doe je best.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef Zwansen het volgende:
Die opo moet eens worden geupdate...
Ik zometeen 2 uur, als ik naar mn ouders toe reis.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan straks gewoon vanaf donderdag tot maandag ofzo niet internetten...
m.a.w. het tij is gekeerd ?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan straks gewoon vanaf donderdag tot maandag ofzo niet internetten...
quote:
Tssssssssssssk 40 km is echt voor doetjesquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Oele gaat ook weer eens een keer mee trainen...
fietsenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Oele gaat ook weer eens een keer mee trainen...
EP ook ?quote:
Ik heb ET niet eens meer op mijn pc...quote:
Tsssssssssssk... Ik ben en blijf een ET master...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef Ruis het volgende:
jeh, kan ik je weer eens afknallen, tof plan
ET zelf, ET-Pro 3.nogwat en ET.2.6 update, en dan de maps nog eventueelquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk... Ik ben en blijf een ET master...
ff kijken of ik het nog ergens kan vinden...
En hoeveel patches moet ik installeren??
Heb vandaag huisgenote, orbit noch harem gezien omdat ik de hele dag al aan het studeren ben, en een uur geleden officieel mijn kluts ben kwijtgeraakt, aangaande een essay dat ik nu aan het schrijven ben.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe is het met de orbitende harem van je huisgenoot?
tof!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb vandaag huisgenote, orbit noch harem gezien omdat ik de hele dag al aan het studeren ben, en een uur geleden officieel mijn kluts ben kwijtgeraakt, aangaande een essay dat ik nu aan het schrijven ben.
Oy downloading...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
ET zelf, ET-Pro 3.nogwat en ET.2.6 update, en dan de maps nog eventueel
Clueless is cool...quote:
Ik heb ook 62 km in de trein gezeten. Viel niet mee.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Zwansen het volgende:
62 km! Net zo makkelijk, Oele moest na de 1e tempoversnelling van me al lossen dus ik heb wat rustiger aan gedaan...
Ik ook. Alleen dan zonder de essaytechniek.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben dus totaal de kluts kwijt, essaytechnisch.
Ik lijd erger. Trust me.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen dan zonder de essaytechniek.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders. In Heerde. Beat that.
quote:
The most innovative aspect of this approach is the recognition of the middle category of "knowledge." Traditional common law mens rea theory, like the current civil law approach, incorporated knowledge into the notion of "intent." An individual was viewed as intending a result where he or she either consciously desired that result or knew that that result was practically certain to result from his or her conduct. In contrast, the modern US approach distinguishes between purpose or goals and mere knowledge. The mental intent termed "purpose" represents a more precise way of defining what was previously referred to as "specific intent," while knowledge falls under the category of "general intent." Although for most crimes the distinction between these two mental states is unimportant, this approach recognizes that for a select number of crimes the difference between a perpetrator's purpose or goal and his or her mere awareness is crucial.
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Heerde te mogen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
Heerde is toch best leuk.
Sinds mijn ouders ADSL hebben is het zelfs uit te houden hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Heerde te mogen zitten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sinds mijn ouders ADSL hebben is het zelfs uit te houden hier.
Ik zou er geld voor over hebben om op dit moment in Enschede te mogen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Maar ik mag hier donderdag ook al weer naar toe hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |