quote:
buttons ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is 15? Dat kan ik niet zo snel plaatsen?
Gratis te downloaden? Ben je gek?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef YourMaster het volgende:
Misschien gaan ze ons betalen om games te spelen, dat zou revolutionair zijn.
Mario die een prinses moet redden, en dan iets anders als een taart cadeau krijgt.
Ze brengen de revolution als eerst uit in europa, net zoals alle spellen.
Ze zorgen dat alle nes, snes en n64 classics gratis te downloaden zijn op hun console.
quote:Interview with Nintendo's Reggie Fils-Aime...
Q: Is there a limit to how far you can take the current Nintendo franchises?
A: I'll tell you this, when we launch Revolution, we will have great franchise games: Mario, Zelda, Metroid. We will also launch new franchises...
Q: Why not go in the direction of, say, Sony and design a system that acknowledges today's trends and technology?
A: I will grant you that the Gamecube is not a sexy device [laughs], but we're smart people and we learn from our mistakes. I will bet you a drink at the bar of your choice that Revolution will be a very sexy device.
Q: What you said earlier about RE4 was interesting. Looking forward, are you planning on having games of that caliber at the launch of your next console, code-named Revolution?
A: That's the goal. That's why we're going tobe working hard with third-party developers. That's why we're going to spend a lot of time on both pre-development kits as well as final development kits. You know it's critical, whether it be first- or third-party [games], that the launch lineup is strong.
Kijk. Dat klinkt goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Volgens mij is het Electronic Gaming Monthly, dacht het ook ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond de N64 wel relaxed hoor.
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.
Helaas mocht dit spellenaanbod niet vermijden dat de PS de marktleider werd, ten koste van Nintendo.
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.
Ik mag toch ondertussen wel aannemen dat Nintendo geleerd heeft van het verleden? Iets wat volgens een blad ook al werd bevestigd door Reggie...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.![]()
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Boeiend, ik hoef geen 3th party baggerspellen die je ook op een playstation kan spelen. Ik wil nieuwe revolutionaire spellen!
Tuurlijk, maar ze moeten wel de functies van de Revolution benutten (wat die ook mogen zijn)quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?Al is het maar om het voortbestaan van de Revolution te garanderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |