Had je Aries door z'n kop moeten schietenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Kut OP.
Het ligt eigelijk niet aan de OP zelf, maar aan de geruchten. Wat een kutgeruchten zijn 't ook.
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef Cerbie het volgende:
Dat de controller draadloos zou zijn staat er twee keer in
verkapte tvp
Nog maar? Echt veel te langquote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
Gelukkig is het nog maar 9 dagen, zijn we hopelijk van al dit gezeik af, en hebben we eindelijk duidelijkheid.
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef renz0r het volgende:
Hopelijk wordt het wederom niet een kiddy-station.
Marksterquote:Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboyquote:
Ach, wat is het verschil?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboy
Nieuwe Zelda trailer nog niet gezien zekerquote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Bijna goed, maar ik ben een playstation (2) fanboy, en absoluut geen Xbox fanboy
En ik ben geen 12, anders was ik wel nintendo fan
Grapjas, ben jij nou serieus blij met mario en zijn vriendjes?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nieuwe Zelda trailer nog niet gezien zeker![]()
Nouja ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
de platformers, SSB en Mario Kart vind ik zeker leuk. De rest heb ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Grapjas, ben jij nou serieus blij met mario en zijn vriendjes?
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2005 14:21 schreef renz0r het volgende:
Nintendo: Kiddy games (1001 delen van pokemon, zelda, kirby, mario (met al zijn varianten) pikmin enz enz enz).
De spellen die normaal zijn, zijn spellen die ook op de PS2 en xbox komen.
Conclusie: Nintendo is voor onder de 12 jaar. Alles wat een beetje volwassen is geworden koopt een ps2 of xbox.
Metroid Prime anyone?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef Markster het volgende:
Resident evil daargelaten, hoewel deel4 ook op de ps2 komt
Ik vraag het me af.. denk niet dat we al te veel zulen zien van de Revo op de E3.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had je Aries door z'n kop moeten schieten.
Gelukkig is het nog maar 9 dagen, zijn we hopelijk van al dit gezeik af, en hebben we eindelijk duidelijkheid.
Wat is volwassen?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef renz0r het volgende:
Serieus mensen, dit telt allemaal TOT de NGC. Daarom hoop ik dat de Revolution wat volwassener wordt. NGC is door vele criticie afgekraakt met dezelfde redenen van Markster en ik.
Ik heb zelf de NGC gehad, maar die lag na 4 weken al voor een leuk prijsje bij iemand anders. Rede? Kiddygames en de spellen die normaal waren, kon ik ook voor mn ps2 kopen.
Ik denk nog steeds dat Nintendo hem bijna in z'n totaliteit zal onthullen, op enkele details na. Dit omdat ze haast wel moeten. Ze moeten dat om ervoor te zorgen dat ze terug kunnen slaan naar Sony en Microsoft.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. denk niet dat we al te veel zulen zien van de Revo op de E3.
Oooh please. PS2: 3x Jakquote:Op zondag 8 mei 2005 14:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is nintendo. Dat wordt dus wachten op mario party 12, donkey vs mario 4, zelda 31, kirby's dream world 5, luigi golf, Mario super ultra kart en pikmin 3.
Hoeft je je niet voot te schamen. De pokemon RPG's zijn degelijke titels.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:36 schreef kanaiken het volgende:
Ik vind die kiddie games juist geweldig, een van de belangrijkste redenen dat ik mijn DS heb aangeschaft is die nieuwe pokemon
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enzquote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Oooh please. PS2: 3x Jak
3x rachet and clank
4X Final fantasy
3x GTA
3x Gran tourismo
6x Dragonball z
9x Dynasty Warriors
3x Tekken
2x Devil may cry
2z Metal gear solid
2x Ace combat
3x Winning eleven
Kortom: iedere console & iedere generatie heeft vervolg games.
Je bent een echte man als je spellen speelt met bloed. En als je een nintendo game speelt ben je een softy. Ik weet het.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enz
(mompelt is van: volwassenheid)
Laat ik Kiddy omschrijven, daar gaat het meer om. Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels. NGC brengt van ieder eigen merk (Mario, zelda, kirby enz) zoveel titels uit, dat het gewoon niet meer leuk is. Qua speelomgeving, verhaal en gameplay zijn het spellen die normaal gesproken een kind van 6 blij maakt en niet een volwassen iemand van 16+. Hierbij laat ik wel ff zelda erbuiten. Het kinderachtige maakt het spelen niet meer leuk.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is volwassen?
Is volwassen bloed? Of is volwassen een goed spel met een goede gameplay?
Is volwassen donkere kleuren? Of is volwassen een spel dat er eens wat vrolijker uitziet na alle elende in de wereld?
Duidelijk iemand die de games ook daadwerkelijk NIET gespeeld heeft omdat hij bang is zijn "image" op het spel te zetten. Stel je voor dat je moet bekennen dat je de gamecube games leuk vind.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Laat ik Kiddy omschrijven, daar gaat het meer om. Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels. NGC brengt van ieder eigen merk (Mario, zelda, kirby enz) zoveel titels uit, dat het gewoon niet meer leuk is. Qua speelomgeving, verhaal en gameplay zijn het spellen die normaal gesproken een kind van 6 blij maakt en niet een volwassen iemand van 16+. Hierbij laat ik wel ff zelda erbuiten. Het kinderachtige maakt het spelen niet meer leuk.
Natuurlijk smaken verschillen! Ik houd weer van dingen die jullie weer niet leuk vinden.
Samenvattend: NGC brengt van eigen bodem kinderachtige games uit. De games die niet van eigen boden zijn, ookwel poorts, zijn spellen die ook op de ps2 en of xbox uitkomen.
Zo
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoeft je je niet voot te schamen. De pokemon RPG's zijn degelijke titels.
Uiteindelijk gaat het over smaak, dat is niet te veranderenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:44 schreef Xrenity het volgende:
Waarom kinderachtig? Omdat er wat meer kleur in zit dan bij een Jak? het zijn gewoon wel goede spellen, klaarMaarja, we kunnen elkaar natuurlijk toch niet overtuigen
Het is natuurlijk wel heel simpel om jouw mening te gebruiken als "iedereen"'s mening he.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het over smaak, dat is niet te veranderen
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die de games ook daadwerkelijk NIET gespeeld heeft omdat hij bang is zijn "image" op het spel te zetten. Stel je voor dat je moet bekennen dat je de gamecube games leuk vind.. Die zijn alleen maar leuk voor kleine kinderen omdat ze kleur hebben..
Oops... sorry dat ik een beetje generaliseer.
Mocht je meningen in 'we' hebben opgepikt, gaan die over Markster en ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel simpel om jouw mening te gebruiken als "iedereen"'s mening he.
AAAH, nu is het wel jouw mening.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.
Zoals eerder gezegd: Huismerkgames te kinderachtig en blij en de normale spellen kon ik ook op de ps2 en xbox spelen.
Dit is puur een eigen mening!
Toch best simpel om "normaal" en "kinderachtig" tegenover elkaar te zetten en vervolgens roepen: "niet ertegenin gaan, dit is enkel mijn mening!"quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik heb de super nintendo toendertijd zowat kapot gespeld, meesterlijk! (enige degelijke gameconsole toendertijd lol). Ik heb de Game cube gehad. Gekocht na de launch.
Zoals eerder gezegd: Huismerkgames te kinderachtig en blij en de normale spellen kon ik ook op de ps2 en xbox spelen.
Dit is puur een eigen mening!
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mocht je meningen in 'we' hebben opgepikt, gaan die over Markster en ik.
Dan weet ik ook meteen wat ik niet ben.quote:Mensen vinden de NGC kiddy om de 'eigen huis' titels.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo erg op elkaar zouden lijkenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:51 schreef renz0r het volgende:
Maargoed geen zin in discussie!
Ik hoop dat de Revolution een degelijk en vernieuwende console wordt! Dan is het zeker een potentiele kandidaat om in de huiskamer te komen! PS3 zal zeker komen, maar om nou een xbox360 te nemen betwijvel ik, omdat ik de normale al heb. Mocht het zo zijn dat de revolution en xbox360 haast niet verschillen, dan ga ik voor de verandering voor de revolution.
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).quote:Op zondag 8 mei 2005 14:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo erg op elkaar zouden lijken
de FOUT van de gamecube kwa kracht??quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:57 schreef BMH het volgende:
[..]
de FOUT van de gamecube kwa kracht??![]()
[afbeelding]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Oooh please. PS2: 3x Jak
3x rachet and clank
4X Final fantasy
3x GTA
3x Gran tourismo
6x Dragonball z
9x Dynasty Warriors
3x Tekken
2x Devil may cry
2z Metal gear solid
2x Ace combat
3x Winning eleven
Kortom: iedere console & iedere generatie heeft vervolg games.
Draadloze controllers zou wel vet zijn!quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...
De geruchten over speciale controllers enzo geven toch een totaal ander beeld van de revolution![]()
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?quote:
Draadloos is wel het minstequote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Draadloze controllers zou wel vet zijn!
Is het ook zo dat er een Ledscherm komt?
Is daar al enig bewijs van? Het enige wat we weten is dat de Revolution een jaar later uitkomt. Als ze dan een beetje hun best doen kunnen ze stukken betere graphics krijgen dan de 360..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enz
(mompelt is van: volwassenheid)
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Dusssssss. Ga jij maar lekker verder met Splinter Cell 4 of Final Fantasy MCMXVIII.![]()
Ik bedoel daarmee dat Splinter Cell 4 eerder een rehash is van Splinter Cell 2 dan bijvoorbeeld Mario Tennis een rehash is van Super Mario Sunshine. Maar goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.
*Hierbij aansluit en deze discussie tot een einde hoopt te helpen*quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.
Misschien heeft de aarbei meer vitamintjes als de banaan, maar dat betekend niet dat iedereen de aarbei voor de banaan moet nemen.
Aan de ene kant wil ik het ook zo graag geloven wat hij zegt, en er zal vast ook e.e.a. waar zijn. Bijvoorbeeld dat Nintendo werkt aan nieuwe franchises, dat Mario een launchgame is, of een gedeelte over de controllers.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Xrenity het volgende:
Aries is imo nog steeds voor een gedeelte waar, er zaten wel wat fakers tussen, maar er was ook een 'echte' Aries, of die de waarheid sprak is een tweede, maar het klopte wel allemaal
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Aries heeft nooit zelf specs gegeven btw, was een maat van me die dat 1x deed (als Aries, om te kijken hoe makkelijk mensen te foolen waren, daarna ook verschillende keren in die log gezegd dat hij het was). Aries deed het niet om 'obvious reasons'
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
Krijg nou de tering, swa.quote:Geregistreerd op: woensdag 4 mei 2005 @ 10:10
Aantal posts: 51 (gemiddeld 12 per dag)
Kan wel, volgens mij zijn alle specs verders toch nep, die weet gewoon niemand/maakt niemand bekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
donder maar op kleuterquote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Hij is nu al een groot Fok!ker (of hij spamt gewoon veelquote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Krijg nou de tering, swa.
1337 p0sting skillz![]()
quote:
buttons ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is 15? Dat kan ik niet zo snel plaatsen?
Gratis te downloaden? Ben je gek?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef YourMaster het volgende:
Misschien gaan ze ons betalen om games te spelen, dat zou revolutionair zijn.
Mario die een prinses moet redden, en dan iets anders als een taart cadeau krijgt.
Ze brengen de revolution als eerst uit in europa, net zoals alle spellen.
Ze zorgen dat alle nes, snes en n64 classics gratis te downloaden zijn op hun console.
quote:Interview with Nintendo's Reggie Fils-Aime...
Q: Is there a limit to how far you can take the current Nintendo franchises?
A: I'll tell you this, when we launch Revolution, we will have great franchise games: Mario, Zelda, Metroid. We will also launch new franchises...
Q: Why not go in the direction of, say, Sony and design a system that acknowledges today's trends and technology?
A: I will grant you that the Gamecube is not a sexy device [laughs], but we're smart people and we learn from our mistakes. I will bet you a drink at the bar of your choice that Revolution will be a very sexy device.
Q: What you said earlier about RE4 was interesting. Looking forward, are you planning on having games of that caliber at the launch of your next console, code-named Revolution?
A: That's the goal. That's why we're going tobe working hard with third-party developers. That's why we're going to spend a lot of time on both pre-development kits as well as final development kits. You know it's critical, whether it be first- or third-party [games], that the launch lineup is strong.
Kijk. Dat klinkt goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Volgens mij is het Electronic Gaming Monthly, dacht het ook ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
Q&A met Reggie in een blad ( naam ff kwijt )
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond de N64 wel relaxed hoor.
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vond (dus mijn mening...) de n64 eerlijk gezegd nog beter dan de GC, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb me vooral vermaakt met de Banjo spellen van Rare, Perfect Dark, Mario 64 en Zelda OoT en MM.
Helaas mocht dit spellenaanbod niet vermijden dat de PS de marktleider werd, ten koste van Nintendo.
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is de 3rd party support beter geweest op de N64 dan op de Cube. Ik weet niet hoe goed de 3rd party support was op de N64 maar op de Cube is het echt behoorlijk belabberd.
Ik mag toch ondertussen wel aannemen dat Nintendo geleerd heeft van het verleden? Iets wat volgens een blad ook al werd bevestigd door Reggie...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als de revolution echt zo erg revolutionair wordt dan vrees ik al helemaal voor de third party support voor de revolution.![]()
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Boeiend, ik hoef geen 3th party baggerspellen die je ook op een playstation kan spelen. Ik wil nieuwe revolutionaire spellen!
Tuurlijk, maar ze moeten wel de functies van de Revolution benutten (wat die ook mogen zijn)quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen 3rd party baggerspellen misschien, maar een aantal 3rd party exclusive toptitels zie je toch wel zitten, neem ik aan?Al is het maar om het voortbestaan van de Revolution te garanderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |