ben geen newbie, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk een newbie (no offence)
Want er is ook misbruik gemaakt van mijn foto's.
Ze zijn door boebiedoe toendertijd op het hele schoolnetwerk gezet, etc.
Achteraf had ik dus spijt van die foto's, want ik had er behoorlijk last van op school (ICT-school -> wanhopige jongens, je weet wel)
Maar nu, een jaar later maakt het me niet meer uit en heb ik er ook geen spijt van eigenlijk.
Uhhh Internetten, Msnen & Fokkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEE??! Echt omg.. ik vond 5 maanden al een ware opgave zeg...
wat doe je dan?
hou er nou eens over op..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben geen newbie, hoor.
waarom zet je dan nog steeds foto's op internet als je weet dat er zo mee wordt omgegaan?
Ik loop ook een jaar stage; nog minder dan 3 maanden inmiddelsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEE??! Echt omg.. ik vond 5 maanden al een ware opgave zeg...
wat doe je dan?
Het lukt je toch niet, ze luisteren niet naar jequote:
Dit was ook mn laatste pogingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het lukt je toch niet, ze luisteren niet naar je
is dat nodig dan? begin me te irriteren aan dit gezeik van julliequote:
So i guess im not alonequote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
is dat nodig dan? begin me te irriteren aan dit gezeik van jullie
Buikjesfoto's is niks bijzonders, vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben geen newbie, hoor.
waarom zet je dan nog steeds foto's op internet als je weet dat er zo mee wordt omgegaan?
Hahahahhaa!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien ??? wat heb jij de rest van je stagetijd dan gedaan als je dit topic niet eens hebt gevonden ??? je gaat me toch niet vertellen dat je serieus hebt gewerkt he ?
Foto's?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Nou... nee hoor! Ik zit vooral te mailen met vriendinnetjes die ook stagelopen en verder kijk ik wel op fok, maar er zijn zooooooooveel topics dus ik denk dak ergewoon overheen heb gelezen!!
Sorry![]()
Waarom zouden we er over op moeten houden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |