Had je Aries door z'n kop moeten schietenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Kut OP.
Het ligt eigelijk niet aan de OP zelf, maar aan de geruchten. Wat een kutgeruchten zijn 't ook.
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef Cerbie het volgende:
Dat de controller draadloos zou zijn staat er twee keer in
verkapte tvp
Nog maar? Echt veel te langquote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
Gelukkig is het nog maar 9 dagen, zijn we hopelijk van al dit gezeik af, en hebben we eindelijk duidelijkheid.
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef renz0r het volgende:
Hopelijk wordt het wederom niet een kiddy-station.
Marksterquote:Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboyquote:
Ach, wat is het verschil?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboy
Nieuwe Zelda trailer nog niet gezien zekerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboy
En ik ben geen 12, anders was ik wel nintendo fan
Grapjas, ben jij nou serieus blij met mario en zijn vriendjes?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nieuwe Zelda trailer nog niet gezien zeker![]()
Nouja ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
de platformers, SSB en Mario Kart vind ik zeker leuk. De rest heb ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Grapjas, ben jij nou serieus blij met mario en zijn vriendjes?
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2005 14:21 schreef renz0r het volgende:
Nintendo: Kiddy games (1001 delen van pokemon, zelda, kirby, mario (met al zijn varianten) pikmin enz enz enz).
De spellen die normaal zijn, zijn spellen die ook op de PS2 en xbox komen.
Conclusie: Nintendo is voor onder de 12 jaar. Alles wat een beetje volwassen is geworden koopt een ps2 of xbox.
Metroid Prime anyone?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef Markster het volgende:
Resident evil daargelaten, hoewel deel4 ook op de ps2 komt
Ik vraag het me af.. denk niet dat we al te veel zulen zien van de Revo op de E3.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had je Aries door z'n kop moeten schieten.
Gelukkig is het nog maar 9 dagen, zijn we hopelijk van al dit gezeik af, en hebben we eindelijk duidelijkheid.
Wat is volwassen?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef renz0r het volgende:
Serieus mensen, dit telt allemaal TOT de NGC. Daarom hoop ik dat de Revolution wat volwassener wordt. NGC is door vele criticie afgekraakt met dezelfde redenen van Markster en ik.
Ik heb zelf de NGC gehad, maar die lag na 4 weken al voor een leuk prijsje bij iemand anders. Rede? Kiddygames en de spellen die normaal waren, kon ik ook voor mn ps2 kopen.
Ik denk nog steeds dat Nintendo hem bijna in z'n totaliteit zal onthullen, op enkele details na. Dit omdat ze haast wel moeten. Ze moeten dat om ervoor te zorgen dat ze terug kunnen slaan naar Sony en Microsoft.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. denk niet dat we al te veel zulen zien van de Revo op de E3.
Oooh please. PS2: 3x Jakquote:Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.
Hoeft je je niet voot te schamen. De pokemon RPG's zijn degelijke titels.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:36 schreef kanaiken het volgende:
Ik vind die kiddie games juist geweldig, een van de belangrijkste redenen dat ik mijn DS heb aangeschaft is die nieuwe pokemon
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enzquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Oooh please. PS2: 3x Jak
3x rachet and clank
4X Final fantasy
3x GTA
3x Gran tourismo
6x Dragonball z
9x Dynasty Warriors
3x Tekken
2x Devil may cry
2z Metal gear solid
2x Ace combat
3x Winning eleven
Kortom: iedere console & iedere generatie heeft vervolg games.
Je bent een echte man als je spellen speelt met bloed. En als je een nintendo game speelt ben je een softy. Ik weet het.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enz
(mompelt is van: volwassenheid)
Laat ik Kiddy omschrijven, daar gaat het meer om. Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels. NGC brengt van ieder eigen merk (Mario, zelda, kirby enz) zoveel titels uit, dat het gewoon niet meer leuk is. Qua speelomgeving, verhaal en gameplay zijn het spellen die normaal gesproken een kind van 6 blij maakt en niet een volwassen iemand van 16+. Hierbij laat ik wel ff zelda erbuiten. Het kinderachtige maakt het spelen niet meer leuk.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is volwassen?
Is volwassen bloed? Of is volwassen een goed spel met een goede gameplay?
Is volwassen donkere kleuren? Of is volwassen een spel dat er eens wat vrolijker uitziet na alle elende in de wereld?
Duidelijk iemand die de games ook daadwerkelijk NIET gespeeld heeft omdat hij bang is zijn "image" op het spel te zetten. Stel je voor dat je moet bekennen dat je de gamecube games leuk vind.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Laat ik Kiddy omschrijven, daar gaat het meer om. Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels. NGC brengt van ieder eigen merk (Mario, zelda, kirby enz) zoveel titels uit, dat het gewoon niet meer leuk is. Qua speelomgeving, verhaal en gameplay zijn het spellen die normaal gesproken een kind van 6 blij maakt en niet een volwassen iemand van 16+. Hierbij laat ik wel ff zelda erbuiten. Het kinderachtige maakt het spelen niet meer leuk.
Natuurlijk smaken verschillen! Ik houd weer van dingen die jullie weer niet leuk vinden.
Samenvattend: NGC brengt van eigen bodem kinderachtige games uit. De games die niet van eigen boden zijn, ookwel poorts, zijn spellen die ook op de ps2 en of xbox uitkomen.
Zo
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoeft je je niet voot te schamen. De pokemon RPG's zijn degelijke titels.
Uiteindelijk gaat het over smaak, dat is niet te veranderenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:44 schreef Xrenity het volgende:
Waarom kinderachtig? Omdat er wat meer kleur in zit dan bij een Jak? het zijn gewoon wel goede spellen, klaarMaarja, we kunnen elkaar natuurlijk toch niet overtuigen
Het is natuurlijk wel heel simpel om jouw mening te gebruiken als "iedereen"'s mening he.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het over smaak, dat is niet te veranderen
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die de games ook daadwerkelijk NIET gespeeld heeft omdat hij bang is zijn "image" op het spel te zetten. Stel je voor dat je moet bekennen dat je de gamecube games leuk vind.. Die zijn alleen maar leuk voor kleine kinderen omdat ze kleur hebben..
Oops... sorry dat ik een beetje generaliseer.
Mocht je meningen in 'we' hebben opgepikt, gaan die over Markster en ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel simpel om jouw mening te gebruiken als "iedereen"'s mening he.
AAAH, nu is het wel jouw mening.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.
Zoals eerder gezegd: Huismerkgames te kinderachtig en blij en de normale spellen kon ik ook op de ps2 en xbox spelen.
Dit is puur een eigen mening!
Toch best simpel om "normaal" en "kinderachtig" tegenover elkaar te zetten en vervolgens roepen: "niet ertegenin gaan, dit is enkel mijn mening!"quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.
Zoals eerder gezegd: Huismerkgames te kinderachtig en blij en de normale spellen kon ik ook op de ps2 en xbox spelen.
Dit is puur een eigen mening!
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mocht je meningen in 'we' hebben opgepikt, gaan die over Markster en ik.
Dan weet ik ook meteen wat ik niet ben.quote:Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo erg op elkaar zouden lijkenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:51 schreef renz0r het volgende:
Maargoed geen zin in discussie!
Ik hoop dat de Revolution een degelijk en vernieuwende console wordt! Dan is het zeker een potentiele kandidaat om in de huiskamer te komen! PS3 zal zeker komen, maar om nou een xbox360 te nemen betwijvel ik, omdat ik de normale al heb. Mocht het zo zijn dat de revolution en xbox360 haast niet verschillen, dan ga ik voor de verandering voor de revolution.
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).quote:Op zondag 8 mei 2005 14:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo erg op elkaar zouden lijken
de FOUT van de gamecube kwa kracht??quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:57 schreef BMH het volgende:
[..]
de FOUT van de gamecube kwa kracht??![]()
[afbeelding]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Oooh please. PS2: 3x Jak
3x rachet and clank
4X Final fantasy
3x GTA
3x Gran tourismo
6x Dragonball z
9x Dynasty Warriors
3x Tekken
2x Devil may cry
2z Metal gear solid
2x Ace combat
3x Winning eleven
Kortom: iedere console & iedere generatie heeft vervolg games.
Draadloze controllers zou wel vet zijn!quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...
De geruchten over speciale controllers enzo geven toch een totaal ander beeld van de revolution![]()
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?quote:
Draadloos is wel het minstequote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Draadloze controllers zou wel vet zijn!
Is het ook zo dat er een Ledscherm komt?
Is daar al enig bewijs van? Het enige wat we weten is dat de Revolution een jaar later uitkomt. Als ze dan een beetje hun best doen kunnen ze stukken betere graphics krijgen dan de 360..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enz
(mompelt is van: volwassenheid)
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Dusssssss. Ga jij maar lekker verder met Splinter Cell 4 of Final Fantasy MCMXVIII.![]()
Ik bedoel daarmee dat Splinter Cell 4 eerder een rehash is van Splinter Cell 2 dan bijvoorbeeld Mario Tennis een rehash is van Super Mario Sunshine. Maar goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.
*Hierbij aansluit en deze discussie tot een einde hoopt te helpen*quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.
Misschien heeft de aarbei meer vitamintjes als de banaan, maar dat betekend niet dat iedereen de aarbei voor de banaan moet nemen.
Aan de ene kant wil ik het ook zo graag geloven wat hij zegt, en er zal vast ook e.e.a. waar zijn. Bijvoorbeeld dat Nintendo werkt aan nieuwe franchises, dat Mario een launchgame is, of een gedeelte over de controllers.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Xrenity het volgende:
Aries is imo nog steeds voor een gedeelte waar, er zaten wel wat fakers tussen, maar er was ook een 'echte' Aries, of die de waarheid sprak is een tweede, maar het klopte wel allemaal
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Aries heeft nooit zelf specs gegeven btw, was een maat van me die dat 1x deed (als Aries, om te kijken hoe makkelijk mensen te foolen waren, daarna ook verschillende keren in die log gezegd dat hij het was). Aries deed het niet om 'obvious reasons'
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
Krijg nou de tering, swa.quote:Geregistreerd op: woensdag 4 mei 2005 @ 10:10
Aantal posts: 51 (gemiddeld 12 per dag)
Kan wel, volgens mij zijn alle specs verders toch nep, die weet gewoon niemand/maakt niemand bekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
donder maar op kleuterquote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Hij is nu al een groot Fok!ker (of hij spamt gewoon veelquote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Krijg nou de tering, swa.
1337 p0sting skillz![]()
quote:
buttons ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is 15? Dat kan ik niet zo snel plaatsen?
Gratis te downloaden? Ben je gek?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef YourMaster het volgende:
Misschien gaan ze ons betalen om games te spelen, dat zou revolutionair zijn.
Mario die een prinses moet redden, en dan iets anders als een taart cadeau krijgt.
Ze brengen de revolution als eerst uit in europa, net zoals alle spellen.
Ze zorgen dat alle nes, snes en n64 classics gratis te downloaden zijn op hun console.
quote:Interview with Nintendo's Reggie Fils-Aime...
Q: Is there a limit to how far you can take the current Nintendo franchises?
A: I'll tell you this, when we launch Revolution, we will have great franchise games: Mario, Zelda, Metroid. We will also launch new franchises...
Q: Why not go in the direction of, say, Sony and design a system that acknowledges today's trends and technology?
A: I will grant you that the Gamecube is not a sexy device [laughs], but we're smart people and we learn from our mistakes. I will bet you a drink at the bar of your choice that Revolution will be a very sexy device.
Q: What you said earlier about RE4 was interesting. Looking forward, are you planning on having games of that caliber at the launch of your next console, code-named Revolution?
A: That's the goal. That's why we're going tobe working hard with third-party developers. That's why we're going to spend a lot of time on both pre-development kits as well as final development kits. You know it's critical, whether it be first- or third-party [games], that the launch lineup is strong.
Kijk. Dat klinkt goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Volgens mij is het Electronic Gaming Monthly, dacht het ook ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond de N64 wel relaxed hoor.
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.
Helaas mocht dit spellenaanbod niet vermijden dat de PS de marktleider werd, ten koste van Nintendo.
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.
Ik mag toch ondertussen wel aannemen dat Nintendo geleerd heeft van het verleden? Iets wat volgens een blad ook al werd bevestigd door Reggie...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.![]()
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Boeiend, ik hoef geen 3th party baggerspellen die je ook op een playstation kan spelen. Ik wil nieuwe revolutionaire spellen!
Tuurlijk, maar ze moeten wel de functies van de Revolution benutten (wat die ook mogen zijn)quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?Al is het maar om het voortbestaan van de Revolution te garanderen!
3rd party support, uiteraard gebruikmakend van Revolution's functies is essentiëel voor het succes van de console. Met Nintendo games alleen, hoe cool en uniek ze ook zijn, redt 'ie het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk, maar ze moeten wel de functies van de Revolution benutten (wat die ook mogen zijn)
Het is ook zeker belangrijk, maar ik zal ze niet missen zegmaarquote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar als er zometeen alleen een Mario een Wario een Zelda en een anders nintendo franchise alle functies benut dan zie het niet zitten hoor, hoe revolutionair dan ook.
Een console heeft gewoon 3rd party support nodig, moet je eens zien hoe blij de cube bezitters waren toen Capcom RE4 uitbracht.
Dat je geen fan bent van Mario of Wario en Kirby enzo kan ik begrijpen, maar Zelda? Een episch avontuur? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar als er zometeen alleen een Mario een Wario een Zelda en een anders nintendo franchise alle functies benut dan zie het niet zitten hoor, hoe revolutionair dan ook.
Ik zeg ook, als ze dat alleen uitbrengen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je geen fan bent van Mario of Wario en Kirby enzo kan ik begrijpen, maar Zelda? Een episch avontuur? Wat is daar mis mee?
quote:Every week, Gamasutra asks a question and then later post the answers they receive. Last week they asked, "What are you most looking forward to at this year's E3?"
The Next Generation
Microsoft has touted its HD Era; Sony its Cell processor; and Nintendo, its “Revolution”. But while Microsoft will unveil the Xbox 360 on MTV days before E3 and launch it later in 2005, the PS3 and “Revolution” aren't expected to arrive in stores until later, and the latter is certainly receiving the interest of game professionals, thanks to Nintendo's particularly mysterious aura regarding the nature of its next-gen hardware.
There are many things rumored for this year's E3 that sound great and very appealing. The one thing I am highly anticipating is Nintendo's "Revolution." I am curious to see how it plays, what it looks like... and find out what is so revolutionary about it. With rumors flying around about touch screens, connectivity, online, lack of buttons... and a truly new way to play games, I think this is what will make or break the show for Nintendo. Nintendo is venturing into brand new territory as a company and I can not wait to see how they handle everything that is new to them.
-Brooks Pentheny, Microsoft
I'm most looking forward to how Nintendo is going to present itself this year at E3. The company is notoriously tight-lipped and I'm wondering if maybe they won't loosen up a bit this year. Sony and Microsoft are going to be all over the place with PS3 and Xbox 360 stuff, especially Microsoft. While Nintendo will be showing something of their "Revolution", I wonder how much we will really see? Will this will be just a very small teaser in favor of showing off more software for the DS and the trailing end of GameCube titles?
-Mike Sklens
The anticipation of the next-generation consoles, of course! Actually, I'm more interested in seeing how next-generation games will utilize next-generation technology. Most importantly, however, I hope us gamers will witness new creative heights with the new technology. Also, I'm anxiously waiting to see what Nintendo has up their sleeves for the Revolution. Satoru Iwata's GDC keynote really moved me, and made me think of game creation in a different light. He has also given me great pride in what I do, and what I am. I am proud to say… I have the heart, of a gamer.
-Darren Schnare
I will be very interested to see the direction Nintendo has decided to take for the future. If they are able to package something that is both innovative yet accessible to the average gamer, I'll be first in line to purchase - at the very least because the recently-stagnant game industry simply NEEDS it. I'll also be tracking to see if either of the new portable game systems will have a new "killer app" to finally entice me to take the plunge and purchase.
-Scott Brodie, Spartasoft
Easy answer - next-gen stuff! Sony and Microsoft should be devoting a lot of attention to showcasing their PS3 and XBox 2 strategies, and hopefully show some concept videos and work-in-progress games. Will Nintendo present their console there? Ahh the mystery… I can't think of any games I'm truly excited about for this year's show, at most, perhaps some curiosity about Starcraft: Ghost. But besides that, I'm looking forward to NOT going... and having a relaxed month of May for the first time in a few years.
-Javier Arevalo, Pyro Studios
I'm really looking forward to seeing the next generation console systems. Seems like a long time ago that people were losing they're minds over the PS2 and Xbox. The little bit of information we have seen about the machines provides us with just enough to be intrigued. Will Sony step up and silence all the talk about graphics? Will Microsoft bring online gaming and user interface to the next level? Just how freaking powerful are these machines? Just a few things I look forward to having answered. I am also excited to see SOCOM 3. There are tens of thousands of hardcore SOCOM fans looking for an improved product; will Zipper and Sony come through? I'll be there from day one, and I can't wait!
-Tony White, NovaLogic
The Games
Beyond the anticipated console announcements are several high-profile games and sequels. Notable mentions include Sony's PS2 title Wanda and the Colossus, from the same development team behind the critically acclaimed ICO, the next, more realistically rendered Legend of Zelda for the GameCube, and Will Wright's Spore, which teased quite a few game developers at this year's GDC:
I'm hoping to see more footage of Will Wright's “Spore”.
-Nick Smolney, Gameloft
Wanda and the Colossus, Zelda, and SOCOM 3 are the three games I'm most looking forward to: ICO was one of the best games ever made (despite its poor sales), so I'm glad to see that the same dev team is making another game; Zelda, for the simple fact that it seems to be the game all of us Zelda fans have been waiting for since Ocarina of Time, and especially since the original Zelda trailer for the GameCube was shown at Spaceworld several years ago; and SOCOM 3, I just love playing this type of game online with friends of mine.
-Bryan Erck, Shiny
Although I will be closely watching the unveiling of the PS3 and the Xbox 2/Next/Whatever and their associated games, there will definitely be other items of interest. I always look for the original titles, they show creativity and innovation on the part of the industry. No matter what hardware you're running, it's the interesting titles that you will enjoy and remember the most (ex. Katamari Damacy). One such title to look for is Wanda and the Colossus - one look at the trailer and I was captivated by the originality of this game. Since it's from the same team that brought us the amazing and original (but short) ICO, I have high hopes that this game will be as polished and enjoyable. Other interesting and promising titles to watch for include Killer7 and Half-Life 2: Aftermath (which will hopefully address some of the story shortcomings of HL2). Oh, and if they reveal a new Halo, I really hope they will change the formula a bit! Look at a franchise like Resident Evil, they really cashed in on the changes in Resident Evil 4 and revitalized the series.
-Maher Mamhikoff, Clever Entertainment
I'm looking forward to getting a close-up view of Ensemble's Age of Empires III and SSI's Rise & Fall: Civilizations at War... as I have a particular interest in historically-based games in the RTS genre from the ancient and classical world through to the imperial ages.
-Ken Wood, Wildfire Games
The Glass is Full
Some just look forward to this year's E3 with an innate sense of optimism:
Unlike most, I am not looking forward to any one game or the newest info on the next Xbox. Instead, I am looking for this year's show to be better than last year's. Two years ago, we saw all these new things that were coming out: Halo 2, Doom 3, Half-Life 2, etc. But last year, we saw those same things so there was nothing really new and exciting for me. I figure that we have cycles which have a peak and a trough, and last year was a trough in my opinion. And if you consider the length of time for game development, I think you will agree that we do have such a cycle. I am looking for this year to be more of a peak where we will once again be shown many new and exciting things to come in the next 1 to 2 years. I am looking forward to it this year.
-Mark Warner, Nexus Entertainment
This being my first time at E3, I'm looking forward to seeing what it's really like to actually be there. Beyond that, I hope I get to meet lots of cool people.
-Josh Jones, Sensory Sweep Studios, LLC
The Glass is Empty
However, other E3-goers are a bit more pessimistic:
The inevitable row upon row of CRTs and plasmas, filled with all the soulless faces of this year's crop of well-endowed heroines, the new special effects (which are neither special nor do they affect), and more aliens, robots, and dragons than you can hurl your joystick at. Yes, that is what I'm looking forward to - it will convince me that I can do better.
-Borut Pfeifer, Radical Entertainment
I would like to see the new original ideas that small studios and big companies are developing for the next generation of consoles. It seems that presently the big companies like Viviendi Universal, Ubisoft, and Electronic Arts are just pushing the smaller studios and themselves to make derivative games based on existing IP: franchise sequels, games based on movies/television shows, and so forth. Some of us are tired of Splinter Cell sequels and we want to see something new!
-Edmundo Ruiz
Je zult ze wel missen als je Revolution straks gaat floppen door gebrek aan... Ookal ben je zelf niet geïnteresseerd in 3rd party support en neem je genoegen met 1st/2nd party titels, dan nòg is 3rd party support ontzetten belangrijk voor je!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:44 schreef Xrenity het volgende:
Het is ook zeker belangrijk, maar ik zal ze niet missen zegmaar
Helaas voor de Xboxers komt ie alleen op de ps2 nogquote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef mordradead het volgende:
dat een boel cubers stonden te springen om resident evil 4 is toch niet gek?? dat spel is gewoon hardstikke goed, ook ps2 en xbox gamers staan om dat spel te springen![]()
Flikker nu a.u.b. op met spam, zowel in dit topic als in de X360 topic.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Helaas voor de Xboxers komt ie alleen op de ps2 nog
Dat wàs je ook!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Ruzbeh het volgende:
En nog te denken dat ik kinderachtig was in de DS vs PSP topics...
Het was geheel off-topic omdat ik de gequote zin over RE4 plaatste om aan te geven dat ook Nintendo fans 3rd party support waarderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij zegt toch niks verkeerd? (voor de verandering, dat wel)
Ik durf te wedden dat je toch stiekem zit mee te lezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar met het topicIk wil gewoon niets meer lezen qua geruchten, totdat de E3 er is. Gedoe allemaal, ben het wachten zat
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je toch stiekem zit mee te lezen
Kijk is naar de datum in de topic titelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef nikk het volgende:
Wanneer is de E3 eigenlijk?
weer...? allemaal...? live meekijken...?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef BMH het volgende:
Net als vorig jaar gaan we allemaal weer massaal live meekijken. Ik stel voor dat we de E3 live chat in tegenstelling tot vorig jaar nu in het IRC kanaal van Fok GAM houden.
God wat was het een mooi moment toen we doorhadden dat er een nieuwe Zelda wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef BMH het volgende:
Net als vorig jaar gaan we allemaal weer massaal live meekijken. Ik stel voor dat we de E3 live chat in tegenstelling tot vorig jaar nu in het IRC kanaal van Fok GAM houden.
Bronquote:E3: New GBA and DS online service to headline for Nintendo
Illustration
GamesIndustry.biz staff 11:30 10/05/2005
The Revolution will be televised - and that's all you're getting
Japanese giant Nintendo is set to focus strongly on the handheld market at E3, with a new revision of the GBA hardware and the unveiling of the DS online service set to take centre stage while Revolution is consigned to a video presentation.
Although Nintendo has pledged to show off something of its plans for the highly-anticipated next-generation platform at the expo, it has remained coy about exactly how much will be on display - and now sources close to the company have revealed that no Revolution hardware or specs will be discussed, with the console appearing only as a video of next-gen footage.
Instead, the focus of Nintendo's conference will be on the handheld market - with the rumoured new version of the Game Boy Advance hardware set to make an appearance for the first time, along with the first demonstration of the Nintendo DS' Wi-Fi powered online functionality.
The new GBA, however, is categorically not the "GBA2", Nintendo's genuine next-generation handheld console. The system is expected to be an update to the existing GBA hardware, perhaps sporting built-in wireless networking and the Play-Yan adapter for playing downloadable games and videos, both of which have up until now been separate components.
The Nintendo DS online service, meanwhile, was first mentioned by Satoru Iwata in his presentation at the Game Developers Conference in San Francisco earlier this spring, and is expected to roll out later in the year. Revolution, which is also confirmed to have wireless networking components, is likely to use a variant on the same system.
Although the decision to hold back on unveiling Revolution at the show will undoubtedly disappoint many, Nintendo is undoubtedly aware that it would be fighting for attention with the Xbox 360 and PlayStation 3, both of which are due to be demonstrated for the first time during E3 week.
Of course, it's not that Nintendo will have nothing to show off in terms of home consoles - as the new Legend of Zelda game, for example, will be playable for the first time at the show.
Nintendo's conference takes place on the morning of Tuesday, May 17th - Pacific Standard Time, of course, so expect the first reports to start emerging at about six o' clock in the evening, British time.
Het Nintendo topic was zo mooi toen, allemaal nog onder de indruk van de DS en alle andere dingetjes, komt daar ineens die Zelda trailer. Ik werd gek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef BMH het volgende:
Tja, kan me eigelijk niet schelen of het nou een PowerPC processor is die op 3 Ghz of op 3,2 Ghz draait ofzo. Ik wil gewoon weten of je draadloze controllers hebt ennuh hoe dat ding eruit gaat zien en of het nou sneller of langzamer is dan de Xbox 360. Waarschijnlijk sneller.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:21 schreef speknek het volgende:
Zou ik wel behoorlijk kut vinden, als ze geen specs gaven voor de Revolution..
Op nintendo.com?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:47 schreef Frankeinstein het volgende:
waar kun je het live zien dan?
Specs maken je niet uit?! Waarom wacht je dan nog op de Revolution? Dan kun je net zo goed verder met je GameCube!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef Xrenity het volgende:
Specs maakt me niet uit...
Ik wil alleen weten wat voor plaatjes het op m'n beelscherm tovert. Of er nu een ATI of een nVidia achter zit kan me echt niks schelen, als het maar met de X360 enzo meekan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Specs maken je niet uit?! Waarom wacht je dan nog op de Revolution? Dan kun je net zo goed verder met je GameCube!
Mwaa, die kans lijkt me toch zeker, omdat de XBOX al vast staat en Sony de PS ook gaat tonen voordat de Revo "getoond" gaat worden. Dan lijkt mij de kans klein voor MS en Sony dat ze dan nog wat gaan jatten, zeker als het echt iets helemaal anders is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zou het pas jammer vinden als er echt wat shit wordt gestolen en overgenomen door concurrenten.
Mij wel, een heel veel mensen ook. En Nintendo ook hoop ik, anders gaan ze weer klanten verliezen als met de slechte specs komen, dan zullen ze nog meer marktaandeel verliezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef Xrenity het volgende:
Specs maakt me niet uit, maar het zou me verbazen als ze niets los laten over de control mogelijkheden... dan lopen ze toch wat reclame mis dmv gamesbladen enzo. Zou het erg jammer vinden...
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Met weten 'wat de specs worden' denk ik aan de processor, kloksnelheden etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef Tomasso het volgende:
Mij wel, een heel veel mensen ook. En Nintendo ook hoop ik, anders gaan ze weer klanten verliezen als met de slechte specs komen, dan zullen ze nog meer marktaandeel verliezen.
Daarnaast wil ik ook best wel weten of de Revo gewoon meegaat met de XBOX en PS.
We krijgen dus op z'n minst wel wat te horen over de technische shit @ E3.quote:IGNcube: Some of the specs for Microsoft's Xbox successor were recently announced. Will Revolution be technically on par with Microsoft's system?
Reggie: Quite frankly, we'll share more of our technical specs at E3. That said, we believe a stronger CPU and a great graphics card is just the price of entry. For us, it's all about driving innovation. It's all about driving an intuitive system. It's all about creating a system that invites both the core gamer and the casual gamer to play. We think that's what's more important than what the specs are.
Nee, de cijfertjes enzo intresseren ons niet. Wat er op het beeld komt, dat intresseert ons. Indirect heeft dat natuurlijk te maken met de specs, maar als iemand me zegt 'ze zijn beter dan de Xbox 360', dan ben ik blij, hoef ik geen cijfertjes voor te zienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:56 schreef P-Style het volgende:
Wat jullie alledrie proberen te zeggen is dat jullie absoluut geen verstand hebben van specs. Het interesseert jullie zeker wel!
Rustig maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:56 schreef P-Style het volgende:
Wat jullie alledrie proberen te zeggen is dat jullie absoluut geen verstand hebben van specs. Het interesseert jullie zeker wel!
Wij zeggen dat het geen flikker uitmaakt. De graphics die de gamecube nu maakt zijn ruim voldoende. Alles wat beter is, is mooi meegenomen. Als de revo de zwakste word.. soo what! De PS2 is ook de zwakste, en kijk welke games die krijgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:56 schreef P-Style het volgende:
bronquote:Revolution To Debut Mid-2006?
May 10, 2005
by: Larry McCormick
GCA FIRST: New, reliable information is available suggesting a debut period for the Revolution.
Edited by: Ray Almeda
Monolithic Systems Technology Inc., perhaps better known to most simply as MoSys, announced its quarterly earnings at 5:15 PM yesterday in a conference call. MoSys is the company behind the fast 1T-SRAM technology employed by the GameCube and is apparently involved similarly in the development of Nintendo's upcoming Revolution console as well.
Among the earnings information and "shop talk" present in the conference call, a tasty little nugget of Revolution info is present:
"During the quarter we announced that NEC Electronics will now use our
1T-SRAM embedded memory technologies on their advanced 90nm process, and that the initial designs to be incorporated in SoCs will be used in
Nintendo's next-generation game console, code-named Revolution," said Mark Voll, Interim CEO and Chief Financial Officer of MoSys. "We are excited to be a participating member of the Nintendo team once again as Nintendo will roll out its successor game console to the GameCube in mid-2006."
Nintendo has yet to announce an official release date for Revolution, but has maintained that the console will launch roughly around the same time as Sony's PlayStation 3 console, which itself is currently headed for a launch in 2006, also without a specific, official release date. MoSys' involvement also shoots down a popular rumor that purported the Revolution would use 512 MB of RAM, but no 1T-SRAM.
With E3 right around the corner (next week) and Nintendo's statements that Revolution will be discussed, GCA expects more information relating to the hardware in the system and the contributions of partner companies like NEC and ATI.
Look for GCA to have plenty of Revolution coverage in the coming days.
Het was al bekend dat de Rev waarschijnlijk tussen de Nixbox 360 Pisstation 3 lanceerd, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron
Tussen de Xbox 360 en de PS3 in... ?
Maar mid-2006 was nog verre van bekend. Eerst was Maart een datum en later november.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het was al bekend dat de Rev waarschijnlijk tussen de Nixbox 360 Pisstation 3 lanceerd, inderdaad.
Gamecube heeft 24MB 1T-SRAM voor texture gebruik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron
Tussen de Xbox 360 en de PS3 in... ?
Ik wil gewoon effe kijken of de fanboys toehappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ben je wel weer lekker kinderachtig bezig zeg
Kap is met dat gefanboy, dank uquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het was al bekend dat de Rev waarschijnlijk tussen de NixboxXbox 360 PisstationPlayStation 3 lanceerd, inderdaad.
7 dagen teveel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef BMH het volgende:
Retveolution word over PRECIES 7 dagen geshowt
Waarom zou ik een tiepvaut moeten verbeteren en mijn ondertitel slaat niet daarop trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Grappig dat jij het verbeterd en de mod niet. Typisch.
Ik zag je ondertitel niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou ik een tiepvaut moeten verbeteren en mijn ondertitel slaat niet daarop trouwens
...en dan kunnen we eindelijk weer eens iets zinnigs posten in de next-gen-console-topics!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 6 dagen en 22 uur.
En tijdelijk onzichtbaar wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
De revolution kan zweven!
...iets wat nu duidelijk nog niet gebeurt!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:54 schreef P-Style het volgende:
...en dan kunnen we eindelijk weer eens iets zinnigs posten in de next-gen-console-topics!
Dat zou eigenlijk wel zoo freaking vet zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef mikando18 het volgende:
De revolution gaat xbox 2 en ps3 spellen afspelen, MS+Sony=pwned Nintendo ook na de rechtzaak
detaillsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef mikando18 het volgende:
Nintendo ook na de rechtzaak
Alle software wordt geschreven voor dat specifiek stukje hardware en zou dus exact hetzelfde moeten zijn in de 3 in 1 anders kunnen er rare foutjes optreden in spellen, dus zou kunnen maar is wel ontzettend veel werk en het wordt een stuk trager dan het origineelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel zoo freaking vet zijn
Is dat mogelijk, dan zou je drie systemen moeten verwerken in 1 console. Hoop hardware kan gedeeld worden lijkt me?
Dus, niet te realiseren? (op een aanvaardbare manier)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Alle software wordt geschreven voor dat specifiek stukje hardware en zou dus exact hetzelfde moeten zijn in de 3 in 1 anders kunnen er rare foutjes optreden in spellen, dus zou kunnen maar is wel ontzettend veel werk en het wordt een stuk trager dan het origineel
Tuurlijk wel! Als je maar geld genoeg hebt, kun je best een apparaat (laten) fabriceren met alle hardware van de drie consoles met één overkoepelende CPU en een overkoepelend OS dat de boel regelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef kanaiken het volgende:
Dus, niet te realiseren? (op een aanvaardbare manier)
Onder het mom van, neem de beste specs van elke console, prop ze in de revolution, en hij zou het moeten houden? Of heb je nog iets krachtigers nodig?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Als je maar geld genoeg hebt, kun je best een apparaat (laten) fabriceren met alle hardware van de drie consoles met één overkoepelende CPU en een overkoepelend OS dat de boel regelt.
Overigens denk ik dat een apparaat met een aantal CELL-processoren ook best alledrie de consoles zou kunnen emuleren.
Yep... daar zijn ze onder andere voor ontworpen. Dat plus het feit dat er een PowerPC core in zit (die àlle next-gen consoles gaan krijgen) maakt dit ding in principe best geschikt om een mooie emulator te maken voor alle consoles. Maar dan zul je er wel een stel aan elkaar moeten koppelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef kanaiken het volgende:
(ff n00b, die cell-processoren waren toch die krengen van de ps3, die je parallel kon koppelen?)
Bronquote:Revolution at E3 2005
Nintendo may reveal more than previously suspected.
May 10, 2005 - The rumor that Nintendo will not reveal the successor to the GameCube, codenamed Revolution, at E3 2005 has been circulating for some time now, putting the gaming public in a tizzy over the looming disappointment. Here's the real deal: Nintendo sources have confirmed Revolution's presence at the show. The company may decide to reveal the system's official name, technical specs and even the system itself. The controller, however, will probably not be shown. It may not be the system "launch pad" gamers hoped for, but to count the Revolution as a no-show is inaccurate.
Taking into account Nintendo's E3 lineup and other information, the company will focus on the handheld market this year. Specifically, Nintendo will focus on its new online service for the Nintendo DS and perhaps deliver first details on the new Game Boy Advance. Not the genuine successor to the GBA, but an improved version of the current model boasting new features such as built-in wireless networking. It may also include the Play-Yan adapter, enabling gamers to download games, audio and videos. And of course, Nintendo will spill a ton of information on its new, free online service, since it's actually set to debut later this year.
On the console front, Nintendo will provide a playable version of The Legend of Zelda for GameCube, along with playable versions of Fire Emblem, Advance Wars and Geist. Gamers can also expect to see the new Mario Baseball title. As for the Nintendo Revolution, expect certain details plus a video presentation showing a number of next-gen games. What makes the system unique may be revealed to some degree, but considering the supposed mid-2006 ship date, it plain doesn't make sense for Nintendo to reveal all, or even most, of its secrets.
Of course, it just wouldn't be E3 without a few surprises.
Stay tuned.
Ach laten we het houden op een filmpie met wat beeldmateriaal, de rest is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:05 schreef Tomasso het volgende:
Nu wordt weer gezegd dat ze de Revo toch op de E3 aanwezig is.
[..]
Bron
Dank u Ronn Perdok, van Gamer.nlquote:De president van RPG bakker Square-Enix, heeft in een gesprek met de Japanse site WatchImpress toegezegd, dat de WiFi plannen van Nintendo sterke ondersteuning zullen krijgen van zijn bedrijf. Waarschijnlijk doelt hij hierbij niet alleen op uit te brengen games voor zowel de Nintendo DS als de Revolution, maar vooral de onlineservice van Square-Enix, PlayOnline. Deze wordt momenteel onder andere gebruikt voor de MMORPG Final Fantasy XI.
De toezegging van Square-Enix is tekenend voor de nieuwe weg die Nintendo ingeslagen lijkt te zijn sinds de komst van Satoru Iwata als wereldwijde president en Reginald Fils-Aime als VP van de marketing in Amerika. Als men dit door blijft zetten, dan zouden we nog weleens verrast kunnen worden door een sterke third-party line-up voor de Revolution, een onderdeel waarin de GameCube en N64 niet bepaald sterk waren.
Bij Nintendo.com staat bovenin ook een tellertjequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:27 schreef Xrenity het volgende:
Officiele Ninty countdown
E3 microsite
Overigens ben ik het erg met je eens beerke
Ik las het op Eurogamer jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:57 schreef Roi het volgende:
[-] Procesador IBM G5 con 4 núcleos de 2.5Ghz, 128KB de caché de nivel 1 y 512Kb de cache de nivel 2
[-] Procesador gráfico ATI RN520 de doble núcleo
zeg, zou dat niet betekenen dat de Rev 3 keer krachtiger is dan de Xbox 360?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... vier G5 cores op 2,5GHz tegen drie G5 cores op 3,2GHz bij de Xbox 360. Kan allebei z'n voordelen hebben. En een dubbel-core ATI RN520... Ik zou haast zeggen dat je straks met een beetje knappe emulator xbox 360 games kunt draaien op de Revolution!
Vuistregel? Welke vuistregen?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:26 schreef King_of_cubes het volgende:
zeg, zou dat niet betekenen dat de Rev 3 keer krachtiger is dan de Xbox 360?? (dat was toch de vuistregel?)
Dat 4 meer is dan 3quote:
Ik las ergens dat als een console 3x zo krachtig is dan een andere, dat deze de minder krachtige console theoretisch gezien zou kunnen emuleren. Ik geloof dat ik dat bij dat nieuwsbericht op games.fok had gelezen van die PSP die de GBA kan emuleren.quote:
Oh zo... nou dat is een onzinnige vuistregel hoor. Al is het alleen maar omdat je "de kracht" van een console helemaal niet in cijfers uit kunt drukken! Dat de ene GameCube spellen kan afspelen die de andere GameCube ook af kan spelen, maakt die ene natuurlijk niet 3x krachtiger dan de andere!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik las ergens dat als een console 3x zo krachtig is dan een andere, dat deze de minder krachtige console theoretisch gezien zou kunnen emuleren. Ik geloof dat ik dat bij dat nieuwsbericht op games.fok had gelezen van die PSP die de GBA kan emuleren.
Bronquote:Aries:
From what I’ve heard, Capcom and Namco are sold on the Revolution and are currently playing around with the development kits. I don’t know whether they are actually making games for it though. I was suprised to hear that Square Soft has a game in development for the Revolution.
Bronquote:...Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."...
Zo is ook Square onder de indruk van het online plan dat Nintendo heeft:quote:Aries:
As Nintendo has stated before, the system will be online. In my eyes, the online system they have set up is the most revolutionary part of the system. ...
Bronquote:One area that Wada seems to be impressed with is a particularly controversial side of Nintendo's Online plan. In his comments posted at Impress Game Watch yesterday, Iwata states that Nintendo is going through with the idea of letting players connect only to players whom they've met in real life. While it's unclear how strict Nintendo plans to be with this idea (Animal Crossing DS is reported to allow for play amongst strangers), Wada applauds the move in his comments today, stating "It gives the image of taking the real world seamlessly into the virtual world." This new structure could lead to a number of changes in the current network gaming system, with Wada suggesting "the means of building a community will be completely different, and support and services will also change."
The stance Square Enix takes on the new networking plan in relation to Revolution is the most intriguing. "What increased our interest further," states Wada regarding the networking plan, "is that the next step is already being prepared for Revolution." Nintendo's networking plan is, according to Wada, "not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."
Hij zei ook nog dat Nintendo werkte aan een Halo-killer, dit zou de nieuwe franchise van Nintendo zijn.quote:I can confirm that Nintendo is working on a new, orignal Mario game.
A new Super Smash Bros. Melee is in the works as well.
Like I said, I have seen seven Nintendo titles, some of which will be at E3.
Bron is Electronic Gaming Monthly.quote:Interview with Nintendo's Reggie Fils-Aime...
Q: Is there a limit to how far you can take the current Nintendo franchises?
A: I'll tell you this, when we launch Revolution, we will have great franchise games: Mario, Zelda, Metroid. We will also launch new franchises...
Maak daar maar van dat het slecht was. FFCC viel eigenlijk gewoon tegen en meer hebben ze niet gemaakt voor de Cube. Op de GBA hadden ze FFTactics die geniaal wasquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:12 schreef chibibo het volgende:
Square-Enix steunt Nintendo
Goed nieuws! Hopelijk betekent dit dat ze meer spellen gaan maken voor de Revolution, want het aanbod van S-E voor de Gamecube is niet echt geweldig.
Hou toch op. Je zal heus wel met mensen online kunnen spelen die je niet kent. Zo dom is Nintendo nou ook weer niet, damn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef YourMaster het volgende:
Pfff, je zal toch maar weinig mensen kennen met een revo, dat je dan naar het momument op de dam moet, en daar rondschreeuwen dat je graag online wilt gamen met mensen over de hele wereld. En je dan even voorstellen natuurlijk.
Grafisch en muzikaal is het een prachtspel, maar de gameplay zuigt inderdaad kont.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak daar maar van dat het slecht was. FFCC viel eigenlijk gewoon tegen en meer hebben ze niet gemaakt voor de Cube.
En Sword of Mana natuurlijk, maar volgens mij ben ik de enige die dat een leuk spel vindt.quote:Op de GBA hadden ze FFTactics die geniaal wasen FF1/2 die leuk was voor de fans van het eerste uur.
Ik wil Seiken Densetsu.quote:Ik wil minstens een nieuwe franchise op de Revolution, en een nieuwe Chrono game
*Eenschquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Grafisch en muzikaal is het een prachtspel, maar de gameplay zuigt inderdaad kont.
Ohw jaquote:En Sword of Mana natuurlijk, maar volgens mij ben ik de enige die dat een leuk spel vindt.
Die ook jaquote:Ik wil Seiken Densetsu.
Ik vond het wel goed dat ze, in plaats van alleen de graphics en het geluid te upgraden, ook het verhaal en de gameplay hebben uitgebreid.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond FF Adventure op de ouwe GameBoy veel leuker eigenlijk
Dit meen je gewoon niet, weer die fake van... enzquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:57 schreef Roi het volgende:
[-] Procesador IBM G5 con 4 núcleos de 2.5Ghz, 128KB de caché de nivel 1 y 512Kb de cache de nivel 2
[-] Procesador gráfico ATI RN520 de doble núcleo
Theoretisch misschien. In de praktijk draait een SNES emulator niet echt lekker op een 66 MHz processor. En de CPU van de SNES heeft een snelheid van slechts 3,98 MHz.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik las ergens dat als een console 3x zo krachtig is dan een andere, dat deze de minder krachtige console theoretisch gezien zou kunnen emuleren.
Maar dat komt omdat de SNES heel specifieke graphics en geluidsdingetjes had zoals Mode 7quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Theoretisch misschien. In de praktijk draait een SNES emulator niet echt lekker op een 66 MHz processor. En de CPU van de SNES heeft een snelheid van slechts 3,98 MHz.
Bron is het interview met IGN.quote:The stance Square Enix takes on the new networking plan in relation to Revolution is the most intriguing. "What increased our interest further," states Wada regarding the networking plan, "is that the next step is already being prepared for Revolution." Nintendo's networking plan is, according to Wada, "not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."
Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."
Leuk geruchten brengen als feitenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
Er zijn weer wat feitjes boven tafel gekomen over de revoltution!De revoltion zal standaard dvd discs gebruiken De revolution zal een kleine console worden: de breedte zal 1 inch zijn (2.54 CM) (dat staat er tenminste, ik denk zelf dat het de hoogte is De revolution zal kleiner als een Imac Mini worden De revolution zal standaard draadloze controllers hebben De revolltion zal direct online kunnen na de launch Het is zeer waarschijnlijk dat er ook films op de Revolution afgespeeld kunnen worden. De meeste games op de Revolution zullen die online-mode ook ondersteunen.
Bron:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=10245
http://www.gameqube.nl/article.php?id=10243
Het zijn feiten! Nintendo van Amerika's vice president van collectieve zaken Perrin Kaplan heeft het zelf bekend!quote:
Ze heeft GameQube zelf gebeld of is er ook een geloofwaardige bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het zijn feiten! Nintendo van Amerika's vice president van collectieve zaken Perrin Kaplan heeft het zelf bekend!
Moet je maar kijken in de bronquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft GameQube zelf gebeld of is er ook een geloofwaardige bron?
1 inch breed en dan met dvd's werken en kleiner dan een mac miniquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het zijn feiten! Nintendo van Amerika's vice president van collectieve zaken Perrin Kaplan heeft het zelf bekend!
IGNquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
gameqube.nl noemt zelf geen bronquote:
Het ston in een interview in de new yorks times ofzowquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op IGN staat 3 DVD hoesjes hoog wat ong 1 inch is. Ik weet niet hoe hij komt aan 1 inch breedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
1 inch breed en dan met dvd's werken en kleiner dan een mac mini
quote:Pre-E3 2005: Breaking: Revolution Details
Sleek system to play standard DVDs, says Nintendo. More inside.
by Matt Casamassina
May 12, 2005 - The Electronics Entertainment Expo 2005 is still days away, but that hasn't stopped Microsoft from debuting its Xbox 360 console on MTV. And now Nintendo has followed suit, revealing some new, meaty details about its next-generation console, codenamed Revolution.
In a recent New York Times article, Nintendo of America's vice president of corporate affairs Perrin Kaplan describes the console as "very, very sleek." The system, which is reportedly tiny, will stand horizontally. Its width will reportedly be no more than three DVD cases stacked flatly on each other, or slightly more than an inch. That makes the console theoretically smaller than Apple's recently released Mac Mini computer.
Although Nintendo has historically selected proprietary media formats, such as the GameCube Optical Disc, for its platforms, the publisher is with Revolution opting for a more standardized medium. The new console will play standard DVD media, according to the company. Nintendo has not yet revealed if Revolution will as a result be able to play Hollywood movies on DVD, but that seems very likely at this point.
At the Game Developers' Conference in March, Nintendo president Satoru Iwata said that Revolution would offer Wi-Fi online connections out of the box and would be backward compatible with GameCube, or able to play GCN software.
According to recent information, Revolution will also be able to play high-definition games and regularly go online.
Finally -- something of a no-brainer given the popularity of the Wave Bird pads -- Revolution's still-secret controller will be completely wireless. Controllers for Microsoft's Xbox 360 are also wireless. Upon hearing this news, puppies everywhere let out a collective cry.
More details to come at E3 2005. Stay tuned.
Related ArticlesSend This Page to a FriendContact the Editors
Zie het verschil aan grote met de cube en Xbox, zoveel verschillen ze niet qua specs en de cube is veel kleiner. Het maakt dus niet veel uit. Ik vind het eigenlijk wel mooi zo'n kleine consolequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Leuke geruchten er weer bij.
Maar als hij zo klein is, gaan de prestatie's er niet onder lijden, omdat er minder hardware in kan?
Ik ook, want je console kwijt raken is coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zie het verschil aan grote met de cube en Xbox, zoveel verschillen ze niet qua specs en de cube is veel kleiner. Het maakt dus niet veel uit. Ik vind het eigenlijk wel mooi zo'n kleine console
dus de grote maakt niks uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef twi het volgende:
Nee, in de Xbox zit "alleen maar" een 5.25" DVD drive en een 3.5" harde schijf extra. Dat verschil zit er dus in.....
Rujmte maken hoeft dus niet, als het apparaat maar 3 cd hoesje op elkaar groot isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:10 schreef beerke het volgende:
... beerke gaat alvast ruimte maken naast zijn NES, SNES, N64 en Gamecube...
Da's de dikte, we weten nog niet hoe hoog hij wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:07 schreef RaymanNL het volgende:
Rujmte maken hoeft dus niet, als het apparaat maar 3 cd hoesje op elkaar groot is![]()
Misschien dat het op dezelfde manier werkt als de Mac Miniquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef speknek het volgende:
Uhm, als hij op z'n kant staat, en je doet gamecube dvdtjes in een grote tray, pleuren die er dan niet standaard uit?
Hoe wil dat doen dan? Want de discs die de Revo gaat gebruiken worden dus groter dan die van de GC.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Misschien dat het op dezelfde manier werkt als de Mac Mini
[afbeelding]
Een minidiscje in een slot-loading drive stoppen is niet slimquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Misschien dat het op dezelfde manier werkt als de Mac Mini
[afbeelding]
Misschien zijn het er wel 2?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een minidiscje in een slot-loading drive stoppen is niet slimDenk niet dat dat het gaat worden
Hehe zou wel cool zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:56 schreef YourMaster het volgende:
Misschien is dat de revolutie wel, dat je gewoon de games in het doosje naast je console moet leggen, en dat je ze dan kan spelen.
Bron is Nintendo.comquote:Nintendo Reveals Early Details About Revolution
May 13, 2005
Big things to come in small package
Nintendo, the world leader in video game innovation, stated loud and clear that they are not to be overlooked in the next generation home console race with the revelation of several unique features of the company's next console system, code name Revolution, to key media outlets. According to the early information, Revolution will combine powerful technology and gaming-focused features in Nintendo's smallest home game console yet.
In its final form, Revolution will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer. The versatile Revolution will play either horizontally or vertically, allowing the user total flexibility in setting up a gaming session wherever they have a television.
Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 3-inch disks along with its own standard, double-layered DVD disks in the same self-loading media drive.
In the next generation, the addition of the Internet will be important to all consoles and particularly important to Nintendo. Revolution will be wireless Internet ready out of the box.
There's much more to Revolution that will be revealed over the coming months, but the combination of its compact size, wireless Internet, backward compatibility, quick start-up time and quiet, low-power operation add up to the start of a great game system. Get ready for the Nintendo Revolution in 2006!
Bron is nintendo.nlquote:Nintendo heeft altijd bekendgestaan om innovatie in videogames, en ook in de volgende generatie thuisconsoles zullen we die traditie voortzetten. Vandaar dat we vast een paar unieke eigenschappen bekendmaken van onze volgende console, met de voorlopige naam Revolution.
De Revolution zal krachtige technologie combineren met puur op gamen gerichte eigenschappen in onze kleinste thuisconsole tot nu toe.
In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten.
Met dank aan Nintendo's partners in de ontwikkeling van de hardware, IBM en ATI, barst de kleine console van de power die spelers zal overrompelen met zijn graphics. Loyale Nintendo-fans zullen blij zijn te horen dat de Revolution backward compatible zal zijn, wat betekent dat de console zowel de Nintendo GameCube discs van 8cm in diameter kan afspelen, als zijn eigen standaard dubbelgelaagde DVD discs, via dezelfde drive.
In de next-gen consoles zal de toevoeging van Internet erg belangrijk zijn. De Revolution zal dan ook direct draadloos met het Internet verbonden kunnen worden.
De komende maanden gaan we nog veel meer bekendmaken over Revolution, maar de combinatie van het compacte formaat, draadloos Internet, backward compatibility, snelle opstarttijd en stille, energiezuinige werking, luiden een goed begin in van een geweldige console. Maak je op voor de Nintendo Revolution in 2006!
Damn dat Nintendo dat al bekend maakt! backward compatiblequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron is Nintendo.com
Nederlands:
[..]
Bron is nintendo.nl
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef mikando18 het volgende:
EERSTE SCREENSHOT VAN MARIO 128 GERELEASED!!!!!!!1111
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef mikando18 het volgende:
EERSTE SCREENSHOT VAN MARIO 128 GERELEASED!!!!!!!1111
[afbeelding]
Van dit erg vette filmpje, stukje met mario is op het eindequote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef Roi het volgende:
Waar heb je die screen vandaan ?
Drolletjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Van dit erg vette filmpje, stukje met mario is op het einde
Oops beetje te laat![]()
Dat is mooi gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:57 schreef BMH het volgende:
Dat is van een fan-made E3 geintje. Is dus fake. Klik voor het hele filmpje
in ider geval beter dan perfect dark 0quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
het zier er anders beter uit dan sommige xbox360 spellen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron is Nintendo.com
Nederlands:
[..]
Bron is nintendo.nl
Vet filmpje, heel mooi gemaakt, het zou idd zo op de E3 kunnen draaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:57 schreef BMH het volgende:
Dat is van een fan-made E3 geintje. Is dus fake. Klik voor het hele filmpje
Het is niet meer orgineel, PS2 heeft het, de nieuwe Xbox krijgt het, nu de revoltution, straks waarschijnlijk ook de PS3.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:39 schreef mordradead het volgende:
wat is daar mis mee dan?
hebben jullie x360s op school? owneeh tis een dell pc. Ik kan ze niet uit elkaar houden.quote:
quote:
Dat papier word nu al maanden gebruikt voor al die mock-upsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:46 schreef Roi het volgende:
idd
http://img235.echo.cx/my.php?image=c3c3bb73980br.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |