Petacchi/Zabel zullen sowieso overleven al is het achterin. McEwen en Cooke hangt af van hoe er gekoerst wordt. De rest denk ik wel dat lost. Maar daar hangt het weer vanaf hoeveel ze verliezen op de top. Anders kunnen ze in de afdaling terugkomen. Ik verwacht gewoon een sprint met Petacchi nu als winnaar. En dan Bettini, Zabel, Mori, Cunego, Di Luca enzo ook nog in de top 10.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.quote:
De echte zware bergritten komen meestal ook pas erg laat in de Giro, ook dit jaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.
Da's dus die laatste klim. In volle finale kan dat wel lastig voor Veneberg zijn, maar aan de andere kant als ze er bij Rabo een punt van maken en een paar mannetjes opofferen, kan 'ie best puntjes pakken.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veneberg daar punten kan pakken. Gewoon met de Peter de Clercq tactiek te werk gaan en puntjes sprokkelen op niet al te lastige hellingen. In de Giro kan je daar best ver mee komen, verder dan in de Tour.
10 kilometer van de finish, een beetje raar. Waarom pakken ze er niet twee andere toppen bij? Km 68 en km 148 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
De echte zware bergritten komen meestal ook pas erg laat in de Giro, ook dit jaar.
Maar de helling van morgen ligt toch iets te dicht bij de finish om zomaar puntjes te komen halen.
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef mbn het volgende:
Wel jammer dat Petacchi zich gisteren na de etappe zo heeft uitgelaten. Een echte Gentleman had niet zulke uitspraken gedaan en gewoon gedacht ik pak mijn etappe later wel. Wel een beetje paranoia om te denken dat iedereen tegen je is.
nee maar je zag toch duidelijk dat CA daar de boel kwam verstoren voor Kirsipuu. Maar Reeel gezien kan die nooit een sprint meer winnen. Dus wat dat betreft trokken ze wel erg opzihtig de sprint aan voor Robbie. Dus aan ene kant kan ik de frustratie wel begrijpen mits dat al niet overtrokken is natuurlijk door de media. Aan andere kant vond ik de Fassa trein niet zo fameus als voorheen. Normaal als er treintjes langszei kwam trokken ze het tempo op zag ik ze nu ook niet doen. We zullen zien hoe zich dat evalueert in de komende weken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.
ok alsnog dan de waarschuwing SCHRIK NIETquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
G A D V E R D A M M E, kun je niet even waarschuwen.....die ligt er echt lekker bij, tis dat ik weet dat ie het overleefd heeft, maar anders.....
Het zou wel een beetje flauw als hij nu zit te zeuren, ja. Dat maken de andere sprinters dus in vrijwel elke sprint mee, terwijl hij als het ware in z'n luie zetel door z'n armada tot op 200 meter van de finish wordt geëscorteerd. Nu moet hij het ook eens zelf doen en zou hij meteen beginnen te mekkeren. Ik begin me af te vragen of hier sprake is van een gentleman-sprinter of gewoon iemand met gebrek aan lef.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was (en is) de te kloppen man, en daar moet hij zich maar aan aanpassen, en zich niet druk om maken.
nee een geheel nieuw team. Maar vond het wel in dit topic thuishoren aangezien Peta in de Giro rijdtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
wel even compleet off-topic, maar is dat een nieuw team met eventueel Raas en Priem??
Hij bedoelt ook een geheel nieuw team, met aan de leiding Raas en Priem. De geruchten dat deze twee oud-wielrenners met een team zouden beginnen zijn al heel oud. De laatste tijd was het overigens rustig wat betreft deze geuchten. Dat komt mede door de invoering van de Pro-Tour waardoor het moeilijker wordt voor nieuwe teams om deel te nemen aan grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee een geheel nieuw team. Maar vond het wel in dit topic thuishoren aangezien Peta in de Giro rijdt
Zou toch vreemd zijn als Fassa Bortolo zomaar onder het driejarige contract met de UCI kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Bartoli het volgende:
Hebben we dit al?
Alessandro Petacchi Goes Dutch?
The future of Alessandro Petacchi is likely to be away from Fassa Bortolo and Giancarlo Ferretti. Fassa Bortolo will not continue as a sponsor in 2006 and now Petacchi is on the search for a new team.
Licentie verkopen aan Raas en Priem?? Volgens mij is het gewoon mogelijk om die licenties te verpatsen aan de hoogste bieder....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef mbn het volgende:
[..]
Zou toch vreemd zijn als Fassa Bortolo zomaar onder het driejarige contract met de UCI kan.
De Belg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar wordt de giro eigenlijk uitgezonden? Ben vrij vandaag en heb wel zin in eens tukje fietsen kijken.
OK thnxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef NRH het volgende:
België, 10 over 3 dacht ik.. Europsport ook overigens..
Dan gun ik hem ineens een stuk meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef Skande het volgende:
Van Hout is geen Belg. Hij is Australiër van Nederlandse afkomst, reed vorig jaar nog het NK tijdrijden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Licentie verkopen aan Raas en Priem?? Volgens mij is het gewoon mogelijk om die licenties te verpatsen aan de hoogste bieder....
Steels is afgestapt. Hij werd net telefonisch geïnterviewd op Sporza. Een blaasontsteking oid, en nog wat klachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Steels moest gisteren al snel lossen, zal niet fit zijn geweest?
Is ziekjes, heeft vandaag opgegeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Steels moest gisteren al snel lossen, zal niet fit zijn geweest?
Plus dat Cipo ook toen 'ie wel top was, ook niet altijd won ondanks zijn goede trein.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is ziekjes, heeft vandaag opgegeven.
Cipo haalde uit naar Petacchi door te zeggen dat hij een hele ploeg heeft die voor hem werkt, maar het toch niet kan afmaken. Een beetje flauw als je bedenkt dat de Cipo in zijn laatste jaren in hetzelfde schuitje zat als Petacchi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |