Dat valt aan mijn kant heel erg mee hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De emoties lijken hoog op te lopen als ik jullie posts lees.
Ik zal het wel helemaal verkeerd begrijpen, maar zo komt het op mij over.
en waarom zou je dat per se willen doen als jullie er nou gewoon allebei over ophouden....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsja, als goddes het niet begrijpt leg ik het graag nog een keertje uit.
OP bijgewerkt, welkom en veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef Geitje82 het volgende:
Ik loop stage bij de automatisering van een psychiatrische instelling![]()
Gelukkig, daar ben ik blij om.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat valt aan mijn kant heel erg mee hoor.
Het is maar internet.
beter oplettenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
HAhahhahahah ongelofelijk dit is nog eens tijdverdrijf!!
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
en waarom zou je dat per se willen doen als jullie er nou gewoon allebei over ophouden....
Natuurlijk pas je erbij.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
Pas ik er ook nog bij??
Viezerikquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraardvrouwen zijn altijd welkom, foto?
![]()
![]()
idd verse ladingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
Zozo, veel nieuwe vandaag!
Jullie hebben toch wel iets zinnigs te melden he!
dat zei ik, omdat jij dat steeds tegen mij zegt. jij kan ook niet tegen grapje....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.
En dan het zó omdraaien dat ik dus idd niet preuts ben en het dan wél als een negatief iets zien.
Daar heb ik een hekel aan, dus daar ga ik graag tegenin. *hap hap*
hey megterquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
Zozo, veel nieuwe vandaag!
Jullie hebben toch wel iets zinnigs te melden he!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind het gewoon echt raar dat iemand foto's van zichzelf (en lichaamsdelen) van zichzelf op internet gaat zetten. Ik weet uit ervaring dat die foto's ook voor de verkeerde doeleinden gebruikt kunnen worden. Dus dat iemand zichzelf zo 'te koop' zet, snap ik echt niet. daarom reageer ik zo...
Oke, beide dames hebben hun punt duidelijk gemaakt. Laten we er nu over op houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat zij een bijdehante opmerking tegen mij maakte alsof ik degene ben die preuts ben.
En dan het zó omdraaien dat ik dus idd niet preuts ben en het dan wél als een negatief iets zien.
Meid, je hebt me foto's niet eens gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind het gewoon echt raar dat iemand foto's van zichzelf (en lichaamsdelen) van zichzelf op internet gaat zetten. Ik weet uit ervaring dat die foto's ook voor de verkeerde doeleinden gebruikt kunnen worden. Dus dat iemand zichzelf zo 'te koop' zet, snap ik echt niet. daarom reageer ik zo...
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeurenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij dan ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zei ik, omdat jij dat steeds tegen mij zegt. jij kan ook niet tegen grapje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |