Tuurlijk pas jij er nog bij, meer info over je stage en ik zet je erbijquote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
HAhahhahahah ongelofelijk dit is nog eens tijdverdrijf!!
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
Als iedereen de datum post wil ik het best doen. Probleem is alleen dat er best veel mensen niet echt actief meer zijn in de reeks. Als we die verwijderen wordt het lijstje zo klein.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
he TT, kan je niet bij elke stagiare begin en einddatum zetten van zijn/haar stage
tis maar een idee
Niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeuren
dus nu vind ik 't genoeg voor vandaag en is't afgelopen met dat gekat van jullie
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:
dames geef elkaar een kusje en t is weer goed![]()
Tuurlijk weet ik dat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op mag reageren.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah oke, goddess reageert wel behoorlijk op je dat snap ik ook neit van d'r betreft die foto's... goddess dat moet ze toch zelf weten en waar maak jij jezelf dan druk om... maar ijs je had ook niet hoeven te reageren op dat orgie iets omdat je ook weet dat zoiets niet zal gebeuren
dus nu vind ik 't genoeg voor vandaag en is't afgelopen met dat gekat van jullie
lang verhaal, maar geef een korte (heel beknopte samenvatting) mn zus postte ook op fokzine en had een paar, onduidelijke, foto's van zichzelf geplaatst. vervolgens werd ze op haar werk 'gechanteerd' door iemand die dat had gezien en gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meid, je hebt me foto's niet eens gezien.
En verkeerde doeleinden? Zoals?
Als iemand zich er mee vermaakt. Prima. Ik denk daar niet bij en/of over na.
En ach, ik ben best trots op mijn lichaampje. Ik schaam me er niet voor.
En ik vind het niet erg als iemand dat ziet .
quote:
das een goeie, nu begrijp ik ook wel iets beter waarom goddess zo reageert maar het zijn nog altijd haar foto's goddess moet ze zelf weten...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op mag reageren.
Ik was daarentegen niet de enige die zei van "Ik doe niet mee".
Dus waarom zou ik dat niet mogen en iemand anders wel?
Jij bent dus duidelijk een newbie (no offence)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lang verhaal, maar geef een korte (heel beknopte samenvatting) mn zus postte ook op fokzine en had een paar, onduidelijke, foto's van zichzelf geplaatst. vervolgens werd ze op haar werk 'gechanteerd' door iemand die dat had gezien en gelezen.
mensen kunnen dus anders omgaan met die 'onschuldige' foto's van jou.
Welkomquote:Op maandag 9 mei 2005 14:13 schreef IJlien het volgende:
Hihi yeeey leuk dat ik erbij mag!
Ik loop stage op de Sport en Recreatie afdeling van de gemeente Gouda en ik doe daar allerlei communicatieprojecten!
Ik weet het vreemde afdeling voor een communicatiestudente, maar t is hier wel relaxt en niet zo strak..
Nog tot januari?!? Damn.. ik heb er nu ruim 4 maanden op zitten en nog 3 weekjes dan ben ik ervanaf en kan ik eindelijk weer een beetje geld verdienen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |