus die laatste klim. In volle finale kan dat wel lastig voor Veneberg zijn, maar aan de andere kant als ze er bij Rabo een punt van maken en een paar mannetjes opofferen, kan 'ie best puntjes pakken.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.
10 kilometer van de finish, een beetje raar. Waarom pakken ze er niet twee andere toppen bij? Km 68 en km 148 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
De echte zware bergritten komen meestal ook pas erg laat in de Giro, ook dit jaar.
Maar de helling van morgen ligt toch iets te dicht bij de finish om zomaar puntjes te komen halen.
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef mbn het volgende:
Wel jammer dat Petacchi zich gisteren na de etappe zo heeft uitgelaten. Een echte Gentleman had niet zulke uitspraken gedaan en gewoon gedacht ik pak mijn etappe later wel. Wel een beetje paranoia om te denken dat iedereen tegen je is.
nee maar je zag toch duidelijk dat CA daar de boel kwam verstoren voor Kirsipuu. Maar Reeel gezien kan die nooit een sprint meer winnen. Dus wat dat betreft trokken ze wel erg opzihtig de sprint aan voor Robbie. Dus aan ene kant kan ik de frustratie wel begrijpen mits dat al niet overtrokken is natuurlijk door de media. Aan andere kant vond ik de Fassa trein niet zo fameus als voorheen. Normaal als er treintjes langszei kwam trokken ze het tempo op zag ik ze nu ook niet doen. We zullen zien hoe zich dat evalueert in de komende weken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.
ok alsnog dan de waarschuwing SCHRIK NIETquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
G A D V E R D A M M E, kun je niet even waarschuwen.....die ligt er echt lekker bij, tis dat ik weet dat ie het overleefd heeft, maar anders.....
Het zou wel een beetje flauw als hij nu zit te zeuren, ja. Dat maken de andere sprinters dus in vrijwel elke sprint mee, terwijl hij als het ware in z'n luie zetel door z'n armada tot op 200 meter van de finish wordt geëscorteerd. Nu moet hij het ook eens zelf doen en zou hij meteen beginnen te mekkeren. Ik begin me af te vragen of hier sprake is van een gentleman-sprinter of gewoon iemand met gebrek aan lef.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.
nee een geheel nieuw team. Maar vond het wel in dit topic thuishoren aangezien Peta in de Giro rijdtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
wel even compleet off-topic, maar is dat een nieuw team met eventueel Raas en Priem??
Hij bedoelt ook een geheel nieuw team, met aan de leiding Raas en Priem. De geruchten dat deze twee oud-wielrenners met een team zouden beginnen zijn al heel oud. De laatste tijd was het overigens rustig wat betreft deze geuchten. Dat komt mede door de invoering van de Pro-Tour waardoor het moeilijker wordt voor nieuwe teams om deel te nemen aan grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee een geheel nieuw team. Maar vond het wel in dit topic thuishoren aangezien Peta in de Giro rijdt
Zou toch vreemd zijn als Fassa Bortolo zomaar onder het driejarige contract met de UCI kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Bartoli het volgende:
Hebben we dit al?
Alessandro Petacchi Goes Dutch?
The future of Alessandro Petacchi is likely to be away from Fassa Bortolo and Giancarlo Ferretti. Fassa Bortolo will not continue as a sponsor in 2006 and now Petacchi is on the search for a new team.
Licentie verkopen aan Raas en Priem?? Volgens mij is het gewoon mogelijk om die licenties te verpatsen aan de hoogste bieder....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef mbn het volgende:
[..]
Zou toch vreemd zijn als Fassa Bortolo zomaar onder het driejarige contract met de UCI kan.
De Belg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar wordt de giro eigenlijk uitgezonden? Ben vrij vandaag en heb wel zin in eens tukje fietsen kijken.
OK thnxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef NRH het volgende:
België, 10 over 3 dacht ik.. Europsport ook overigens..
Dan gun ik hem ineens een stuk meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef Skande het volgende:
Van Hout is geen Belg. Hij is Australiër van Nederlandse afkomst, reed vorig jaar nog het NK tijdrijden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Licentie verkopen aan Raas en Priem?? Volgens mij is het gewoon mogelijk om die licenties te verpatsen aan de hoogste bieder....
Steels is afgestapt. Hij werd net telefonisch geïnterviewd op Sporza. Een blaasontsteking oid, en nog wat klachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Steels moest gisteren al snel lossen, zal niet fit zijn geweest?
Is ziekjes, heeft vandaag opgegeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Steels moest gisteren al snel lossen, zal niet fit zijn geweest?
Plus dat Cipo ook toen 'ie wel top was, ook niet altijd won ondanks zijn goede trein.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is ziekjes, heeft vandaag opgegeven.
Cipo haalde uit naar Petacchi door te zeggen dat hij een hele ploeg heeft die voor hem werkt, maar het toch niet kan afmaken. Een beetje flauw als je bedenkt dat de Cipo in zijn laatste jaren in hetzelfde schuitje zat als Petacchi.
Whoei, das geluk hebben...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Lopez de Munain, 3 minuten lang heeft hij niet geademd maar door kunstmatige beademing is hij uiteindelijk weer bijgekomen.
Zo te zien waren ze op zoek naar 'n bepaalde renner. Ze keken wat en op een gegeven gingen ze teleurgesteld aan de kant. Ik snap niet dat er niemand ingrijpt zeg. Waarom worden deze mafketels niet opgepakt of op z'n minst hard tegen de vlakte geslagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wtf deden die gasten..waarom worden ze niet opgepakt?
De Belg dacht Bettini, hij leek naar hem te schoppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom worden die hooligans niet op hun gezicht geslagen? Tering wat een idioten zeg. Waren ze nu op zoek naar iemand?
Twee debielen, waarschijnlijk Italianen sprongen op de weg. Probeerden enkele rijders te slaan en te schoppen. Gooiden met bidons. Sommige renners probeerden terug te slaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wtf is er gebeurd?
misschien dat ze na de etappe nog wat laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis weer van alles dus
Hoe laat komt er ergens een samenvatting?
Sportjournaal doet verslag van de etappes met een korte samenvatting.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis weer van alles dus
Hoe laat komt er ergens een samenvatting?
En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
di Luci ging expres nog ff ietsje verder naar buiten om Bettini te knijpen
beetje achterlijk maargoed, niet slim van Bettini natuurlijk om daar de buitenkant te kiezenquote:
Hij wint deze rit op schitterende wijze, zoals hij al een leuke erelijst heeft. Dan mag je jezelf best goed vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind Di Luca zo'n smerige achterbakse renner, vol van zichzelf.
Mooie prestatiequote:
In een normale sprint liggen daar ook geen bochtenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Di Luca sneedt Bettini toch wel flink, als dat in een normale sprint op iets minder dan 200m van de finish gebeurt wordt hij gediskwalificeerd.
Klopt, maar hij sneedt 'm toch aardig vond ik. Bettini maakte ook een gebaar richting Di Luca toen hij over de streep kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
In een normale sprint liggen daar ook geen bochten
Petacchi is juist een toonbeeld van bescheidenheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is echt niet arrogant hoor.
Di Luca week na de bocht duidelijk nog wat extra uit naar het hek, dat doet hij niet zomaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het is juist andersom, het hele team wil maar al te graag voor hem werken! Vorig jaar 9 Giro-ritten, dit jaar won ie al Milaan-San Remo maar deze aankomsten zijn gewoon niet ideaal voor hem. Maar op het vlakke wint ie echt nog wel een paar etappes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kun je alsnog bescheiden zijn. Ik vind Petacchi ook arrogant.
Zijn hele team moet voor hem werken maar als het erop aan komt, laat hij het afweten.
*eens is*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is juist andersom, het hele team wil maar al te graag voor hem werken! Vorig jaar 9 Giro-ritten, dit jaar won ie al Milaan-San Remo maar deze aankomsten zijn gewoon niet ideaal voor hem. Maar op het vlakke wint ie echt nog wel een paar etappes.
En Petacchi arrogant noemen is hetzelfde als over Boogerd zeggen dat ie een killerinstinct heeft...
In de Giro moet je er niet raar van opkijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Vandaag was het wel net wat overdreven. Het leek meer op een rallyparcours dan op een deftige aankomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In de Giro moet je er niet raar van opkijken.
Nee, wordt ook niet als berg aangezien, en daarna komt nog een afdalingkje, dus dan kunnen eventueel nog terugkomen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Beetje lastig ter beoordelen vanaf een kaartje maar dat laatste heuveltje kan daar niks geforceerd worden door een Di Luca of een Bettini?
100 meter omhoog in 10km is wat anders dan de 250 meter in 5 km van gisteren en zelfs daar lukte het maar net om de sprinters te laten lossen. Maar ja als er weer een mooi bochtenparcours is aangelegd voor de sprint kan er natuurlijk altijd iemand in erik-dekker-stijl winnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Beetje lastig ter beoordelen vanaf een kaartje maar dat laatste heuveltje kan daar niks geforceerd worden door een Di Luca of een Bettini?
En vandaag is zit hij zelfs in de klassieke lange ontsnapping, samen met Vasseurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pinotti was vandaag ook nog even in beeld zelfs.
quote:The finish today doesn't look very technical - there are no twisty sections in the last kilometres so we can hope for a safe arrival.
quote:Correction as to the stage finish: I was wrong in calling it untechnical. In fact, finale today is pretty difficult with a downhill section, curve after curve, and an uphill part before the line. Sorry about that.
Het schijnt dat de sponsor er mee stopt ofzo...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Commentator op de Belg:
Petacchi wil 5 knechten meenemen naar een andere ploeg.
Petacchi wil? Petacchi heeft niets te willen
Hergroepering zit eraan te komen, nog 30 km ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Basje_B het volgende:
Wat is de stand van zaken op dit moment?
Fassa wil slechts door als subsponsor en men zou in onderhandeling zijn met een Nederlandse multinational als hoofdsponsorquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het schijnt dat de sponsor er mee stopt ofzo...
Als die ploeggenoten in kwestie niet willen tekenen bij die ploeg kan Petacchi ze daar ook niet toe dwingen hé. Als ze vrijwillig met hem meegaan, wat is het probleem dan eigenlijk, dat is toch iets dat je zovaak ziet als toprenners van ploeg veranderen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Petacchi is schijnbaar zo groot dat hij over de toekomst mag beslissen van 5 ploeggenoten.
Heineken Cycling Team ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fassa wil slechts door als subsponsor en men zou in onderhandeling zijn met een Nederlandse multinational als hoofdsponsor
Kerel, die ploeggenoten beslissen dat ten eerste altijd zelf nog. En ze gaan maar al te graag met hem mee, financieel gezien is het heel erg aantrekklijk om voor Petacchi te fietsen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Petacchi is schijnbaar zo groot dat hij over de toekomst mag beslissen van 5 ploeggenoten.
Met Petacchi als kopman:quote:
k zit meer aan Unilever te denken die dan met één of meedere van zn merken op het shirt zou kunnenquote:
Unilever heeft de naamsbekendheid niet echt nodig lijkt me, zn merken ook niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zit meer aan Unilever te denken die dan met één of meedere van zn merken op het shirt zou kunnen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
TPG (in navolging van US-Postal)
Ja zit je in achtervolging achterom te kijken, knal je op een stilstaand pelotonquote:
valpartij, dus alles daarachter stond weer stilquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef Basje_B het volgende:
??? stil staand peleton?
Terecht van Cookequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:14 schreef Butra het volgende:
Bettini probeerde het nog goed te maken, maar krijgt een wegwerpgebaar van Cooke.
Moet je 'm anders zien kijken danquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Bettini doet t volgens mij niet 100% expres maar hij zit hier gewoon echt fout.
di Luca nam gewoon de bocht ruim, dat mag dit is op een rechte lijn uitwijken, da's wel ff wat andersquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Di Luca deed precies hetzelfde gisteren bij de sprint met Bettini.
Bettini dacht zeker, ik flik hetzelfde met Baden Cooke.
Allen het verschil met gisteren is dat Bettini remde en Cooke gewoon viel doorsprintte.
Hij glijdt op z'n kont een meter of 40 over het asfaltquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef tukkeronline het volgende:
Ziet er van bovenaf wel pijnlijk uit voor Cooke
Precies, Bettini week duidelijk uit om de deur dicht te doen, dat mag niet op een rechte weg. Hij moet imo gediskwalificeerd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
di Luca nam gewoon de bocht ruim, dat mag dit is op een rechte lijn uitwijken, da's wel ff wat anders
iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, Bettini week duidelijk uit om de deur dicht te doen, dat mag niet op een rechte weg. Hij moet imo gediskwalificeerd worden.
Nee in drie stukken gebrokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Suijk het volgende:
Niet het hele peloton is tegelijk gefinished neem ik dus aan?
In 100 meter van de middenstreep naar de linkerkant uitwijken, met een val van Cooke als gevolg is nauwlijks discutabel, Bettini móet teruggezet worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
discutabele sprint dus als ik het zo lees....
Zeer discutabel. Vanuit elk oogpunt is het duidelijk dat Bettini afwijkt van z'n lijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
discutabele sprint dus als ik het zo lees....
Hij liep ook vrij snel weer verder, als ik met 20+ op m'n snuit flikker lig ik nog 10 minuten na te kreunen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd
en Cooke kwam nog vrij gunstig terecht met zn val, goede koprol waardoor hij alle botten heel heeft gehouden. Alleen een geschuurd achterwerk nu denk k
probeer er maar eens zo'n koprol bij te maken dat scheeltquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij liep ook vrij snel weer verder, als ik met 20+ op m'n snuit flikker lig ik nog 10 minuten na te kreunen.
Mazzanti.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
dus wie was 2e geworden?
Mazzanti geloof ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
dus wie was 2e geworden?
Met gym viel ik halverwege een koprol altijd alweer opzij...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer er maar eens zo'n koprol bij te maken dat scheelt
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
In 100 meter van de middenstreep naar de linkerkant uitwijken, met een val van Cooke als gevolg is nauwlijks discutabel, Bettini móet teruggezet worden.
Wat Cooke 'm toeriep zal ook wel niet lief zijn geweest, al deed je het per ongeluk ga je toch bij jezelf te rade.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mazzanti geloof ik.
Dat Bettini zich meteen wil excuseren bij Cooke, zegt al wel dat 'ie weet dat 'ie het fout gedaan heeft.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |