verdomme, waar is die quote over roestige, botte scheermesjes en baarmoeder amputaties als je 'm nodig bent?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.
Ik ook. 10 cent bijna zelfs.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.
Even ter informatie: mijn baarmoeder zit er nog in.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
verdomme, waar is die quote over roestige, botte scheermesjes en baarmoeder amputaties als je 'm nodig bent?
nutteloos ding.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Even ter informatie: mijn baarmoeder zit er nog in.
Jep....quote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef Ruis het volgende:
hebbie punkbuster wel aangezet?
Dunno... Kan me deze melding herinneren van de tijd dat ik geen zin meer had om dat te fiksen...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
hmm, ik heb verder geen PB update hoeven te doen, en heb het pas enkele dagen weer geinstalleerd
dudequote:Op maandag 9 mei 2005 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja fok .. das waar ook .. erm !
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Zwansen het volgende:
James Watt welteverstaan...
Net wel... Snap er geen kont van hoe dat zat...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
doet ie t nou, SW?
is BS net zo slecht als mij ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
hopelijk is t meer een uitdaging dan Tiberian sun tegen BS, volgens mij zat die jongen gewoon ondertussen te MSNen ofzo.
quote:
bluuhquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
Jeh!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Deze had ik al een tijd niet meer gepost![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Nouk het volgende:
Ik ga vrijdag naar Over de Toppers met Joling, Gordon en Froger! Hoe vet is dat! Nog gratisch ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |