Lachquote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Als de meet iets verder lach had Petacchi alsnog gewonnen, die kwam uit het niets toch nog op de 4e plek...
Ik heb Mc Ewen ooit eens aangeraakt, toen reed ie in Emmen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom.
Ik heb op de een of andere manier iets meer sympathie voor McEwen. Misschien is het zijn leuke manier van Nederlands praten.
Ik zie hem eigenlijk nooit in een interview ofzo. Soms een heel snel interviewtje na een gewonnen wedstrijd in het Italiaans ofzo. Ik zou soms graag meer van de mens achter de renner willen weten. Zo'n interview met Kroon afgelopen zondag was bijv. geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Maar het schijnt dat Petacchi echt een goeie gozer is die heel aardig is en verre van arrogant is. Hij voelt zich voor niemand te goed. Dat vind ik mooi van zo'n groot sportman.
Mwah McEwen is toch arroganter dan Petacchi. Petacchi is egl maar heel verlegen daarom dat je hem zelden ziet in een interview. Zo stelt hij zich ook op tegen over de fans hij deelt wel handtekeningen uit enzo maar met de bescheidenheid ten top.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom.
Ik heb op de een of andere manier iets meer sympathie voor McEwen. Misschien is het zijn leuke manier van Nederlands praten.
Bettini is een auwehoer eersteklas. Als je al Ciao zegt en lacht begint die tegen je aan te lullen behalve als die geen tijd heeftquote:Op maandag 9 mei 2005 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik zie hem verder ook niet, heb het ook van horen zeggen... Bettini schijnt ook extreem vriendelijk te zijn...
Zie je ook vaak in de spurt. Als er iemand dicht in de buurt van Petacchi komt, gaan de remmen dicht en zegt ie meteen "Oh sorry, ga vooral uw gang, ik ga wel even rond langs de andere kant."quote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mwah McEwen is toch arroganter dan Petacchi. Petacchi is egl maar heel verlegen daarom dat je hem zelden ziet in een interview. Zo stelt hij zich ook op tegen over de fans hij deelt wel handtekeningen uit enzo maar met de bescheidenheid ten top.
Op zijn beurt heeft McEwen ooit eens een kamermeisje aangeraakt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb Mc Ewen ooit eens aangeraakt, toen reed ie in Emmen.![]()
en liggen schelden op Haselbacher vorig jaar in de Tour want hem niet in dank afgenomen werd.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op zijn beurt heeft McEwen ooit eens een kamermeisje aangeraakt.
De Gentleman sprinter noemden ze hemquote:Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zie je ook vaak in de spurt. Als er iemand dicht in de buurt van Petacchi komt, gaan de remmen dicht en zegt ie meteen "Oh sorry, ga vooral uw gang, ik ga wel even rond langs de andere kant."
Op zijn Cookes dus. Half via de bording langs Petacchi naar vorenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
De Gentleman sprinter noemden ze hemAls Petacchi eens leert wringen is hij volgens mij ook in de Tour heer en meester. Die Australiërs hebben allemaal leren koersen op de baan, en dat zie je ook duidelijk aan de manier waarop McEwen wint. McEwen wint dikwijls op een diefje, door bijvoorbeeld de bocht anders te nemen dan zijn tegenstanders, of door in het goede wiel te springen.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Da's een van de punten die de giro mooier maakt dan de Tour
Lopez de Munain, gebroken sleutelbeen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef placebeau het volgende:
Ik zag net in het nieuws een zware valpartij in de Giro. Iemand die tegen de berm aan vloog. Wie was dat, en is hij er ernstig aan toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |