Zucht.quote:
Staat daar iets over neuken met iedereen?quote:preuts (bn.)
1 zeer ingetogen, overdreven kuis => prude
Post ff opnieuw, dat heb ik namelijk gemistquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
Staat daar iets over neuken met iedereen?. Nee
.
Ik ben totaal niet preuts. Ik durf tenminste met mijn blote kont op fok!.
foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
nog een keer, nog een keer, nog een keerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
Neequote:
is't niet ook iets voor jou???quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke leuk voor je joh!
Je vraagt erom.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke leuk voor je joh!
En toen ging Fok! platquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
.
jammer, jammer, jammerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Nu waren het buikjesfoto's.
De rest van de foto's zijn nu alleen maar voor bekenden van me![]()
Aangezien ik er de vorige keer nogal 'last' van had op school.
aaaaah da's ook niet leuk!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Nu waren het buikjesfoto's.
De rest van de foto's zijn nu alleen maar voor bekenden van me![]()
Aangezien ik er de vorige keer nogal 'last' van had op school.
en terechtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die hun hele hebben en houwe op internet zetten, vind ik triest....
"Hun hele hebben en houwe" .quote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die hun hele hebben en houwe op internet zetten, vind ik triest....
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Hun hele hebben en houwe" .
Nou sorry, maar ik heb meer dan een kont alleen.
Enne als je naar het strand gaat zie je precies hetzelfde.
Ga je daar dan ook met je rug naartoe zitten.
Wie is hier dan preuts.
kan je dat niet normaal vragenquote:
catfightquote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is iets anders dan je kont, je buik en alles op internet te zetten om aandacht te krijgen... maarja...
Nee ik moet mijn zin hebben!quote:
Hoe kan jij nou de reden weten waarom ik ze online heb gezet?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
diplomaatquote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
*zucht, goddess en ijsmeis, is't nu weer klaar voor vandaag... stelletje kinders, laat ijsmeis doen wat ze wilt en andersom en laat elkaar gewoon met rust is dat nou zo moeilijk:? ookal posten jullie in 't zelfde topic maar 't hoeft hier toch niet iedere dag over te gaan, steeds dezelfde discussie
Nou zitten wij op één lijn; latente homo'squote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
*zucht, goddess en ijsmeis, is't nu weer klaar voor vandaag... stelletje kinders, laat ijsmeis doen wat ze wilt en andersom en laat elkaar gewoon met rust is dat nou zo moeilijk:? ookal posten jullie in 't zelfde topic maar 't hoeft hier toch niet iedere dag over te gaan, steeds dezelfde discussie
is goed meissie, ga maar weer hard aan het werk of foto's van jezelf makenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou de reden weten waarom ik ze online heb gezet?
Sure, aandacht is leuk. Maar dat was niet mijn main reden.
Dus please. Houd voortaan je bijdehante opmerkingen voor je die nergens op slaan
.
't word eng zoquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou zitten wij op één lijn; latente homo's![]()
nou, dan kom jij duidelijk niet op de goede (of juist verkeerde?) sites!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
En oh ja. Op het strand zie je ergere dingen.
Ga jij maar fijn cybervrindjes maken terwijl je een vriend hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is goed meissie, ga maar weer hard aan het werk of foto's van jezelf maken
dat betwijfel ik zwaarquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
En oh ja. Op het strand zie je ergere dingen.
We hadden het over mijn foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou, dan kom jij duidelijk niet op de goede (of juist verkeerde?) sites!![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiaires,
Laten we geen ruzie met elkaar gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Jitzzzze
ja, dat moeten we zelf beoordelen hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hadden het over mijn foto's.
Die zijn helemaal niet erg, best netjes zelfs.
ijsmeis voelt zich duidelijk aangevallen....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dames nou is het genoeg.... lief zijn voor elkaar oke ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |