Hij glijdt op z'n kont een meter of 40 over het asfaltquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef tukkeronline het volgende:
Ziet er van bovenaf wel pijnlijk uit voor Cooke
Precies, Bettini week duidelijk uit om de deur dicht te doen, dat mag niet op een rechte weg. Hij moet imo gediskwalificeerd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
di Luca nam gewoon de bocht ruim, dat mag dit is op een rechte lijn uitwijken, da's wel ff wat anders
iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, Bettini week duidelijk uit om de deur dicht te doen, dat mag niet op een rechte weg. Hij moet imo gediskwalificeerd worden.
Nee in drie stukken gebrokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Suijk het volgende:
Niet het hele peloton is tegelijk gefinished neem ik dus aan?
In 100 meter van de middenstreep naar de linkerkant uitwijken, met een val van Cooke als gevolg is nauwlijks discutabel, Bettini móet teruggezet worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
discutabele sprint dus als ik het zo lees....
Zeer discutabel. Vanuit elk oogpunt is het duidelijk dat Bettini afwijkt van z'n lijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
discutabele sprint dus als ik het zo lees....
Hij liep ook vrij snel weer verder, als ik met 20+ op m'n snuit flikker lig ik nog 10 minuten na te kreunen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd
en Cooke kwam nog vrij gunstig terecht met zn val, goede koprol waardoor hij alle botten heel heeft gehouden. Alleen een geschuurd achterwerk nu denk k
probeer er maar eens zo'n koprol bij te maken dat scheeltquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij liep ook vrij snel weer verder, als ik met 20+ op m'n snuit flikker lig ik nog 10 minuten na te kreunen.
Mazzanti.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
dus wie was 2e geworden?
Mazzanti geloof ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
dus wie was 2e geworden?
Met gym viel ik halverwege een koprol altijd alweer opzij...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer er maar eens zo'n koprol bij te maken dat scheelt
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
In 100 meter van de middenstreep naar de linkerkant uitwijken, met een val van Cooke als gevolg is nauwlijks discutabel, Bettini móet teruggezet worden.
Wat Cooke 'm toeriep zal ook wel niet lief zijn geweest, al deed je het per ongeluk ga je toch bij jezelf te rade.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mazzanti geloof ik.
Dat Bettini zich meteen wil excuseren bij Cooke, zegt al wel dat 'ie weet dat 'ie het fout gedaan heeft.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Beetje lastig ter beoordelen vanaf een kaartje maar dat laatste heuveltje kan daar niks geforceerd worden door een Di Luca of een Bettini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |