doe je best.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef Zwansen het volgende:
Die opo moet eens worden geupdate...
Ik zometeen 2 uur, als ik naar mn ouders toe reis.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan straks gewoon vanaf donderdag tot maandag ofzo niet internetten...
m.a.w. het tij is gekeerd ?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan straks gewoon vanaf donderdag tot maandag ofzo niet internetten...
quote:
Tssssssssssssk 40 km is echt voor doetjesquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Oele gaat ook weer eens een keer mee trainen...
fietsenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Oele gaat ook weer eens een keer mee trainen...
EP ook ?quote:
Ik heb ET niet eens meer op mijn pc...quote:
Tsssssssssssk... Ik ben en blijf een ET master...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef Ruis het volgende:
jeh, kan ik je weer eens afknallen, tof plan
ET zelf, ET-Pro 3.nogwat en ET.2.6 update, en dan de maps nog eventueelquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk... Ik ben en blijf een ET master...
ff kijken of ik het nog ergens kan vinden...
En hoeveel patches moet ik installeren??
Heb vandaag huisgenote, orbit noch harem gezien omdat ik de hele dag al aan het studeren ben, en een uur geleden officieel mijn kluts ben kwijtgeraakt, aangaande een essay dat ik nu aan het schrijven ben.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe is het met de orbitende harem van je huisgenoot?
tof!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb vandaag huisgenote, orbit noch harem gezien omdat ik de hele dag al aan het studeren ben, en een uur geleden officieel mijn kluts ben kwijtgeraakt, aangaande een essay dat ik nu aan het schrijven ben.
Oy downloading...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
ET zelf, ET-Pro 3.nogwat en ET.2.6 update, en dan de maps nog eventueel
Clueless is cool...quote:
Ik heb ook 62 km in de trein gezeten. Viel niet mee.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Zwansen het volgende:
62 km! Net zo makkelijk, Oele moest na de 1e tempoversnelling van me al lossen dus ik heb wat rustiger aan gedaan...
Ik ook. Alleen dan zonder de essaytechniek.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben dus totaal de kluts kwijt, essaytechnisch.
Ik lijd erger. Trust me.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen dan zonder de essaytechniek.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders. In Heerde. Beat that.
quote:
The most innovative aspect of this approach is the recognition of the middle category of "knowledge." Traditional common law mens rea theory, like the current civil law approach, incorporated knowledge into the notion of "intent." An individual was viewed as intending a result where he or she either consciously desired that result or knew that that result was practically certain to result from his or her conduct. In contrast, the modern US approach distinguishes between purpose or goals and mere knowledge. The mental intent termed "purpose" represents a more precise way of defining what was previously referred to as "specific intent," while knowledge falls under the category of "general intent." Although for most crimes the distinction between these two mental states is unimportant, this approach recognizes that for a select number of crimes the difference between a perpetrator's purpose or goal and his or her mere awareness is crucial.
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Heerde te mogen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
Heerde is toch best leuk.
Sinds mijn ouders ADSL hebben is het zelfs uit te houden hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Heerde te mogen zitten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sinds mijn ouders ADSL hebben is het zelfs uit te houden hier.
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Maar ik mag hier donderdag ook al weer naar toe hoor.
verdomme, waar is die quote over roestige, botte scheermesjes en baarmoeder amputaties als je 'm nodig bent?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.
Ik ook. 10 cent bijna zelfs.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.
Even ter informatie: mijn baarmoeder zit er nog in.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
verdomme, waar is die quote over roestige, botte scheermesjes en baarmoeder amputaties als je 'm nodig bent?
nutteloos ding.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Even ter informatie: mijn baarmoeder zit er nog in.
Jep....quote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef Ruis het volgende:
hebbie punkbuster wel aangezet?
Dunno... Kan me deze melding herinneren van de tijd dat ik geen zin meer had om dat te fiksen...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
hmm, ik heb verder geen PB update hoeven te doen, en heb het pas enkele dagen weer geinstalleerd
dudequote:Op maandag 9 mei 2005 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja fok .. das waar ook .. erm !
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Zwansen het volgende:
James Watt welteverstaan...
Net wel... Snap er geen kont van hoe dat zat...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
doet ie t nou, SW?
is BS net zo slecht als mij ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
hopelijk is t meer een uitdaging dan Tiberian sun tegen BS, volgens mij zat die jongen gewoon ondertussen te MSNen ofzo.
quote:
bluuhquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
Jeh!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Deze had ik al een tijd niet meer gepost![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Nouk het volgende:
Ik ga vrijdag naar Over de Toppers met Joling, Gordon en Froger! Hoe vet is dat! Nog gratisch ook!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Loopt me ma te zeuren dat ik speciaal voor dat fietsen andere sportschoenen moet kopen omdat deze volgens haar er niet uit zien...
ga je dan ook je benen scherenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff zo'n wielerbroek kopen... Zo'n strakke.
Dat moet ik binnenkort wel doen...quote:
O mijn god! Wil je een foto maken en sturen dan! Dan doe ik hem als telefoonachtergrondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff zo'n wielerbroek kopen... Zo'n strakke.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat moet ik binnenkort wel doen...
Heb een wedstrijd met peleton enzo...
Dan is de kans op vallen wel wat groter... En ik heb de gevolgen van niet scheren laatst gezien. En dat heet behoorlijk pijnlijk...
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat moet ik binnenkort wel doen...
Heb een wedstrijd met peleton enzo...
Dan is de kans op vallen wel wat groter... En ik heb de gevolgen van niet scheren laatst gezien. En dat heet behoorlijk pijnlijk...
dat is vrij vroeg om je benen te scherenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef Nouk het volgende:
Nog een uur.
Een wielrenner scheert zijn benen omdat valpartijen vaak voorkomen, en zonder die haren schijnen de wonden makkelijker te behandelen zijn en voorkom je infecties.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
O mijn god! Wil je een foto maken en sturen dan! Dan doe ik hem als telefoonachtergrond.
pfff vallen .. en dat noemen zichzelf proffesionalsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een wielrenner scheert zijn benen omdat valpartijen vaak voorkomen, en zonder die haren schijnen de wonden makkelijker te behandelen zijn en voorkom je infecties.
Vertel dat zijn ouders maar, hijzelf kan het niet meer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pfff vallen .. en dat noemen zichzelf proffesionals
noem ze alle 12 eens op .. zit er bv. wc op of navigatie systeem of nog beter dolby surroundquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff mijn nieuwe teller met 12 functies op mijn fiets monteren.
zou hij zich in een bad trip bevinden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens leeft cynic nog ???
curieus !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Zwansen het volgende:
Huh, Cynic al een tijdje niet gezien nee!
wow !quote:
Waar ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef QyRoZ het volgende:
Klote forum.
ow, ik dacht dat 't een gewoon een wijverig trekje was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een wielrenner scheert zijn benen omdat valpartijen vaak voorkomen, en zonder die haren schijnen de wonden makkelijker te behandelen zijn en voorkom je infecties.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zou hij zich in een bad trip bevinden ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat 't een gewoon een wijverig trekje was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier. Ik had iets heel groots en tofs getypt en nu is het weg.
en ik was 't niet eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier. Ik had iets heel groots en tofs getypt en nu is het weg.
zo snel is mijn computer niet eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet 2x in een korte tijd reageren van Beuls.
quote:
quote:
dude, dat spel is gebaseerd op RTCW, en das al kei oud.quote:
Deel 3 is ook matig. Total Annihilation, dat is pas de shit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb dat spel nooit leuk gevonden, itt Warcraft 2
complete and utter chaos, dat spel, idd tof!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Deel 3 is ook matig. Total Annihilation, dat is pas de shit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
complete and utter chaos, dat spel, idd tof!
haha RTCW heb ik op deze computer toen nog uitgespeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
dude, dat spel is gebaseerd op RTCW, en das al kei oud.
had je niet zo'n dikke ouwe geforce in die pc van je zitten?
tssk, gewoon installeren dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha RTCW heb ik op deze computer toen nog uitgespeeld
maarja vroeger was dit kreng nog redelijk snel .. sinds ik hem heb niet meer
gewoon niet dusquote:
goed bezig hermanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef Ruis het volgende:
hupsakeetje, 3 seizoenen futurama voor slechts ¤75,-
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Ruis het volgende:
toffe shit!
In de plee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Ruis het volgende:
toffe shit!
eten dan !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Godver wat heb ik weer honger!
Ben je nou wel of niet gebannedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Ruis het volgende:
precies.
als jij geen open deuren meer intrapt, post ik geen sherlock posts meer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Sherlock? Deze begint wel erg cliche te worden vind je niet? Probee eens iets anders...
Plaats dan ook geen open deuren die ik hoef in te trappen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
als jij geen open deuren meer intrapt, post ik geen sherlock posts meer!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Plaats dan ook geen open deuren die ik hoef in te trappen..
meloen is goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
hoe smaakt dat nou BB, zo'n meloen?
hey leeft die vriend van jou nog ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Querk het volgende:
hoi
Dat weet ik niet....quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef Ruis het volgende:
waarom hebben we eig geen jeuk pillen gehaald dit jaar?
geen idee jeuk is nl. leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef Ruis het volgende:
waarom hebben we eig geen jeuk pillen gehaald dit jaar?
hmmm wazig !quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af, want ik hoor ook niks van hem![]()
vielleichtquote:
nou enquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef Zwansen het volgende:
bah ik heb het koud bah!
uit me hoofd!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Ruis het volgende:
Zwans, heb jij 't IP-adres nog van die ET server waar we eerder altijd op zaten?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:54 schreef Zwansen het volgende:
maar die is al een tijdje down volgens mij...
Too bad!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Uhm nee, Oele ook niet. Maar wij zijn sowieso buitenstaanders daar, we waren ook al te laks om dat gratis wielershirt op te halen, we waren onze helmen vergeten bij de 1e training en nu kunnen we ook best zonder smoking naar dat feest.
Dank jequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Nouk het volgende:
Ik ga weer naar college.
Succes met fietsen!.
hmm geprobeert 't werkte niet .. ik moet ook niet iets met telefoons gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Ohja,
http://redactie.dvhn.nl/alpedhuez/content/70_voorbeeldsms.html
ik ben nummer 360...
Krijg ik de morgen voor de klim een telegram met jullie smsjes erop...
lukt gewoon hoor?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm geprobeert 't werkte niet .. ik moet ook niet iets met telefoons gaan doen![]()
mij dus nietquote:
vind nouk vast leuk nu alleen nog je wangen naar binnen zuigenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Gaaf! Ben ik in de dierenwinkel ligt er zo'n gave pet, zo eentje die je vroeger vaak gratis kreeg. Met van dat gaas achter en dan zo'n vete grote rechte klep en een helemaal witte voorkant.
Gele kleuren....
95 cent
Ben net Pharrel Williams nu!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Je bedoelt die Speklap van een Skaai ofnie...
nou nou nou nou !quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Je bedoelt die Speklap van een Skaai ofnie...
waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:41 schreef Ruis het volgende:
leestekens!
druk hier ?quote:
Het is net het leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
scheren is helemaal niet leuk !
wat een enge woorden Q !quote:
Ware woorden.quote:
Nee hoor. Dat doet Breuls voor je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef Ruis het volgende:
en ik bepaal verdomme zelf wel of ik wel of niet 2 keer mag posten kort achter elkaar
misschien mag je wel meedoen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ware woorden.
Oh. Ik heb trouwens de muziek heel hard staan, want mn huisgenoot zit direct hiernaast met zn vriendin en ik wil niet horen wat ze allemaal doen.
Misschien iemand die ze graag snel onder de zoden willen hebben. Pim F. ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:06 schreef Ruis het volgende:
[..]
of voor een grafstoet, dan is 37km/h ook vrij vlot
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Ohja,
http://redactie.dvhn.nl/alpedhuez/content/70_voorbeeldsms.html
ik ben nummer 360...
Krijg ik de morgen voor de klim een telegram met jullie smsjes erop...
ga fietsen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:39 schreef Zwansen het volgende:
Ja hallo! Ik moet verdomme om 6 uur mijn nest uit en iedereen slaapt hier al?
smochtens !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
[00:12:58] * PP np DRAG - Smoke & Mirrors
dag meneerquote:
Hiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Ruis het volgende:
hello!
_ _ _ _ _ _ _ _ _quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
3 op een rij - Extreme Tournament!
Lulquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[berichtje tussendoor ik ga als totale non-fan toch gewoon naar de primiere van star wars IIIwoensdag in tushinski
.... gniffel
]
woensdag om 20 uurquote:
vreemd, ik dacht dat de 19e pas de officiële release was...quote:
tis een voorpremierequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
vreemd, ik dacht dat de 19e pas de officiële release was...
maar goed, ik heb 't eerste weekend toch geen tijd om heen te gaan
whoei !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef Ruis het volgende:
bleh
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |