Whoei, das geluk hebben...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Lopez de Munain, 3 minuten lang heeft hij niet geademd maar door kunstmatige beademing is hij uiteindelijk weer bijgekomen.
Zo te zien waren ze op zoek naar 'n bepaalde renner. Ze keken wat en op een gegeven gingen ze teleurgesteld aan de kant. Ik snap niet dat er niemand ingrijpt zeg. Waarom worden deze mafketels niet opgepakt of op z'n minst hard tegen de vlakte geslagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wtf deden die gasten..waarom worden ze niet opgepakt?
De Belg dacht Bettini, hij leek naar hem te schoppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom worden die hooligans niet op hun gezicht geslagen? Tering wat een idioten zeg. Waren ze nu op zoek naar iemand?
Twee debielen, waarschijnlijk Italianen sprongen op de weg. Probeerden enkele rijders te slaan en te schoppen. Gooiden met bidons. Sommige renners probeerden terug te slaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wtf is er gebeurd?
misschien dat ze na de etappe nog wat laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis weer van alles dus
Hoe laat komt er ergens een samenvatting?
Sportjournaal doet verslag van de etappes met een korte samenvatting.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis weer van alles dus
Hoe laat komt er ergens een samenvatting?
En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
di Luci ging expres nog ff ietsje verder naar buiten om Bettini te knijpen
beetje achterlijk maargoed, niet slim van Bettini natuurlijk om daar de buitenkant te kiezenquote:
Hij wint deze rit op schitterende wijze, zoals hij al een leuke erelijst heeft. Dan mag je jezelf best goed vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind Di Luca zo'n smerige achterbakse renner, vol van zichzelf.
Mooie prestatiequote:
In een normale sprint liggen daar ook geen bochtenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Di Luca sneedt Bettini toch wel flink, als dat in een normale sprint op iets minder dan 200m van de finish gebeurt wordt hij gediskwalificeerd.
Klopt, maar hij sneedt 'm toch aardig vond ik. Bettini maakte ook een gebaar richting Di Luca toen hij over de streep kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
In een normale sprint liggen daar ook geen bochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |