abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 08:03:48 #201
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26934979
Het begint er nu toch op te lijken dat Aries het bij sommige geruchten juist heeft. Zou dit ook voor de andere geruchten gelden?

Geruchten van Aries die juist blijken te zijn:
quote:
Aries:

From what I’ve heard, Capcom and Namco are sold on the Revolution and are currently playing around with the development kits. I don’t know whether they are actually making games for it though. I was suprised to hear that Square Soft has a game in development for the Revolution.
Bron

Bewijs dat dit gerucht klopt.

In een interview met ign (het belangrijkste eruit gelicht):
quote:
...Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."...
Bron

Dus Square zorgt voor support voor Nintendo, en dus ook de Revolution.

Daarnaast had Aries het over een "revolutionair" on-line plan. Dit zou bij veel developers voor respect zorgen en ze zouden "impressed" zijn.
quote:
Aries:
As Nintendo has stated before, the system will be online. In my eyes, the online system they have set up is the most revolutionary part of the system. ...
Zo is ook Square onder de indruk van het online plan dat Nintendo heeft:
quote:
One area that Wada seems to be impressed with is a particularly controversial side of Nintendo's Online plan. In his comments posted at Impress Game Watch yesterday, Iwata states that Nintendo is going through with the idea of letting players connect only to players whom they've met in real life. While it's unclear how strict Nintendo plans to be with this idea (Animal Crossing DS is reported to allow for play amongst strangers), Wada applauds the move in his comments today, stating "It gives the image of taking the real world seamlessly into the virtual world." This new structure could lead to a number of changes in the current network gaming system, with Wada suggesting "the means of building a community will be completely different, and support and services will also change."

The stance Square Enix takes on the new networking plan in relation to Revolution is the most intriguing. "What increased our interest further," states Wada regarding the networking plan, "is that the next step is already being prepared for Revolution." Nintendo's networking plan is, according to Wada, "not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."
Bron

Dit werd gezegd in hetzelfde interview op IGN.

Aries had het ook nog over verschillende launchgames van Nintendo:
quote:
I can confirm that Nintendo is working on a new, orignal Mario game.

A new Super Smash Bros. Melee is in the works as well.

Like I said, I have seen seven Nintendo titles, some of which will be at E3.
Hij zei ook nog dat Nintendo werkte aan een Halo-killer, dit zou de nieuwe franchise van Nintendo zijn.

Onlangs heeft Nintendo nog gezegd dat ze bij de Revo willen launchen met o.a. Mario, Metroid en Zelda. In datzelfde interview hebben ze gezegd dat ze bezig zijn met nieuwe franchise:
quote:
Interview with Nintendo's Reggie Fils-Aime...

Q: Is there a limit to how far you can take the current Nintendo franchises?
A: I'll tell you this, when we launch Revolution, we will have great franchise games: Mario, Zelda, Metroid. We will also launch new franchises...
Bron is Electronic Gaming Monthly.

Misschien ben ik te hoopvol, maar die Aries lijkt toch iig op sommige punten gelijk te krijgen/hebben.

EDIT: los hiervan, maar niet een nieuwe post waard. Een visie op de online plannen van Nintendo. Dit is geen gerucht, hij heeft allemaal betrouwbare bronnen erbij gehaald om te onderzoeken wat Nintendo van plan is.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_26935558
waar stond wat aries dacht wat de revolutionaire functies waren van de revo?
#winning
  donderdag 12 mei 2005 @ 09:10:27 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_26935655
Hoe wilden ze dat in hemelsnaam gaan doen, ervoor zorgen dat je alleen met mensen kunt spelen die je in het echt ontmoet hebt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26935911
Pfff, je zal toch maar weinig mensen kennen met een revo, dat je dan naar het momument op de dam moet, en daar rondschreeuwen dat je graag online wilt gamen met mensen over de hele wereld. En je dan even voorstellen natuurlijk.
pi_26936799
http://www.nintendo-europ(...)Te8tF06pea-iTgo6DsYb

''Tijdens E3 ga je ongetwijfeld meer horen over Revolution...''

14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 12 mei 2005 @ 10:47:53 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26937776
Zowieso die titel doet me al goed :
E3 2005 - verwacht het onverwachte
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:12:58 #207
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26938543
Square-Enix steunt Nintendo

Goed nieuws! Hopelijk betekent dit dat ze meer spellen gaan maken voor de Revolution, want het aanbod van S-E voor de Gamecube is niet echt geweldig.
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:01 #208
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26938606
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dank u Ronn Perdok, van Gamer.nl .
Oeps, die had ik nog niet gezien.
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:14 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26938609
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:12 schreef chibibo het volgende:
Square-Enix steunt Nintendo

Goed nieuws! Hopelijk betekent dit dat ze meer spellen gaan maken voor de Revolution, want het aanbod van S-E voor de Gamecube is niet echt geweldig.
Maak daar maar van dat het slecht was. FFCC viel eigenlijk gewoon tegen en meer hebben ze niet gemaakt voor de Cube. Op de GBA hadden ze FFTactics die geniaal was en FF1/2 die leuk was voor de fans van het eerste uur. Ik wil minstens een nieuwe franchise op de Revolution, en een nieuwe Chrono game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:21:36 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26938847
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:15 schreef chibibo het volgende:

[..]

Oeps, die had ik nog niet gezien.
*aait chibibo *
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:20:40 #211
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26940752
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef YourMaster het volgende:
Pfff, je zal toch maar weinig mensen kennen met een revo, dat je dan naar het momument op de dam moet, en daar rondschreeuwen dat je graag online wilt gamen met mensen over de hele wereld. En je dan even voorstellen natuurlijk.
Hou toch op. Je zal heus wel met mensen online kunnen spelen die je niet kent. Zo dom is Nintendo nou ook weer niet, damn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:48:35 #212
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26941603
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak daar maar van dat het slecht was. FFCC viel eigenlijk gewoon tegen en meer hebben ze niet gemaakt voor de Cube.
Grafisch en muzikaal is het een prachtspel, maar de gameplay zuigt inderdaad kont.
quote:
Op de GBA hadden ze FFTactics die geniaal was en FF1/2 die leuk was voor de fans van het eerste uur.
En Sword of Mana natuurlijk, maar volgens mij ben ik de enige die dat een leuk spel vindt.
quote:
Ik wil minstens een nieuwe franchise op de Revolution, en een nieuwe Chrono game
Ik wil Seiken Densetsu.
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:54:26 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26941756
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef chibibo het volgende:

[..]

Grafisch en muzikaal is het een prachtspel, maar de gameplay zuigt inderdaad kont.
*Eensch
quote:
En Sword of Mana natuurlijk, maar volgens mij ben ik de enige die dat een leuk spel vindt.
Ohw ja Maar die viel ook tegen. Ik vond FF Adventure op de ouwe GameBoy veel leuker eigenlijk
quote:
Ik wil Seiken Densetsu.
Die ook ja Ze hebben zoveel goeds dat het eigenlijk niet eens zoveel uitmaakt. Een nieuwe Mario RPG zou leuk zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:58:59 #214
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26941867
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond FF Adventure op de ouwe GameBoy veel leuker eigenlijk
Ik vond het wel goed dat ze, in plaats van alleen de graphics en het geluid te upgraden, ook het verhaal en de gameplay hebben uitgebreid.
pi_26942067
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:57 schreef Roi het volgende:
[-] Procesador IBM G5 con 4 núcleos de 2.5Ghz, 128KB de caché de nivel 1 y 512Kb de cache de nivel 2

[-] Procesador gráfico ATI RN520 de doble núcleo
Dit meen je gewoon niet, weer die fake van... enz
En Aries heeft het soms idd bij het juiste eind... Ben benieuwd wat er nog meer van waar is
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:44:25 #216
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26949323
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik las ergens dat als een console 3x zo krachtig is dan een andere, dat deze de minder krachtige console theoretisch gezien zou kunnen emuleren.
Theoretisch misschien. In de praktijk draait een SNES emulator niet echt lekker op een 66 MHz processor. En de CPU van de SNES heeft een snelheid van slechts 3,98 MHz.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:14:04 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26950278
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef chibibo het volgende:

[..]

Theoretisch misschien. In de praktijk draait een SNES emulator niet echt lekker op een 66 MHz processor. En de CPU van de SNES heeft een snelheid van slechts 3,98 MHz.
Maar dat komt omdat de SNES heel specifieke graphics en geluidsdingetjes had zoals Mode 7

Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:46:13 #218
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26951191
ik verwacht een nieuwe fx chip of zoiets dergelijks
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:09:36 #219
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26951776
Ik verwacht een revolutie in gamen en een nieuwe chips .

Dit even terzijde .

Nu ben ik toch wel benieuwd of Aries/Brooke het vaker bij het rechte eind zal hebben, wat hij/ze nu soms toch al hebben gehad. Over 5 dagen weten we het hopelijk .
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:24:41 #220
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26953723
Btw, wat zal hiermee bedoelt worden?
quote:
The stance Square Enix takes on the new networking plan in relation to Revolution is the most intriguing. "What increased our interest further," states Wada regarding the networking plan, "is that the next step is already being prepared for Revolution." Nintendo's networking plan is, according to Wada, "not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."

Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."
Bron is het interview met IGN.

Of denk ik nu te ver door?
pi_26956403
Zoals in mijn vorige post al aangegeven ben ik van mening dat Nintendo haar nieuwe systeem aankomende E3 al moet tonen. Niet noodzakelijk op de beursvloer zelf overigens. Maar absoluut tijdens de persconferencie voorafgaande aan het evenement.
Vorig jaar kregen we drie minuten Zelda. En daar is iedereen drie dagen lyrisch over geweest. Uiteraard mede ook omdat vrijwel niemand deze game had zien aankomen. Dat moet dit keer weer gebeuren door middel van het oplichten van enkele tipjes van sluiers omtrent het revolutionaire aspect van deze nieuwe console. Uiteraard is het aan Nintendo zelf wat wel en wat niet. Als het publiek maar omver wordt geblazen.
Nintendo is altijd al een innovatief bedrijf geweest. Ik vind de DS dan ook vele malen interessanter dan een PSP, puur omdat ik nu "Yoshi: Touch & Go" kan spelen. Een geweldige en verslavende game die nooit mogelijk zal zijn op een PSP. Mensen moeten wederom geimponeerd worden door de unieke aspecten van de "Revolution". Een codename die ze van mij overigens om mogen dopen tot de daadwerkelijke naam.
De presentatie zal dus absoluut een (essentiele ?) rol gaan spelen voor Nintendo tijdens aankomende show. Ik hoop echt dat ze weer net zo ijzersterk uit de hoek kunnen komen als vorig jaar. En eerlijk gezegd zie ik het allemaal met verdomd veel vertrouwen tegemoet. Als ze aankomende E3 net zo weten te imponeren als die van vorig jaar, dan zijn ze in Japan een heel eind op weg om een eens verworven status weer op te gaan eisen.

Game on...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_26968650
Er zijn weer wat feitjes boven tafel gekomen over de revoltution!
  • De revoltion zal standaard dvd discs gebruiken
  • De revolution zal een kleine console worden: de breedte zal 1 inch zijn (2.54 CM) (dat staat er tenminste, ik denk zelf dat het de hoogte is
  • De revolution zal kleiner als een Imac Mini worden
  • De revolution zal standaard draadloze controllers hebben
  • De revolltion zal direct online kunnen na de launch
  • Het is zeer waarschijnlijk dat er ook films op de Revolution afgespeeld kunnen worden.
  • De meeste games op de Revolution zullen die online-mode ook ondersteunen.

Bron:
    http://www.gameqube.nl/article.php?id=10245
    http://www.gameqube.nl/article.php?id=10243
  • 14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_26968719
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
    Er zijn weer wat feitjes boven tafel gekomen over de revoltution!
  • De revoltion zal standaard dvd discs gebruiken
  • De revolution zal een kleine console worden: de breedte zal 1 inch zijn (2.54 CM) (dat staat er tenminste, ik denk zelf dat het de hoogte is
  • De revolution zal kleiner als een Imac Mini worden
  • De revolution zal standaard draadloze controllers hebben
  • De revolltion zal direct online kunnen na de launch
  • Het is zeer waarschijnlijk dat er ook films op de Revolution afgespeeld kunnen worden.
  • De meeste games op de Revolution zullen die online-mode ook ondersteunen.

Bron:
    http://www.gameqube.nl/article.php?id=10245
    http://www.gameqube.nl/article.php?id=10243
  • Leuk geruchten brengen als feiten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_26968851
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Leuk geruchten brengen als feiten
    Het zijn feiten! Nintendo van Amerika's vice president van collectieve zaken Perrin Kaplan heeft het zelf bekend!
      vrijdag 13 mei 2005 @ 10:41:27 #225
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26968906
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het zijn feiten! Nintendo van Amerika's vice president van collectieve zaken Perrin Kaplan heeft het zelf bekend!
    Ze heeft GameQube zelf gebeld of is er ook een geloofwaardige bron?
    pi_26968925
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Moet je maar kijken in de bron
    pi_26968941
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

1 inch breed en dan met dvd's werken en kleiner dan een mac mini
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_26968950
    quote:

[..]

IGN
    pi_26968967
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Moet je maar kijken in de bron
    gameqube.nl noemt zelf geen bron
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_26968975
    quote:

[..]

Het ston in een interview in de new yorks times ofzow
    pi_26968979
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Tain het volgende:

[..]

1 inch breed en dan met dvd's werken en kleiner dan een mac mini
    Op IGN staat 3 DVD hoesjes hoog wat ong 1 inch is. Ik weet niet hoe hij komt aan 1 inch breed
      vrijdag 13 mei 2005 @ 10:43:38 #232
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26968989
    IGN idd:
    quote:
    Pre-E3 2005: Breaking: Revolution Details
    Sleek system to play standard DVDs, says Nintendo. More inside.
    by Matt Casamassina
    May 12, 2005 - The Electronics Entertainment Expo 2005 is still days away, but that hasn't stopped Microsoft from debuting its Xbox 360 console on MTV. And now Nintendo has followed suit, revealing some new, meaty details about its next-generation console, codenamed Revolution.

In a recent New York Times article, Nintendo of America's vice president of corporate affairs Perrin Kaplan describes the console as "very, very sleek." The system, which is reportedly tiny, will stand horizontally. Its width will reportedly be no more than three DVD cases stacked flatly on each other, or slightly more than an inch. That makes the console theoretically smaller than Apple's recently released Mac Mini computer.
    Although Nintendo has historically selected proprietary media formats, such as the GameCube Optical Disc, for its platforms, the publisher is with Revolution opting for a more standardized medium. The new console will play standard DVD media, according to the company. Nintendo has not yet revealed if Revolution will as a result be able to play Hollywood movies on DVD, but that seems very likely at this point.

At the Game Developers' Conference in March, Nintendo president Satoru Iwata said that Revolution would offer Wi-Fi online connections out of the box and would be backward compatible with GameCube, or able to play GCN software.

According to recent information, Revolution will also be able to play high-definition games and regularly go online.

Finally -- something of a no-brainer given the popularity of the Wave Bird pads -- Revolution's still-secret controller will be completely wireless. Controllers for Microsoft's Xbox 360 are also wireless. Upon hearing this news, puppies everywhere let out a collective cry.

More details to come at E3 2005. Stay tuned.

Related ArticlesSend This Page to a FriendContact the Editors
    pi_26969055
    Er staat dus drie DVD hoesjes breed met misschien een inch erbij
      vrijdag 13 mei 2005 @ 10:52:53 #234
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_26969314
    Leuke geruchten er weer bij .

Maar als hij zo klein is, gaan de prestatie's er niet onder lijden, omdat er minder hardware in kan?
    pi_26971257
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef Tomasso het volgende:
    Leuke geruchten er weer bij .

Maar als hij zo klein is, gaan de prestatie's er niet onder lijden, omdat er minder hardware in kan?
    Zie het verschil aan grote met de cube en Xbox, zoveel verschillen ze niet qua specs en de cube is veel kleiner. Het maakt dus niet veel uit. Ik vind het eigenlijk wel mooi zo'n kleine console
    pi_26971371
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Zie het verschil aan grote met de cube en Xbox, zoveel verschillen ze niet qua specs en de cube is veel kleiner. Het maakt dus niet veel uit. Ik vind het eigenlijk wel mooi zo'n kleine console
    Ik ook, want je console kwijt raken is cool
    neej maar daar hou ik echt wel van, zo kan ik tenminste me cube ook laten staan, klein maar fijn zeggen ze altijd maar!

Ik hoop ook dat ze een accu ipv batterijen in de controllers doen! Want opladen via het stopcontact of misschien wel via de console is veel fijner!
      vrijdag 13 mei 2005 @ 11:52:16 #237
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26971431
    Nee, in de Xbox zit "alleen maar" een 5.25" DVD drive en een 3.5" harde schijf extra. Dat verschil zit er dus in.....
    pi_26971490
    Lithium batterijen, erg makkelijk. Misschien dat ze ook wel een soort van oplader erbij doen om dan je controller in de oplader neer te zetten als je klaar bent met gamen.
    pi_26971522
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 11:52 schreef twi het volgende:
    Nee, in de Xbox zit "alleen maar" een 5.25" DVD drive en een 3.5" harde schijf extra. Dat verschil zit er dus in.....
    dus de grote maakt niks uit
    pi_26971714
    Yup, size doesn't matter...

Het is puur een kwestie van je componenten zo min mogelijk ruimte in te laten nemen. En uiteraard de componenten goed op elkaar af te stemmen. Ik weet niet of er ooit iemand een Sega Saturn van binnen heeft gezien. Dat was een voorbeeld van hoe het niet moet.
    We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:04:56 #241
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_26971819
    Maar ok, alle componenten gaan erin. Maar net op irc had ik het er met Kabouter over dat het probleem eigenlijk bij de koeling zit.
    Want hij is dan zo klein, alles past er net in, maar wordt dan de koeling geen probleem.

PS: zo'n klein ding vind ik zelf ook fijn, daar neit van. Ik hoop echt dat de Revo klein, dun een mooi wordt .
    pi_26971966
    Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat ze met zo'n essentieel onderdeel als koeling zeker wel rekening hebben gehouden. En als ze bij Nintendo er wederom een slick design van hebben weten te maken, dan stemt mij dat alleen maar positief. De weg die ze daar zijn ingeslagen gaat me met de dag meer bevallen.

... beerke gaat alvast ruimte maken naast zijn NES, SNES, N64 en Gamecube...
    pi_26980117
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 12:10 schreef beerke het volgende:
    ... beerke gaat alvast ruimte maken naast zijn NES, SNES, N64 en Gamecube...
    Rujmte maken hoeft dus niet, als het apparaat maar 3 cd hoesje op elkaar groot is
      vrijdag 13 mei 2005 @ 16:25:00 #244
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_26980843
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 16:07 schreef RaymanNL het volgende:
    Rujmte maken hoeft dus niet, als het apparaat maar 3 cd hoesje op elkaar groot is
    Da's de dikte, we weten nog niet hoe hoog hij wordt.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 17:15:20 #245
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_26982616
    Uhm, als hij op z'n kant staat, en je doet gamecube dvdtjes in een grote tray, pleuren die er dan niet standaard uit?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_26982724
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef speknek het volgende:
    Uhm, als hij op z'n kant staat, en je doet gamecube dvdtjes in een grote tray, pleuren die er dan niet standaard uit?
    Misschien dat het op dezelfde manier werkt als de Mac Mini

vrijdag 13 mei 2005 @ 17:22:26 #247
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_26982826
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Hoe wil dat doen dan? Want de discs die de Revo gaat gebruiken worden dus groter dan die van de GC.
    pi_26983102
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Een minidiscje in een slot-loading drive stoppen is niet slim Denk niet dat dat het gaat worden
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_26983330
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Een minidiscje in een slot-loading drive stoppen is niet slim Denk niet dat dat het gaat worden
    Misschien zijn het er wel 2?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 17:48:02 #250
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_26983400
    Slotloader kan wel, doe je hetzelfde als nu in een tray zit, met een extra dikke inkeping in het midden. Zat ik inderdaad ook al aan te denken, maar ik weet nog steeds niet of dat handig is, juist weer omdat die kleine dvdtjes minder ver naar buiten moeten dan de grote.
    pi_26983467
    Een DVD is net zo dik als een GCschijfje, als je een GC schijfje in het dikkere deel in het midden wil stoppen kan het ding nog naar links of rechts schuiven, en dat is niet goed voor je schijfje/drive
    pi_26983606
    Misschien is dat de revolutie wel, dat je gewoon de games in het doosje naast je console moet leggen, en dat je ze dan kan spelen.
    pi_26984062
    Ik denk hetzelfde principe als met cd speler.. met een cdlade dus, daar kunnen zoveel kleine als normale cds erin....simpel.......................
      Donald Duck held vrijdag 13 mei 2005 @ 18:14:32 #254
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_26984101
    Misschien is het revolutionaire wel dat de Rev. speciale hardware krijgt voor de physics, zodat de processor ontlast wordt. Er wordt al aan zulke hardware voor de PC gewerkt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      vrijdag 13 mei 2005 @ 18:55:28 #255
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_26985163
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 17:56 schreef YourMaster het volgende:
    Misschien is dat de revolutie wel, dat je gewoon de games in het doosje naast je console moet leggen, en dat je ze dan kan spelen.
    Hehe zou wel cool zijn
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      vrijdag 13 mei 2005 @ 19:19:41 #256
    65330 Ruzbeh
    pi_26985862
    Het revolutionaire heeft niks met de hardware te maken.

Zo'n beetje iedereen van Nintendo heeft aangegeven dat het een revolutie is in gameplay.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 20:20:04 #257
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_26987929
    quote:
    Nintendo Reveals Early Details About Revolution

May 13, 2005

Big things to come in small package

Nintendo, the world leader in video game innovation, stated loud and clear that they are not to be overlooked in the next generation home console race with the revelation of several unique features of the company's next console system, code name Revolution, to key media outlets. According to the early information, Revolution will combine powerful technology and gaming-focused features in Nintendo's smallest home game console yet.

In its final form, Revolution will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer. The versatile Revolution will play either horizontally or vertically, allowing the user total flexibility in setting up a gaming session wherever they have a television.

Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 3-inch disks along with its own standard, double-layered DVD disks in the same self-loading media drive.

In the next generation, the addition of the Internet will be important to all consoles and particularly important to Nintendo. Revolution will be wireless Internet ready out of the box.

There's much more to Revolution that will be revealed over the coming months, but the combination of its compact size, wireless Internet, backward compatibility, quick start-up time and quiet, low-power operation add up to the start of a great game system. Get ready for the Nintendo Revolution in 2006!
    Bron is Nintendo.com

Nederlands:
    quote:
    Nintendo heeft altijd bekendgestaan om innovatie in videogames, en ook in de volgende generatie thuisconsoles zullen we die traditie voortzetten. Vandaar dat we vast een paar unieke eigenschappen bekendmaken van onze volgende console, met de voorlopige naam Revolution.

De Revolution zal krachtige technologie combineren met puur op gamen gerichte eigenschappen in onze kleinste thuisconsole tot nu toe.

In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten.

Met dank aan Nintendo's partners in de ontwikkeling van de hardware, IBM en ATI, barst de kleine console van de power die spelers zal overrompelen met zijn graphics. Loyale Nintendo-fans zullen blij zijn te horen dat de Revolution backward compatible zal zijn, wat betekent dat de console zowel de Nintendo GameCube discs van 8cm in diameter kan afspelen, als zijn eigen standaard dubbelgelaagde DVD discs, via dezelfde drive.

In de next-gen consoles zal de toevoeging van Internet erg belangrijk zijn. De Revolution zal dan ook direct draadloos met het Internet verbonden kunnen worden.

De komende maanden gaan we nog veel meer bekendmaken over Revolution, maar de combinatie van het compacte formaat, draadloos Internet, backward compatibility, snelle opstarttijd en stille, energiezuinige werking, luiden een goed begin in van een geweldige console. Maak je op voor de Nintendo Revolution in 2006!
    Bron is nintendo.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door Tomasso op 13-05-2005 20:35:13 ]
      vrijdag 13 mei 2005 @ 20:30:23 #258
    65330 Ruzbeh
    pi_26988286
    Damn. Dat klinkt lekker.
    pi_26989640
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron is Nintendo.com

Nederlands:
    [..]

Bron is nintendo.nl
    Damn dat Nintendo dat al bekend maakt! backward compatible
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_26989765
    Dit klinkt goed!
    Ik ben benieuwd!

go Nintendo
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:35:36 #261
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_26991378
    EERSTE SCREENSHOT VAN MARIO 128 GERELEASED!!!!!!!1111

push it to the limit
    pi_26991457

pi_26991519
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef mikando18 het volgende:

[afbeelding]
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:42:21 #264
    65330 Ruzbeh
    pi_26991565
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef mikando18 het volgende:

[afbeelding]
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:45:13 #265
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_26991674
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

het zier er anders beter uit dan sommige xbox360 spellen
    push it to the limit
    pi_26991834
    Waar heb je die screen vandaan ?
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:57:44 #267
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26992086
    Dat is van een fan-made E3 geintje. Is dus fake. Klik voor het hele filmpje

[ Bericht 24% gewijzigd door BMH op 13-05-2005 23:09:06 ]
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:59:04 #268
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26992126
      vrijdag 13 mei 2005 @ 23:08:03 #269
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_26992398
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef Roi het volgende:
    Waar heb je die screen vandaan ?
    Van dit erg vette filmpje, stukje met mario is op het einde

Oops beetje te laat
    push it to the limit
      vrijdag 13 mei 2005 @ 23:09:36 #270
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26992450
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Van dit erg vette filmpje, stukje met mario is op het einde

Oops beetje te laat
    Drolletje
    pi_26992459

vrijdag 13 mei 2005 @ 23:12:18 #272
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26992531
    quote:
      vrijdag 13 mei 2005 @ 23:14:30 #273
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26992592
    De reggielution bestaat nu 1 jaar.
    pi_26993291
    Moeilijk te geloven dat dat filmpje door een fan gemaakt is trouwens, erg profesioneel!
      Donald Duck held vrijdag 13 mei 2005 @ 23:51:56 #275
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_26993713
    Erg mooi gemaakt filmpje inderdaad, het zou zo op de E3 kunnen draaien qua kwaliteit. Alleen vind ik die console echt net een stofzuiger.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zaterdag 14 mei 2005 @ 03:14:58 #276
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26997232
    Fuuuuuck die presentatie is de 17e, dinsdag , dan heb ik een meisje die bij me komt slapen! Fuck dan ben ik natuurlijk helemaal psyched van die presentatie enzo en dan kan ik me hoofd er niet meer bijhouden

FUCK!
      zaterdag 14 mei 2005 @ 04:28:25 #277
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_26997710
    Tering, ziet er ZEER veelbelovend uit! Hopen dat ze het allemaal waar maken..! Animal Crossing Online.. etc.etc.!
      zaterdag 14 mei 2005 @ 07:50:18 #278
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_26998021
    als ik dat zo lees willen ze een soort pstwo maken

maar he, fuck dat... het is nintendo
    Bernie en ik zijn tof.
      zaterdag 14 mei 2005 @ 08:43:15 #279
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_26998232
    quote:
    Dat is mooi gedaan.
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:

[..]

het zier er anders beter uit dan sommige xbox360 spellen
    in ider geval beter dan perfect dark 0
      zaterdag 14 mei 2005 @ 08:50:32 #280
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_26998281
    * Radjesh moet 19:30 tot 20:30 naar school op dinsdag

Vet klote weer

De Revolution lijkt mij wel stoer
      zaterdag 14 mei 2005 @ 09:03:54 #281
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_26998353
    Nog maar 3 dagen, ik ben echt benieuwd wat Nintendo ons zal brengen. Ik ben toch weer gematigd positief geworden over de Revolution .

Dat filmpje ziet er ook wel tof uit, ik heb hem net gezien. Je zou zo zeggen dat hij van Nintendo zou komen, op het laatste stukje na .
      zaterdag 14 mei 2005 @ 10:06:33 #282
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_26998848
    Ik heb het probleem dat ik geen diepte kan zien. Dus ik hoop dat Nintendo het houd op gewoon TV beeld en niet iets waarbij je 2 ogen tegelijkertijd nodig hebt. Dit zal namelijk zo'n teleurstelling zijn voor mij.
    pi_27000171
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron is Nintendo.com

Nederlands:
    [..]

Bron is nintendo.nl

Horizontaal en verticaal plaatsen
      zaterdag 14 mei 2005 @ 11:39:09 #284
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_27000320
    wat is daar mis mee dan?
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_27000388
    quote:
    Vet filmpje, heel mooi gemaakt, het zou idd zo op de E3 kunnen draaien.
    Als Nintendo met iets vergelijkbaars komt op de E3, al is het alleen maar een vergelijkbaar filmpje, flipt het publiek helemaal daar
    pi_27000446
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 11:39 schreef mordradead het volgende:
    wat is daar mis mee dan?
    Het is niet meer orgineel, PS2 heeft het, de nieuwe Xbox krijgt het, nu de revoltution, straks waarschijnlijk ook de PS3.

Maar ff over dat filmpje, dat was echt tof, het is dat BMH het in de link al zei, maar als ik dat niet had geweten had ik het echt wel geloofd (op het geen wat je allemaal kan doen met de rev. na, want dat gaat mij iets te ver )
      zaterdag 14 mei 2005 @ 11:56:50 #287
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_27000638
    niet origineel, nou er zijn al zoveel consoles dus waarom zou je er uberhaupt nog eentje maken?
    Bernie en ik zijn tof.
      zaterdag 14 mei 2005 @ 12:09:49 #288
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27000858

pi_27000891
    Die hebben wij op school
      zaterdag 14 mei 2005 @ 12:13:58 #290
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27000959
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 12:11 schreef Roi het volgende:
    Die hebben wij op school
    hebben jullie x360s op school? owneeh tis een dell pc. Ik kan ze niet uit elkaar houden.
    pi_27001061
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 12:11 schreef Roi het volgende:
    Die hebben wij op school
    pi_27001087
    Wij ook Oh hoi
    pi_27001100
    Mja alleen dat plaatje is volgens mij flink gesoept, bij is ie zo:

zaterdag 14 mei 2005 @ 12:23:30 #294
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_27001158
    als ik dell was zou ik een rechtszaak aanspannen tegen m$ want die maken inbreuk op hun dinges recht ofzo
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_27001438
    The six-plus minute video appeared on various message boards this afternoon and ever since Nintendo fans everywhere have been fighting to download it. The render, created by an unknown (and very talented) artist or artists, mocks-up what some Nintendo fans would call their dream scenario: a Nintendo Revolution that is so far ahead of the curve that it truly revolutionizes the way people play games. In this case, the console is no longer a console, but a virtual reality headset.

The video is not real, but some fans probably wish it were.

IGN has included the video in downloadable form. Readers are free to check it out. While it's unlikely that the render is at all an indication of the final system, which Nintendo plans to talk about and showcase at E3 2005, it's an impressive design feat nevertheless.
      zaterdag 14 mei 2005 @ 12:39:25 #296
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_27001512
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Horizontaal en verticaal plaatsen
    Dat is juist goed . Dat vind ik altijd wel wat hebben.
    pi_27001631
      zaterdag 14 mei 2005 @ 12:44:47 #298
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27001652
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef Roi het volgende:
    [afbeelding]
    Ik poste em juist niet omdat ie zo fake is.
    pi_27001699
      zaterdag 14 mei 2005 @ 12:48:21 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_27001744
    quote:
    Dat papier word nu al maanden gebruikt voor al die mock-ups .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')