uit me hoofd!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Ruis het volgende:
Zwans, heb jij 't IP-adres nog van die ET server waar we eerder altijd op zaten?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:54 schreef Zwansen het volgende:
maar die is al een tijdje down volgens mij...
Too bad!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Uhm nee, Oele ook niet. Maar wij zijn sowieso buitenstaanders daar, we waren ook al te laks om dat gratis wielershirt op te halen, we waren onze helmen vergeten bij de 1e training en nu kunnen we ook best zonder smoking naar dat feest.
Dank jequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Nouk het volgende:
Ik ga weer naar college.
Succes met fietsen!.
hmm geprobeert 't werkte niet .. ik moet ook niet iets met telefoons gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Ohja,
http://redactie.dvhn.nl/alpedhuez/content/70_voorbeeldsms.html
ik ben nummer 360...
Krijg ik de morgen voor de klim een telegram met jullie smsjes erop...
lukt gewoon hoor?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm geprobeert 't werkte niet .. ik moet ook niet iets met telefoons gaan doen![]()
mij dus nietquote:
vind nouk vast leuk nu alleen nog je wangen naar binnen zuigenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Gaaf! Ben ik in de dierenwinkel ligt er zo'n gave pet, zo eentje die je vroeger vaak gratis kreeg. Met van dat gaas achter en dan zo'n vete grote rechte klep en een helemaal witte voorkant.
Gele kleuren....
95 cent
Ben net Pharrel Williams nu!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Je bedoelt die Speklap van een Skaai ofnie...
nou nou nou nou !quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Je bedoelt die Speklap van een Skaai ofnie...
waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:41 schreef Ruis het volgende:
leestekens!
druk hier ?quote:
Het is net het leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
scheren is helemaal niet leuk !
wat een enge woorden Q !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |