quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Loopt me ma te zeuren dat ik speciaal voor dat fietsen andere sportschoenen moet kopen omdat deze volgens haar er niet uit zien...
ga je dan ook je benen scherenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff zo'n wielerbroek kopen... Zo'n strakke.
Dat moet ik binnenkort wel doen...quote:
O mijn god! Wil je een foto maken en sturen dan! Dan doe ik hem als telefoonachtergrondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff zo'n wielerbroek kopen... Zo'n strakke.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat moet ik binnenkort wel doen...
Heb een wedstrijd met peleton enzo...
Dan is de kans op vallen wel wat groter... En ik heb de gevolgen van niet scheren laatst gezien. En dat heet behoorlijk pijnlijk...
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat moet ik binnenkort wel doen...
Heb een wedstrijd met peleton enzo...
Dan is de kans op vallen wel wat groter... En ik heb de gevolgen van niet scheren laatst gezien. En dat heet behoorlijk pijnlijk...
dat is vrij vroeg om je benen te scherenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef Nouk het volgende:
Nog een uur.
Een wielrenner scheert zijn benen omdat valpartijen vaak voorkomen, en zonder die haren schijnen de wonden makkelijker te behandelen zijn en voorkom je infecties.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
O mijn god! Wil je een foto maken en sturen dan! Dan doe ik hem als telefoonachtergrond.
pfff vallen .. en dat noemen zichzelf proffesionalsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een wielrenner scheert zijn benen omdat valpartijen vaak voorkomen, en zonder die haren schijnen de wonden makkelijker te behandelen zijn en voorkom je infecties.
Vertel dat zijn ouders maar, hijzelf kan het niet meer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pfff vallen .. en dat noemen zichzelf proffesionals
noem ze alle 12 eens op .. zit er bv. wc op of navigatie systeem of nog beter dolby surroundquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff mijn nieuwe teller met 12 functies op mijn fiets monteren.
zou hij zich in een bad trip bevinden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens leeft cynic nog ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |