de FOUT van de gamecube kwa kracht??quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:57 schreef BMH het volgende:
[..]
de FOUT van de gamecube kwa kracht??![]()
[afbeelding]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua inhoud van kracht. Ik weet wel zeker dat de revolution niet de fout gaat maken als de NGC. (afkraken e.d).
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Oooh please. PS2: 3x Jak
3x rachet and clank
4X Final fantasy
3x GTA
3x Gran tourismo
6x Dragonball z
9x Dynasty Warriors
3x Tekken
2x Devil may cry
2z Metal gear solid
2x Ace combat
3x Winning eleven
Kortom: iedere console & iedere generatie heeft vervolg games.
Draadloze controllers zou wel vet zijn!quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik denk dat het allebei krachtige speeltjes worden, en traditioneel zijn de producten van nintendo grafisch iets minder sterk. Maar het gaat er meer om wat er omheengebouwd wordt. Die Xbox 360 foto toont bijvoorbeeld een camera, maar als het daar mee gebeurd is...
De geruchten over speciale controllers enzo geven toch een totaal ander beeld van de revolution![]()
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Jij vergelijkt dit kaliber spellen, met mario en luigi?
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?quote:
Draadloos is wel het minstequote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Draadloze controllers zou wel vet zijn!
Is het ook zo dat er een Ledscherm komt?
Is daar al enig bewijs van? Het enige wat we weten is dat de Revolution een jaar later uitkomt. Als ze dan een beetje hun best doen kunnen ze stukken betere graphics krijgen dan de 360..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
krachtverschil tussen de xbox 360 en nintendo revolution.
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik moet hierbij wel toevoegen dat dat soort spellen een tikkeltje anders dan mario party 350, Zelda 24, Kirby 54 enz
(mompelt is van: volwassenheid)
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Dusssssss. Ga jij maar lekker verder met Splinter Cell 4 of Final Fantasy MCMXVIII.![]()
Ik bedoel daarmee dat Splinter Cell 4 eerder een rehash is van Splinter Cell 2 dan bijvoorbeeld Mario Tennis een rehash is van Super Mario Sunshine. Maar goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh, Splinter Cell games zijn echt wel goed ofzo ^^ maar voor die games heb ik ook geen console.
*Hierbij aansluit en deze discussie tot een einde hoopt te helpen*quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom die games niet op kunnen tegen gamecube games. Waarschijnlijk omdatdie reden er niet is. Het IS geen gevecht tussen spellen. Het is een verschil in smaak. Als jij aardbei lekkerder vind als een banaan,dan wil niet zeggen dat de banaan smerig is.
Misschien heeft de aarbei meer vitamintjes als de banaan, maar dat betekend niet dat iedereen de aarbei voor de banaan moet nemen.
Aan de ene kant wil ik het ook zo graag geloven wat hij zegt, en er zal vast ook e.e.a. waar zijn. Bijvoorbeeld dat Nintendo werkt aan nieuwe franchises, dat Mario een launchgame is, of een gedeelte over de controllers.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Xrenity het volgende:
Aries is imo nog steeds voor een gedeelte waar, er zaten wel wat fakers tussen, maar er was ook een 'echte' Aries, of die de waarheid sprak is een tweede, maar het klopte wel allemaal
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Aries heeft nooit zelf specs gegeven btw, was een maat van me die dat 1x deed (als Aries, om te kijken hoe makkelijk mensen te foolen waren, daarna ook verschillende keren in die log gezegd dat hij het was). Aries deed het niet om 'obvious reasons'
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
Krijg nou de tering, swa.quote:Geregistreerd op: woensdag 4 mei 2005 @ 10:10
Aantal posts: 51 (gemiddeld 12 per dag)
Kan wel, volgens mij zijn alle specs verders toch nep, die weet gewoon niemand/maakt niemand bekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, was jouw maat het dan ook die begon over de RN1520? Want ik kan me wel herinneren dat dat van het Broken Saints log afkwam.
1De N staat voor Nintendo.
donder maar op kleuterquote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen ?
Laten we maar ophouden, ik ga wel naar het ps2 topic
Hij is nu al een groot Fok!ker (of hij spamt gewoon veelquote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Krijg nou de tering, swa.
1337 p0sting skillz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |