quote:Op maandag 9 mei 2005 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje latente homo's en afgeneukte befsletten
ohw?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt straks één grote stagiaire-orgie
Kon je niet gewoon teeveepee tikken ?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon dit topic laten lezen, dan kan ze zien dat je ontzettend druk bezig bentquote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
begeleidster belde, ze is op weg naar kantoor
Ja, als mensen elkaar beginnen uit te schelden voor deze vieze dingen. Waar moet dat naar toe leiden?quote:
ow jee, maar ze waarschuwt je tenminste wel vantevoren!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
begeleidster belde, ze is op weg naar kantoor
Waar moet dat heenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als mensen elkaar beginnen uit te schelden voor deze vieze dingen. Waar moet dat naar toe leiden?
aaai doooont tink sooow!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat wil je niet weten, straks geen nieuw topicquote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als mensen elkaar beginnen uit te schelden voor deze vieze dingen. Waar moet dat naar toe leiden?
Tja, stop 30 latente stagiairs bij elkaar en zie het resultaat.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:43 schreef kultivate het volgende:
zo dat gaat hard zeg, je houdt even een half uurtje pauze en het topic zit gelijk vol. Ik heb wel lekkere tosti's gegeten![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, stop 30 latente stagiairs bij elkaar en zie het resultaat.
tuuuuurlijk meissiequote:Op maandag 9 mei 2005 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Niet met iedereen willen neuken heeft niks met preuts te maken.
oke danquote:Op maandag 9 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goddess doet mee! ben altijd wel in voor feestje
Zucht.quote:
Staat daar iets over neuken met iedereen?quote:preuts (bn.)
1 zeer ingetogen, overdreven kuis => prude
Post ff opnieuw, dat heb ik namelijk gemistquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
Staat daar iets over neuken met iedereen?. Nee
.
Ik ben totaal niet preuts. Ik durf tenminste met mijn blote kont op fok!.
foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
nog een keer, nog een keer, nog een keerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
Neequote:
is't niet ook iets voor jou???quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke leuk voor je joh!
Je vraagt erom.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke leuk voor je joh!
En toen ging Fok! platquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
jammer, jammer, jammerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Nu waren het buikjesfoto's.
De rest van de foto's zijn nu alleen maar voor bekenden van me![]()
Aangezien ik er de vorige keer nogal 'last' van had op school.
aaaaah da's ook niet leuk!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Nu waren het buikjesfoto's.
De rest van de foto's zijn nu alleen maar voor bekenden van me![]()
Aangezien ik er de vorige keer nogal 'last' van had op school.
en terechtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die hun hele hebben en houwe op internet zetten, vind ik triest....
"Hun hele hebben en houwe" .quote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die hun hele hebben en houwe op internet zetten, vind ik triest....
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Hun hele hebben en houwe" .
Nou sorry, maar ik heb meer dan een kont alleen.
Enne als je naar het strand gaat zie je precies hetzelfde.
Ga je daar dan ook met je rug naartoe zitten.
Wie is hier dan preuts.
kan je dat niet normaal vragenquote:
catfightquote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...
Nee ik moet mijn zin hebben!quote:
Hoe kan jij nou de reden weten waarom ik ze online heb gezet?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
diplomaatquote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
*zucht, goddess en ijsmeis, is't nu weer klaar voor vandaag... stelletje kinders, laat ijsmeis doen wat ze wilt en andersom en laat elkaar gewoon met rust is dat nou zo moeilijk:? ookal posten jullie in 't zelfde topic maar 't hoeft hier toch niet iedere dag over te gaan, steeds dezelfde discussie
Nou zitten wij op één lijn; latente homo'squote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
*zucht, goddess en ijsmeis, is't nu weer klaar voor vandaag... stelletje kinders, laat ijsmeis doen wat ze wilt en andersom en laat elkaar gewoon met rust is dat nou zo moeilijk:? ookal posten jullie in 't zelfde topic maar 't hoeft hier toch niet iedere dag over te gaan, steeds dezelfde discussie
is goed meissie, ga maar weer hard aan het werk of foto's van jezelf makenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou de reden weten waarom ik ze online heb gezet?
Sure, aandacht is leuk. Maar dat was niet mijn main reden.
Dus please. Houd voortaan je bijdehante opmerkingen voor je die nergens op slaan
.
't word eng zoquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou zitten wij op één lijn; latente homo's![]()
nou, dan kom jij duidelijk niet op de goede (of juist verkeerde?) sites!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
En oh ja. Op het strand zie je ergere dingen.
Ga jij maar fijn cybervrindjes maken terwijl je een vriend hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is goed meissie, ga maar weer hard aan het werk of foto's van jezelf maken
dat betwijfel ik zwaarquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
En oh ja. Op het strand zie je ergere dingen.
We hadden het over mijn foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou, dan kom jij duidelijk niet op de goede (of juist verkeerde?) sites!![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiaires,
Laten we geen ruzie met elkaar gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Jitzzzze
ja, dat moeten we zelf beoordelen hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hadden het over mijn foto's.
Die zijn helemaal niet erg, best netjes zelfs.
ijsmeis voelt zich duidelijk aangevallen....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dames nou is het genoeg.... lief zijn voor elkaar oke ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiaires,
Laten we geen ruzie met elkaar gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Teardrop-nl
niet dat ze ook maar echt luisteren naar ons maar okequote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet dat ze ook maar echt luisteren naar ons maar oke![]()
Jij hapt net zo hard terugquote:Op maandag 9 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ijsmeis voelt zich duidelijk aangevallen....
da's niets nieuws hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan een discussiequote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijkt maar weer, zit hier overbodig te typen...quote:
Het gaat niet om de discussiequote:Op maandag 9 mei 2005 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan een discussie.
"Waaaaaaaaaah!! De wereld vergaat van een discussie!!"
Vertel even waar en wat je doetquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Geitje82 het volgende:
Wat een super topic!k loop nu 8 weken stage, maar dit heb ik dus gemist!
Eindelijk iets te doen!![]()
oei, veel gemist al! waar loop je stage?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ja, 26 delen lezen!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef Geitje82 het volgende:
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen maar was nog ff druk met alles bijlezenquote:
De emoties lijken hoog op te lopen als ik jullie posts lees.quote:
woehoe dat bedoel ik ook niet, alleen dat 't steeds over dezelfde onzin gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan een discussie.
"Waaaaaaaaaah!! De wereld vergaat van een discussie!!"
Tsja, als goddes het niet begrijpt leg ik het graag nog een keertje uitquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe dat bedoel ik ook niet, alleen dat 't steeds over dezelfde onzin gaat
Ik ben dus GEEN latente homo!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen maar was nog ff druk met alles bijlezen![]()
Dat valt aan mijn kant heel erg mee hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De emoties lijken hoog op te lopen als ik jullie posts lees.
Ik zal het wel helemaal verkeerd begrijpen, maar zo komt het op mij over.
en waarom zou je dat per se willen doen als jullie er nou gewoon allebei over ophouden....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsja, als goddes het niet begrijpt leg ik het graag nog een keertje uit.
OP bijgewerkt, welkom en veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef Geitje82 het volgende:
Ik loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling![]()
Gelukkig, daar ben ik blij om.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat valt aan mijn kant heel erg mee hoor.
Het is maar internet.
beter oplettenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
HAhahhahahah ongelofelijk dit is nog eens tijdverdrijf!!
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
en waarom zou je dat per se willen doen als jullie er nou gewoon allebei over ophouden....
Natuurlijk pas je erbij.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
Pas ik er ook nog bij??
Viezerikquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraardvrouwen zijn altijd welkom, foto?
![]()
![]()
idd verse ladingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
Zozo, veel nieuwe vandaag!
Jullie hebben toch wel iets zinnigs te melden he!
dat zei ik, omdat jij dat steeds tegen mij zegt. jij kan ook niet tegen grapje....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.
En dan het zó omdraaien dat ik dus idd niet preuts ben en het dan wél als een negatief iets zien.
Daar heb ik een hekel aan, dus daar ga ik graag tegenin. *hap hap*
hey megterquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
Zozo, veel nieuwe vandaag!
Jullie hebben toch wel iets zinnigs te melden he!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind het gewoon echt raar dat iemand foto's van zichzelf (en lichaamsdelen) van zichzelf op internet gaat zetten. Ik weet uit ervaring dat die foto's ook voor de verkeerde doeleinden gebruikt kunnen worden. Dus dat iemand zichzelf zo 'te koop' zet, snap ik echt niet. daarom reageer ik zo...
Oke, beide dames hebben hun punt duidelijk gemaakt. Laten we er nu over op houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.
En dan het zó omdraaien dat ik dus idd niet preuts ben en het dan wél als een negatief iets zien.
Meid, je hebt me foto's niet eens gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind het gewoon echt raar dat iemand foto's van zichzelf (en lichaamsdelen) van zichzelf op internet gaat zetten. Ik weet uit ervaring dat die foto's ook voor de verkeerde doeleinden gebruikt kunnen worden. Dus dat iemand zichzelf zo 'te koop' zet, snap ik echt niet. daarom reageer ik zo...
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeurenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij dan ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zei ik, omdat jij dat steeds tegen mij zegt. jij kan ook niet tegen grapje....
Tuurlijk pas jij er nog bij, meer info over je stage en ik zet je erbijquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
Pas ik er ook nog bij??
Als iedereen de datum post wil ik het best doen. Probleem is alleen dat er best veel mensen niet echt actief meer zijn in de reeks. Als we die verwijderen wordt het lijstje zo klein.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
he TT, kan je niet bij elke stagiare begin en einddatum zetten van zijn/haar stage
tis maar een idee
Niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeuren
dus nu vind ik 't genoeg voor vandaag en is't afgelopen met dat gekat van jullie
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:
dames geef elkaar een kusje en t is weer goed![]()
Tuurlijk weet ik dat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op mag reageren.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeuren
dus nu vind ik 't genoeg voor vandaag en is't afgelopen met dat gekat van jullie
lang verhaal, maar geef een korte (heel beknopte samenvatting) mn zus postte ook op fokzine en had een paar, onduidelijke, foto's van zichzelf geplaatst. vervolgens werd ze op haar werk 'gechanteerd' door iemand die dat had gezien en gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meid, je hebt me foto's niet eens gezien.
En verkeerde doeleinden? Zoals?
Als iemand zich er mee vermaakt. Prima. Ik denk daar niet bij en/of over na.
En ach, ik ben best trots op mijn lichaampje. Ik schaam me er niet voor.
En ik vind het niet erg als iemand dat ziet .
quote:
das een goeie, nu begrijp ik ook wel iets beter waarom goddess zo reageert maar het zijn nog altijd haar foto's goddess moet ze zelf weten...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op mag reageren.
Ik was daarentegen niet de enige die zei van "Ik doe niet mee".
Dus waarom zou ik dat niet mogen en iemand anders wel?
Jij bent dus duidelijk een newbie (no offence)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lang verhaal, maar geef een korte (heel beknopte samenvatting) mn zus postte ook op fokzine en had een paar, onduidelijke, foto's van zichzelf geplaatst. vervolgens werd ze op haar werk 'gechanteerd' door iemand die dat had gezien en gelezen.
mensen kunnen dus anders omgaan met die 'onschuldige' foto's van jou.
Welkomquote:Op maandag 9 mei 2005 14:13 schreef IJlien het volgende:
Hihi yeeey leuk dat ik erbij mag!
Ik loop stage op de Sport en Recreatie afdeling van de gemeente Gouda en ik doe daar allerlei communicatieprojecten!
Ik weet het vreemde afdeling voor een communicatiestudente, maar t is hier wel relaxt en niet zo strak..
Nog tot januari?!? Damn.. ik heb er nu ruim 4 maanden op zitten en nog 3 weekjes dan ben ik ervanaf en kan ik eindelijk weer een beetje geld verdienen!!
ben geen newbie, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk een newbie (no offence)
Want er is ook misbruik gemaakt van mijn foto's.
Ze zijn door boebiedoe toendertijd op het hele schoolnetwerk gezet, etc.
Achteraf had ik dus spijt van die foto's, want ik had er behoorlijk last van op school (ICT-school -> wanhopige jongens, je weet wel)
Maar nu, een jaar later maakt het me niet meer uit en heb ik er ook geen spijt van eigenlijk.
Uhhh Internetten, Msnen & Fokkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEE??! Echt omg.. ik vond 5 maanden al een ware opgave zeg...
wat doe je dan?
hou er nou eens over op..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben geen newbie, hoor.
waarom zet je dan nog steeds foto's op internet als je weet dat er zo mee wordt omgegaan?
Ik loop ook een jaar stage; nog minder dan 3 maanden inmiddelsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEE??! Echt omg.. ik vond 5 maanden al een ware opgave zeg...
wat doe je dan?
Het lukt je toch niet, ze luisteren niet naar jequote:
Dit was ook mn laatste pogingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het lukt je toch niet, ze luisteren niet naar je
is dat nodig dan? begin me te irriteren aan dit gezeik van julliequote:
So i guess im not alonequote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
is dat nodig dan? begin me te irriteren aan dit gezeik van jullie
Buikjesfoto's is niks bijzonders, vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben geen newbie, hoor.
waarom zet je dan nog steeds foto's op internet als je weet dat er zo mee wordt omgegaan?
Hahahahhaa!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien ??? wat heb jij de rest van je stagetijd dan gedaan als je dit topic niet eens hebt gevonden ??? je gaat me toch niet vertellen dat je serieus hebt gewerkt he ?
Foto's?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Nou... nee hoor! Ik zit vooral te mailen met vriendinnetjes die ook stagelopen en verder kijk ik wel op fok, maar er zijn zooooooooveel topics dus ik denk dak ergewoon overheen heb gelezen!!
Sorry![]()
Waarom zouden we er over op moeten houden?quote:
hehe, ik heb vorig jaar 't hele jaar stage gelopen zonder dit topicquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Nou... nee hoor! Ik zit vooral te mailen met vriendinnetjes die ook stagelopen en verder kijk ik wel op fok, maar er zijn zooooooooveel topics dus ik denk dak ergewoon overheen heb gelezen!!
Sorry![]()
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?quote:
*mee eens... maar weet geen onderwerp .....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef Megter het volgende:
Laten we het ergens gaan over hebben
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?![]()
Don't answer that, ikweet al wat er komt!
Dan gaan we het daar over hebben!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*mee eens... maar weet geen onderwerp .....
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevondenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Sorry![]()
vraagje??quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
hehehe, coole pic
ik had nog een vraagje, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden
Hoeveel slijm produceer jij?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevonden
Oww dat is erg lief zegquote:Op maandag 9 mei 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevonden
Nee, we zijn geen homo'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
hehehe, coole pic
ik had nog een vraagje, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden
eerst maar es een foto van jouquote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?![]()
Don't answer that, ikweet al wat er komt!
genoeg blijkbaarquote:
Ja eigenlijk zou ik fok erover moeten mailen ofzo !!! slaat toch nergens opquote:
damned knoxquote:Op maandag 9 mei 2005 14:29 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigenquote:
Schizofrenie is geen gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Houniet het volgende:
Als een schizofreen dreigt met zelfmoord spreken we dan van gijzeling?
Waarom vragen waarzeggers eerst je naam?
Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
Als 't maar niet van je buik is ofzo, dat vind ik te ver gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigen)
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigen)
't is hier geen USquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekken![]()
je bent me voorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
Uw zoekbewerking - ijlien - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "ijlien".
Daar maken ze rubbertjes vanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
Waar blijft al het rubber dat van autobanden slijt ?
Op de wegquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
op 't wegdek, kijk maar, daar ligt genoeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
dussssss waar staan ze welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
Hahahaha ik vind alleen maar fok-posts van mezelf en vreemde duitse sites hahaha
Nee geen foto's van mij in dit topic, kijk maar ff ook www.sweetlakenation.nl daar heb ik een profiel (heb ik ook al een jaar niks meer aan gedaan maar goedquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekken![]()
Omdat als iemand achter de computer staat je ervoor zitquote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit ?
hier, discuseer hier maar over
anders post je ff raadseltjes, hebben we weer wat te doen!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit ?
hier, discuseer hier maar over
tis (vast) maar een grapjequote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
*zucht* ik hou voortaan mijn mond wel
Al een foto gevonden ?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
Hahahaha ik vind alleen maar fok-posts van mezelf en vreemde duitse sites hahaha
hallow..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef tijgerwillie het volgende:
hey hey tijgerwillie is ook weer terug van de modder
moest eerst mijn schoenen nog schoonpoetsen hahah
Toegestaan, zolang je maar niet zegt dat je banners blocktquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee geen foto's van mij in dit topic, kijk maar ff ook www.sweetlakenation.nl daar heb ik een profiel (heb ik ook al een jaar niks meer aan gedaan maar goed)
Of mag ik geen andere sites noemen?
Omdat dat discriminatie isquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom is het gehele vleigtuig daar dan niet van gemaakt?
haaaaiquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef tijgerwillie het volgende:
hey hey tijgerwillie is ook weer terug van de modder
moest eerst mijn schoenen nog schoonpoetsen hahah
Omdat het vliegtuig dan niet in de lucht zou blijven. (te zwaar)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom is het gehele vleigtuig daar dan niet van gemaakt?
Ik niet snappen.. sorry, ben nog net niet blondquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Toegestaan, zolang je maar niet zegt dat je banners blockt
ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:36 schreef Houniet het volgende:
Wie heeft het melken van koeien ontdekt en wat dacht hij dat hij aan het doen was toen hij ermee begon ?ik stop
brunette'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik niet snappen.. sorry, ben nog net niet blond
Omdat juist de ´compactheid´ van het doosje het zo sterk maakt, en dat gaat niet met zoiets groots als een vliegtuigquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef snellejelle het volgende:
waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachtenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Omdat juist de ´compactheid´ van het doosje het zo sterk maakt, en dat gaat niet met zoiets groots als een vliegtuig![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Houniet het volgende:
oke nog 1 dan
Het geile zusje van Roodkapje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er een banaan in je oor zit.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachten![]()
Ik zat te wachten op meer onzinnige reacties
Voor feestdagen natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef snellejelle het volgende:
waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
Weet ik tochquote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachten![]()
Ik zat te wachten op meer onzinnige reacties
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben een gynaecoloog en een pizzabezorger gemeen?
Ze mogen er allebei aan ruiken maar niet aankomen.
Wat is het Russische woord voor een tangaslip?
een "ziepoesnetnie"
nu stop ik echt
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?quote:
tuurlijk wel, constant tochquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi, geloof niet dat ik gemist ben he![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
Wat? wacht even, dan haal ik ff die banaan uit mn oor
Tuurlijk niet !quote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ze 24 uur per dag open zijn, dan vast ook wel op feestdagen....!
Dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef IJlien het volgende:
Oej mn internet liep vast, kreeg al ontwenningsverschijnselen (dalijk mis ik iets!)
In Amerika kennen ze dat niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?![]()
ééégt welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In Amerika kennen ze dat niet.
Meen ik me te herinneren.
Hihi die heb ik gewoon ergens vandaan geplukt hoor! Jij bent echt gek van brunettes he?quote:
ckersquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
Hey snellejelle zit jij in Breda op school
Niet?quote:
gelukkig, wou het nog even horen maar je bent de enige die het zegtquote:
en als je dat uur moet werken, word je dan wel betaald?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?![]()
Dat zag ik op je site NHTV.quote:
ikke welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
Hey snellejelle zit jij in Breda op school
ja echt.. ik ben zelf blondquote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi die heb ik gewoon ergens vandaan geplukt hoor! Jij bent echt gek van brunettes he?
Elize is een erg mooi meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |