Komt-ie er goed vanaf zeg. Hij lag erg slecht, met zn buik op de weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.
gebroken sleutelbeen, gebroken schouder en 2 gebroken ribben. Was ook sprake eerst van longtrauma maar dat bleek mee te vallen. Lopez de Munain is buitenlevensgevaarquote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.
Klinkt erg, en op zo'n sullig moment.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gebroken sleutelbeen, gebroken schouder en 2 gebroken ribben. Was ook sprake eerst van longtrauma maar dat bleek mee te vallen. Lopez de Munain is buitenlevensgevaar
Tenzij McEwen dan overal 2de eindigt natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef Falco het volgende:
Petacchi staat nu op 22 seconden voor de roze trui! Maar met wat tussensprints en minstens een etappezege kan hij alsnog wel zichzelf in het roze rijden denk ik...
Dus weer geen Petacchi, ik verwacht morgen een aankomst met de grote mannen vooraan.....Garzelli morgen??quote:Stage 3 - May 10: Diamante - Giffoni Valle Piana, 210 km
Again starting on the Tirennean coast, Stage 3 heads inland after 30km and crosses the hilly terrain of the Cilento, passing through Eboli, the village made famous by Carlo Levi's book "Christ Stopped In Eboli" with 30km to go. With a 6km ascent to the GPM in Montecorvino Pugliano situated 6km from the finish, Stage 3 will not be be a sprint finish.
Das toch gemiddeld 4% in de laatste 5km... Als ze echt doorfietsen kunnen de sprinters het wel schudden, Di Luca of Bettini eerder...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Wombcat het volgende:
Als 't hoogteprofiel klopt wat ik op de site van Gazetto dello sport vond (http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2005/presentazione/altimetrie_fr.shtml#), dan is het 230 meter hoogteverschil in 5 km op die laatste klim. Da's nu niet echt schokkend. Ik verwacht dus eigenlijk wel een groep van een man of 80 aan de streep (als het er niet meer zijn).
Hoeveelste was Boonen vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgen dus een aardige kans voor Bettini om het roze te heroveren.
Na de klim nog 10 kilometer vals plat naar beneden (ook zo'n 4%), dus dan kan een peloton nog hard doorfietsen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das toch gemiddeld 4% in de laatste 5km... Als ze echt doorfietsen kunnen de sprinters het wel schudden, Di Luca of Bettini eerder...
Eens. Jammer dat ik nog niets live gezien heb van de Giro. Morgen maar dan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar we zijn het er wel over eens dat de gemiddelde finish in de Giro 'leuker' is dan in de Tour. Hoewel de hectiek uit een Tourfinish niet te vergelijken is met die van de Giro.
Ik denk dat misschien 1 tot maximaal 3 a 4 renners wel vooruit kunnen blijven met daarachter gewoon een grote groep. In het klassement zullen er geen spannende dingen gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Na de klim nog 10 kilometer vals plat naar beneden (ook zo'n 4%), dus dan kan een peloton nog hard doorfietsen.
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat misschien 1 tot maximaal 3 a 4 renners wel vooruit kunnen blijven met daarachter gewoon een grote groep. In het klassement zullen er geen spannende dingen gebeuren.
Dat denk ik ook niet, plus dat sprinters dat in deze fase van de Giro nog wel overleven, de ploegen zijn ook nog compleet, dus de Fassa-trein kan gewoon rond gaan draaien en zeker met een afdaling in het verschiet moet er een grote groep kunnen aankomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk wel dat de sprintersploegen (McEwen en Petacchi) wel voluit voor de sprint zullen werken. En dan gaat het hard in de finale. En op zo'n klim van max 5% kun je niet een heel groot gat slaan als vluchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |