En verder:quote:Sommige mensen hebben alles al
En dat is ook bij Doffy het geval
Weet je wat Doffy in het schoentje vindt?
Een Topic met de groeten van Sint
Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Je zult er heel blij mee zijn, dat staat vast
Voor iemand die alles al heeft
Is dit toch iets waar hij zo lang al naar streeft
Houd bij dit geschenk in gedachten
Dat het helpt tegen slapeloze nachten
Sint heeft een jaar lang moeten sparen
Om hier genoeg geld voor te vergaren
Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Bedwing nog heel even je ongeduld
Uitpakken dan maar, er is nu wel genoeg geluld
Hebeen Straub en King een mooi boek over geschrevenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:
Zou die theorie waar kunnen zijn? Best bizarre gedachte maar het verklaard wel een hoop. Is zoiets echter te bewijzen?
een rat?quote:Verder een wetenschappelijk raadsel:
Welk dier kan onder de juiste omstandigheden zich sneller voorbewegen dan een cheetah? Een dier dat soms bloed op 100 meter afstand kan ruiken, niet makkelijk is uit te roeien en 1000den doden op z’n naam heeft staan.
Waar dat raadsel op slaat weet ik eigenlijk ook niet![]()
Hoezo niet?quote:
Ja want ik heb geen spiegelquote:Maak jij iedere dag nieuwe foto's van jezelf. liv?
Stephen King?quote:Op zondag 8 mei 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Hebeen Straub en King een mooi boek over geschreven
Oh sorry, wist ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
He en nu wilde ik net een naamtopic voor Doffy openen.
Daarom dus nietquote:Op zondag 8 mei 2005 09:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet![]()
![]()
Titel veranderen en de OP iets aanpassen?
Wist ik tochquote:Op zondag 8 mei 2005 09:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Ja want ik heb geen spiegel
Maar is goed heur. Ik liep maar te jennen
Stephen King en Peter Straub: De Talismanquote:
quote:
Is het al sinterklaas dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Zet die maar in de OP, dan verander ik de TT.
Tja, dat is inderdaad wel een beetje een probleemquote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Nouja dat vinden jij en ik, maar daar denkt de samenleving weer heel anders over.
Ja, en dat daar is dan echt wel hierquote:Op zondag 8 mei 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Nouja, eindelijk is het eens een keer zo dat "buiten hier of daar" meer daar zijn dan hier.
De relativiteitstheorie in een notedopquote:
Hee, en nog begrijpelijk ook, zelfs voor dummiesquote:
Behalve dat Einstein niet blij was met de naam "Relativiteitstheorie".quote:
Wat had het dan moeten wezen?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behalve dat Einstein niet blij was met de naam "Relativiteitstheorie".![]()
Wat vind jij van die meer-werelden-theorie?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef Haushofer het volgende:
Behalve dat Einstein niet blij was met de naam "Relativiteitstheorie".![]()
Nou, de naam zorgt er voor dat mensen denken dat alles "relatief" is, terwijl het meer duidt op het niet bestaan van absolute snelheden, alleen relatieve. Er worden zelfs hele toneelstukken om dit idee heen gebreid, iets waar Einstein alleen maar om kon lachen. David Bodanis schetst er een leuk stukje van in zijn "biografie van E=mc2 ". Een erg leuk boek; heel veel geschiedenis van de formule en de mensen er omheen. Erg mooi is het begin van het boek, wat over een interview met Cameron Diaz gaat. Er wordt haar gevraagd of er iets is wat ze nou altijd al heeft willen weten. Dan vraagt ze: "wat betekent E=mc2 eigenlijk" Het interview eindigt dan wat met gelach, waarop zij scheen te mompelen "dat was een serieuze vraag". Echte aanrader!quote:
Dat mag geen theorie heten; het is niet falsificeerbaarquote:Op zondag 8 mei 2005 12:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat vind jij van die meer-werelden-theorie?![]()
Nouja, is het puur W? Er zit ook wel iets F/L in.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:12 schreef Haushofer het volgende:
Krijgen we eindelijk weer es een wetenschappelijke discussie in SC. Zoals het hoort, natuurlijk.
Dat gaat hard... van 'gewoon Alicey' via Heilige Maagd naar God zelf. Voor maar weinig mensen is zulk een carrière weggelegd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Mjah ik heb op een gegeven moment ontdekt dat ik zelf God ben.
Verschil moet er wezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat gaat hard... van 'gewoon Alicey' via Heilige Maagd naar God zelf. Voor maar weinig mensen is zulk een carrière weggelegd.
Jij ook al?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Mjah ik heb op een gegeven moment ontdekt dat ik zelf God ben.
Nazi!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Linkshandigen!
Alles voor linkshandigen is gewoon veel duurder, en als je dan ook nog zegt 2 linkerhanden te hebben wordt je meteen als linkse terrorist bestempeld.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Linkshandigen!
Alles voor linkshandigen is gewoon veel duurder, en als je dan ook nog zegt 2 linkerhanden te hebben wordt je meteen als linkse terrorist bestempeld.
Respect, man!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ow, en voor Lupa, je hebt het vast niet meegekregen : Ik heb mijn bureau/tafel helemaal zelf in elkaar gekregen!
forum voor homoseksuelen?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan?Ik sla 'm op z'n bek!
![]()
Nu is het nog steeds niet weggemod. Ik denk dat ik Cynix maar eens ga mailenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas nou op met woorden als Nazi! Voor je het weet ga ik er in het FB topic over zeuren.
Ja zeg, je benoemt eerst jezelf al tot terrorist.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
forum voor homoseksuelen?
Zich achter Lupa verschuilt!
Nee, niet. Ik benoem mezelf tot links-fundamentalist.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja zeg, je benoemt eerst jezelf al tot terrorist.![]()
Fundamentalist, terrorist, allemaal één pot nat.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Nee, niet. Ik benoem mezelf tot links-fundamentalist.
Je moet me steunen muts, niet afvallen!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fundamentalist, terrorist, allemaal één pot nat.
Mijn belangen zijn verruild voor een fles!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik heb drank op, dan word ik wat onverschillig.
De categorieën worden wel steeds smaller. Voor je het weet is er een forum voor linkshandige, biseksuele, roodharige, gehandicapte mensen met overmatige haargroei.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Ik heb intussen medestanders voor een forum voor linkshandige bi's
Maar dan heeft wel uiteindelijk iedereen een eigen hokje.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De categorieën worden wel steeds smaller. Voor je het weet is er een forum voor linkshandige, biseksuele, roodharige, gehandicapte mensen met overmatige haargroei.
Als ik nadenk kan ik het wel, maar als ik het dan teruglees dan is voor veel dingen het tegendeel ook waar.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Een heel eind toch wel, denk ik.
Hoewel ik dat niet graag hardop doe, want dan moet ik eerlijkheidshalve ook mijn minpunten benoemen, en dat vind ik nooit zo geweldig
Ik heb me maar verzoend met mijn onverschilligheid, want enige discipline is mij altijd vreemd geblevenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Mwah, theoretisch gesproken wel. Maar een van de dingen waar ik me aan mezelf het meest aan erger (gebrek aan (zelf)discipline) krijg ik er maar niet in
Misschien is dat ook wel inherent aan de eigenschap
Een begin van zelfdiscipline is om uitstel niet meer toe te staan. Oftewel, nu iets doen in plaats van wachten tot morgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Mwah, theoretisch gesproken wel. Maar een van de dingen waar ik me aan mezelf het meest aan erger (gebrek aan (zelf)discipline) krijg ik er maar niet in
Misschien is dat ook wel inherent aan de eigenschap
Wat voor mijzelf daarbij helpt is resultaatgericht en doelgericht denken. Bij mezelf valt ook op dat ik met discipline meer moeilijkheden heb wanneer ik iets niet kan koppelen aan een resultaat of doel.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb me maar verzoend met mijn onverschilligheid, want enige discipline is mij altijd vreemd gebleven
Het is geen onverschilligheid, eerder laksheid/luiheid denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb me maar verzoend met mijn onverschilligheid, want enige discipline is mij altijd vreemd gebleven
Ik wil binnenkort weer gaan studeren. Ik denk op zich niet dat dat een probleem zal vormen, want ik doe dat met een (voor mezelf) duidelijk doel, en discipline zorgt er in dat geval voor dat ik eerder het beoogde doel bereik.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen onverschilligheid, eerder laksheid/luiheid denk ik.
Ik kan me er gewoon niet toe zetten dat te doen dat ik geacht word te doen.
Lastig hoor, als het bijvoorbeeld om studeren gaat
Ja, dat klopt, dat zou een goede zijn. Het probleem is dus dat ik me er niet toe kan zetten. Ik heb volgens mij wel een extreem gebrek aan (zelf)disciplinequote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een begin van zelfdiscipline is om uitstel niet meer toe te staan. Oftewel, nu iets doen in plaats van wachten tot morgen.
Iets wat veel mensen doen: zich verantwoorden.quote:Ik heb zelf kort geleden ontdekt dat ik soms onderwerpend ben.. Wanneer iemand zich dominant/autoritair opstelt dat ik mezelf dan ga verantwoorden voor allerlei dingen waarvoor ik geen verantwoording schuldig ben. Dat is ook wel iets waar ik alert op hoop te blijven nu.
Het doel is me meer dan duidelijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer gaan studeren. Ik denk op zich niet dat dat een probleem zal vormen, want ik doe dat met een (voor mezelf) duidelijk doel, en discipline zorgt er in dat geval voor dat ik eerder het beoogde doel bereik.
Het is dus niet je er toe zetten, het is gewoon letterlijk NU iets doen, en niet nog een minuut wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, dat zou een goede zijn. Het probleem is dus dat ik me er niet toe kan zetten. Ik heb volgens mij wel een extreem gebrek aan (zelf)discipline
Ik heb dat dus ook, ik hoef mij niet te verantwoorden voor wie ik ben en wat ik doe. Maar er zijn dus situaties waarin ik dat toch doe, en ik denk dat ik nu de vinger er op heb kunnen leggen waarom dat soms gebeurt.quote:Iets wat veel mensen doen: zich verantwoorden.
Ik probeer dat niet te doen, maar dat zal best regelmatig mislukkenHet is iets dat je ook zo onbewust kunt doen.
Het gaat vooral om de eerste keren. Als je het een paar keer "gewoon" doet krijg je vanzelf de smaak te pakken.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het doel is me meer dan duidelijk.
Tja, en daar houdt het op.
Ik schaam me wel voor mijn gebrek eigenlijk. En het lijkt ook zo simpel op te lossen: dan doe je maar gewoon....(whatever). En dat weet ik ook, en dat denk ik ook....en dat doe ik dan toch niet.
I know.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is dus niet je er toe zetten, het is gewoon letterlijk NU iets doen, en niet nog een minuut wachten.
Hoe komt dat dat je het nu doorhebt waarom het soms gebeurt?quote:Ik heb dat dus ook, ik hoef mij niet te verantwoorden voor wie ik ben en wat ik doe. Maar er zijn dus situaties waarin ik dat toch doe, en ik denk dat ik nu de vinger er op heb kunnen leggen waarom dat soms gebeurt.
Nouja, er is iig verbetering!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know.
Ik werk er wel aan hoor, en ik geloof dat er wel wat verbetering in zit, maar het gaat traaaaaaaaaaag
Dat komt door de vage informatieverwerking die ik heb.quote:Hoe komt dat dat je het nu doorhebt waarom het soms gebeurt?
Dank je.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef Yosomite het volgende:
Oh, het is echt erg.
Ik zal een heerlijk kopje koffie op jouw gezondheid drinken!
Dan voel jij je vast stukken beter. (Want ik denk aan jou)
Waarom bij de post geen problemen met motivatie?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:52 schreef Bensel het volgende:
Mwa.. ik zou vandaag eigenlijk ook iets moeten uitvoeren.. ik ben ook zo'n laks persoon.. Ik kan me vaak niet zetten tot werk.. (behalve als het ECHT moet.. en dan nog..) Maar als ik betaald iets doe, dan heb ik wel er de discipline voor.. (zo heb ik een half jaar gewerkt bij de Mac, terwijl ik het verschrikkelijk vond.. maar het verdiende, dus ik moest het wel doen (gelukkig ben ik er na een half jaar uitgekicked, omdat ik niet verder kwam in de hierarchie (ik deed buitendienst en lobby, terwijl ik eigs naar de keuken zou moeten..)
Bij de post trouwens geen problemen met motivatie.. werkt wel lekker (alleen afgelopen week wel ERG lange dagen (van 8 tot 6)
livEliveD!quote:Op zondag 8 mei 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:Doffy
[..]
En verder:
De parallelle werelden theorie. Zou die theorie waar kunnen zijn? Best bizarre gedachte maar het verklaard wel een hoop. Is zoiets echter te bewijzen?
Het plezier hebben in het werk.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Nouja, wat is de motivatie dat je werkt denk ik dan?
Wat verwachtte je precies?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:17 schreef Bensel het volgende:
mwa.. ik werkte zeker wel hard bij de mac (harder dan bij de post), maar dat komt ook omdat de verwachtingspatrronen anders zijn..
Ik denk dat het inderdaad persoonlijke voldoening is.. Ik denk ook dat dat de reden is dat ik van mijn huidige baan af wil.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het plezier hebben in het werk.
Ik kan veel voldoening halen uit het vinden van goede oplossingen.
Een "Yes"-moment,
een kwartje dat valt bij jezelf als iemand je een tip geeft en je hebt in de gaten hoe het moet,
of het valt bij de ander, als je iets probeert uit te leggen,
of dat je een goed advies hebt gegeven.
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Doffy het volgende:
Nu ben ik onsterfelijk in de Fok!-geschiedenis!
quote:The stars shall fade away, the sun himself Grow dim with age, and nature sink in years, But thou shalt flourish in immortal youth, Unhurt amidst the wars of elements, The wrecks of matter, and the crush of worlds.
Joseph Addison
Dit is de mooiste dag het mooiste topic van mijn levenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
500 jaar later zal men de FOK!servers opgraven, gaan spitten op de hard disks, en dan zullen ze jouw naamtopic vinden!
Ooit was ik tijdelijk projectleider en toen kon ik keihard werken dus ja ik kan het wel. Tegenwoordig moet ik ook weer programmeren (vind ik leuk!) en dan kan ik heel efficiënt werken waardoor ik wel meer af heb dan anderen. Over het algemeen heb ik echter niet zo'n moeite met kritiek en dus vind ik het minder erg als iet uitloopt. Hierdoor werk ik volgens mij ook minder vaak en hard.quote:
En terecht!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:31 schreef Bensel het volgende:
.. nu wil ook een naamtopic..
Heb je het al eens voor jezelf opgeschreven, redelijk gedetailleerd?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad persoonlijke voldoening is.. Ik denk ook dat dat de reden is dat ik van mijn huidige baan af wil.
Het zou prima kunnen.. Ik denk ook niet dat je zo hard moet werken dat je gezondheid schade er van ondervindt.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ooit was ik tijdelijk projectleider en toen kon ik keihard werken dus ja ik kan het wel. Tegenwoordig moet ik ook weer programmeren (vind ik leuk!) en dan kan ik heel efficiënt werken waardoor ik wel meer af heb dan anderen. Over het algemeen heb ik echter niet zo'n moeite met kritiek en dus vind ik het minder erg als iet uitloopt. Hierdoor werk ik volgens mij ook minder vaak en hard.
Nee, echt gedetailleerd is nog steeds het probleem..quote:Op maandag 9 mei 2005 09:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb je het al eens voor jezelf opgeschreven, redelijk gedetailleerd?
Een meer sociale baan (Read it over, erg eng voor een nerdquote:Welke richting wil ik groeien?
Zelfontplooing. Ik wil dagelijks nuttige dingen leren.quote:Wat wil ik in een baan vinden?
Maakt mij niet zo heel erg veel uit, maar in ieder geval geen grote commerciele omgeving.quote:Wat voor werkomgeving?
Dat is dus probleem #1.. Het liefst zou ik nu een stapje terug doen en om te beginnen gewoon eens een heel andere baan proberen en op een laag niveau instappen.. Ik heb daarvoor echter teveel lasten..quote:En dan:
Verdient het voldoende?
Dat probleem houdt er verband mee, maar daar ga ik binnenkort een eerste stap mee maken.quote:Welke kwalificaties zijn nodig?
De toestand van WFL (Door GBJ Hilterman) Ook wel genoemd The state of the WFL topicsquote:
Op welk niveau?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
Whehehe
Maar gaat iemand vandaag nog leuke dingen doen? Ik heb veel afspraken deze week
LOL.. Nouja, wanhopig wordt ik er niet van. Alleen de opleiding die ik wil gaan doen heb ik wel wat vraagtekens bij. Een van de opdrachten daarbij is ook het maken van je levensloop. Ik vraag me af wie zoiets gaat lezen, wil die persoon uberhauopt wel mijn levensloop wil weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
Steek hier een kaars op voor: Werk zat, leven op deze manier zat! wat nu?![]()
Omdat evolutoniar gezien de grotere klavertje 4 sneller opgegeten werd? Omdat evolutionair gezien het vor de klavertje drie de lichtopbrengst in concurrentie makkelijker is? omdat in de natuur ales voorkomt in veelvouden van 3 en 5? omdat klavertjes misschien gewoon DOM zijn?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Op welk niveau?
- Zingen in de regen?
- Zevenblad halen uit de tuin?
- Op zoek naar het klavertje vier?
- Topic openen over het klavertje vier?
(Waarom zijn er zo weinig, terwijl het efficiënter is dan klavertje drie, qua oppervlakte)
uiteraardquote:
- Kwellen van medeFok-kers, met scherpe opmerkingen?
ja, waar blijft ze?quote:-Wachten op het verslag van Lupa!
Het helpt, spreekt de ervaring.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, echt gedetailleerd is nog steeds het probleem..
Zijn er genoeg, spreekt de ervaringquote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Een meer sociale baan (Read it over, erg eng voor een nerd).
Dat is nogal wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Zelfontplooing. Ik wil dagelijks nuttige dingen leren.
Dan zijn de verdiensten vaak minder.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Maakt mij niet zo heel erg veel uit, maar in ieder geval geen grote commerciele omgeving.
Zorg dat de lasten omlaag gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus probleem #1.. Het liefst zou ik nu een stapje terug doen en om te beginnen gewoon eens een heel andere baan proberen en op een laag niveau instappen.. Ik heb daarvoor echter teveel lasten..
Omscholen of bijscholen?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Dat probleem houdt er verband mee, maar daar ga ik binnenkort een eerste stap mee maken.
De kat op het eiland Man is zijn staart kwijt geraakt omdat alle katten met staart lekkerder waren?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
[..]
Omdat evolutoniar gezien de grotere klavertje 4 sneller opgegeten werd? Omdat evolutionair gezien het vor de klavertje drie de lichtopbrengst in concurrentie makkelijker is? omdat in de natuur ales voorkomt in veelvouden van 3 en 5? omdat klavertjes misschien gewoon DOM zijn?
Dan alleen nog binnenkomen zonder de juiste kwalificaties.quote:
Eerder die laatste denk ik. Vooral mensenkennis vind ik echter interessant.quote:Dat is nogal wat.
Nuttig, als in: met handen leren werken?,
Nuttig, als in: dienstbaar kunnen zijn?
Ik hoef dan ook geen tonnen te verdienen. Ik vind het belangrijker dat ik een leuke omgeving zit.quote:Dan zijn de verdiensten vaak minder.
Lasten zijn intussen iets lager geworden. Met een beetje geluk kan in voor het einde van dit jaar de grootste berg lasten wegwerken.quote:Zorg dat de lasten omlaag gaan.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, maar anders lukken andere zaken ook niet)
Vooral omscholen, het is echt iets heel anders. Ik denk inderdaad dat je me minder zult zien, want zelfs full-time schijnt de opleiding nog redelijk zwaar te kunnen zijn. Gezien ik het ga doen met een baan erbij, ben ik er denk ik inderdaad flink wat minder straks..quote:Omscholen of bijscholen?
In beide gevallen zullen we je hier dan minder zien.![]()
Linkje werkt niet bij mij?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, leuk wfl leesvoer(Laatste pagina van de 4 is minder)
Klik
A: het meeste plantenleven word gebruikt als voedsel.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
De kat op het eiland Man is zijn staart kwijt geraakt omdat alle katten met staart lekkerder waren?
De drie- en vijfpotige aap komt veel voor in Artis
Het antwoord is nog niet gevonden?
Ook daar zijn mogelijkheden.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Dan alleen nog binnenkomen zonder de juiste kwalificaties.
Nerds kunnen goed studeren. Daarom heten ze nerds.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Vooral omscholen, het is echt iets heel anders. Ik denk inderdaad dat je me minder zult zien, want zelfs full-time schijnt de opleiding nog redelijk zwaar te kunnen zijn. Gezien ik het ga doen met een baan erbij, ben ik er denk ik inderdaad flink wat minder straks..
Ik ben van plan om het nodige te proberen, en denk ook wel dat het mij lukt om ergens binnen te komen. Als ik de kans krijg kan ik aantonen voldoende kwaliteiten te hebben voor wat dan ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ook daar zijn mogelijkheden.
Als je weet waar je wilt werken en je leert het bedrijf kennen door contact te zoeken met mensen die er werken.
Het netwerken m.a.w.
Misschien zijn er binnen het bedrijf mogelijkheden om met baan een opleiding te volgen.
Bij een aantal beroepen is dat het geval, ivm tekort op de arbeidsmarkt.
Dat weet ik. Ik heb het studieprogramma bekeken, en er zijn veel verplichte werkdagen en ook een hele hoop vrijwillige werkdagen. Ook is de stage veel langer dan bij andere opleidingen gebruikelijk is. Ik vind het echter wel prettig om praktische ervaring op te doen. Het enige waar ik dus wel tegenop zie is de levensloopbeschrijving die bij de opleiding hoort, omdat dat nou eenmaal iets is wat ik het liefst zou willen vergeten, maargoed.. Hoort er bij.quote:Nerds kunnen goed studeren. Daarom heten ze nerds.![]()
Maar als je sociale psychologie of iets in die richting gaat doen (ik gok met <sociaal> <mensenkennis>) zijn er veel tijdrovende werkgroepen.
De zwaarte zit hem dan meer in de tijd dan in de lesstof.
Op het gebied van biologie is mijn kennis alleen maar groeiendquote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
A: het meeste plantenleven word gebruikt als voedsel.
B: in het plantenleven komt heel erg vaak 3 en 5 voor.. kijk maar eens naar bloemen..
Levensloopbeschrijvingen zijn toch altijd vertrouwelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Dat weet ik. Ik heb het studieprogramma bekeken, en er zijn veel verplichte werkdagen en ook een hele hoop vrijwillige werkdagen. Ook is de stage veel langer dan bij andere opleidingen gebruikelijk is. Ik vind het echter wel prettig om praktische ervaring op te doen. Het enige waar ik dus wel tegenop zie is de levensloopbeschrijving die bij de opleiding hoort, omdat dat nou eenmaal iets is wat ik het liefst zou willen vergeten, maargoed.. Hoort er bij.
Dat is allicht een goed idee.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:34 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Levensloopbeschrijvingen zijn toch altijd vertrouwelijk.
En anders kun je dat / moet je dat op het document zetten.
Tis een pdf file over zogenaamde quantum entanglement en telepathie. Aanvechtbaar artikel maar op zich een grappig idee.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Linkje werkt niet bij mij?Nu ben ik nieuwsgierig..
Morning!
Mooi onderwerpquote:Op maandag 9 mei 2005 10:27 schreef Yosomite het volgende:
Wat voor voordeel heeft een 3 of 5 bladerige bloem boven een 4 bladerige?
Triootjes en quintetten??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi onderwerpIk dacht dat de natuur altijd van symmetrie hield. Ik ga straks, voor de grap, een topic in R&P openen denk ik
Nel mezzo del cammin di nostra vitaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
Tsja, er op een bepaald punt achterkomen dat het pad dat je bewandelt niet helemaal het pad is waarop je je thuis voelt is geen zeldzaamheid. Ik denk dat je interesses en je verlangens volgen op dat moment het beste is, simpelweg omdat je je anders sowieso ontevreden blijft voelen. Misschien zouden meer mensen daar wat flexibeler in moeten worden.
Oh, ik ga er ook absoluut voor, en hoop ook altijd zo flexibel te blijven.. Zijn alleen wat dingen die me tegenhouden, en een paar factoren die het misschien nog iets lastiger voor me maken.. Maar dat is ook op te vatten als een uitdaging.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
Tsja, er op een bepaald punt achterkomen dat het pad dat je bewandelt niet helemaal het pad is waarop je je thuis voelt is geen zeldzaamheid. Ik denk dat je interesses en je verlangens volgen op dat moment het beste is, simpelweg omdat je je anders sowieso ontevreden blijft voelen. Misschien zouden meer mensen daar wat flexibeler in moeten worden.
Ah Dante. Puik!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef Doffy het volgende:
Nel mezzo del cammin di nostra vita
mi ritrovai per una selva oscura
ché la via diritta era smarrita.
Gelezen en het idee begrepen; edoch......quote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis een pdf file over zogenaamde quantum entanglement en telepathie. Aanvechtbaar artikel maar op zich een grappig idee.
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef livEliveD het volgende:
Weet een van jullie een goede naam voor een kloon?
Voor me topic in R&Pquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Het valt veel mensen pas heel laat op, rohteaMquote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef Maethor het volgende:
Weet je dat ik nu pas besef dat je jouw naam achterstevoren kan lezen?
Hoezo "weer" trouwensquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ga je weer rellen liv?
Kan dat vanavond als ik erbij ben?![]()
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Alliceyquote:Op maandag 9 mei 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Alicey is natuurlijk een prachtige naam voor een kloon, maar die is al in gebruik.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff kijken of Alice al bezet is. Of Allicey
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleemquote:
Aha, je verveelt je dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Het is toch wel een beetje diepzinnig hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een topic openen over een serieus (lees: compleet verzonnen) probleem
Genoeg te doen maar toch verveel ik me jaquote:
Geen idee, maar ik denk aardig wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef Yosomite het volgende:
Weet jij toevallig hoeveel klonen er op Fok rondzwerven (plus of min 10.000)?
Gekkie.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Genoeg te doen maar toch verveel ik me ja
Humor is goed als verwerkingsprocesquote:
Het is inderdaad of de duvel er mee speelt.. Het is de hele week stil, en nu heb je een topic, gaat-ie nog hard ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zettenquote:
Goed planquote:Op maandag 9 mei 2005 13:36 schreef Doffy het volgende:
Zeg, gooien we dittopic
niet te snel dicht... ik wil er wel een beetje van genieten ja!
Of je je net als Kelly hebt laten omcatten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een paar dingen die ik nooit op Fok zal zetten
Ik snap je opmerking in dat "Bed..." topic niet, sowwy
Je moet alles een keer in je leven proberenquote:
Ja, en ik vind dus dat je vals speelt.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven proberen
Edit: Je had de OP wel gelezen?![]()
True truequote:
Ik dacht ook niet dat jij een serieus verhaal van jezelf in R&P zou neerzetten.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true
Voor de goede orde: Het verhaal in R&P is compleet fictief
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
Het valt veel mensen pas heel laat op, rohteaM
Waar is lupa als je haar nodig hebt trouwens? : Alleen zelf vingeren om klaar te komen. Ben ik de enige?![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.![]()
Ik miste je de hele dag al inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om wat minder te fokken.Maar ik zal mijn licht eens laten schijnen over deze kwestie.
Klopt. Nu heb ik dat soort dingen ook niet snel nodigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht ook niet dat jij een serieus verhaal van jezelf in R&P zou neerzetten.
Omdat ik soms ook nog andere dingen moet doen. Zoals die berg schoolwerk die ik nog heb liggen en die over vier weken klaar moet zijn.quote:
We hadden het gisteravond geloof ik nog over discipline in de LFC.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ik soms ook nog andere dingen moet doen. Zoals die berg schoolwerk die ik nog heb liggen en die over vier weken klaar moet zijn.
Je slaat haar gewoon een paar keer en dan houdt ze vanzelf op?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Klopt. Nu heb ik dat soort dingen ook niet snel nodig
Wie krijgt de volgende naamtopic?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik voel me helemaal thuis.
Daarom.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
We hadden het gisteravond geloof ik nog over discipline in de LFC.
Moet je zelfs daar discipline voor opbrengen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom.Ik ga nu even de discipline opbrengen om naar de supermarkt te gaan. Vanavond kom ik wel weer even langs denk ik.
Neuh, ik heb weinig te klagen in mijn relatiequote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Je slaat haar gewoon een paar keer en dan houdt ze vanzelf op?
Da's het beste natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh, ik heb weinig te klagen in mijn relatie
Jij bent best wel slecht.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef livEliveD het volgende:
Ze happen wel lekker in me topic![]()
![]()
![]()
Straks nog een schepje erbovenop totdat ze eindelijk vragen gaan stellen.
ik, uiteraard.. zie ook pagina 2quote:
Ja nogalquote:
Hihihihiquote:
Ja....me inhammenquote:
Thnxquote:
Nou dat vertelde ooit een collega dus serieus aan me. Het is dus wel echt gebeurdquote:
No commentquote:
OMG wat een relatie zal die hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou dat vertelde ooit een collega dus serieus aan me. Het is dus wel echt gebeurd
Het is tijd voor het feedback topicquote:
Oh das de eerste stap richting het feedback subforum. Kijk maar in feedback van R&Pquote:
Ja precies.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef Doffy het volgende:
En je kont, want die moest je toch strakker trainen?
99% is niet waar. Zover ik me nu herinner is alles behalve het propjes incident (wat een collega dus echt tegen me heeft verteldquote:
Ja hoor. Ik had precies hetzelfde als jullie gereageerd. Dat milagro gokt (+ wil rellen) en tevens een tvp plaatst betekent niet dat ze het zeker wist hoor. Ik zou er zelf ook in zijn gestonken en laten we eerlijk wezen: Je hebt bizarre relaties dus wie weet bestaat deze verzonnen relatie ook echt.quote:
Ik ben soms wel lief hoor in R&P. En ach, als het tuig in R&P zit klieren ze hier tenminste niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Moonah het volgende:
Maar wij zijn wel lief he, in R&P?
Toch?
Ondanks het slechte inlevingsvermogen.
Dát had een belletje moeten laten rinkelen.
(ikke dus...)
Het zou best kunnen, sommige mensen snappen niet dat ze beter alleen kunnen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik had precies hetzelfde als jullie gereageerd. Dat milagro gokt (+ wil rellen) en tevens een tvp plaatst betekent niet dat ze het zeker wist hoor. Ik zou er zelf ook in zijn gestonken en laten we eerlijk wezen: Je hebt bizarre relaties dus wie weet bestaat deze verzonnen relatie ook echt.
*Neus ophaalt.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben soms wel lief hoor in R&P. En ach, als het tuig in R&P zit klieren ze hier tenminste niet.
Mja tis nogal kut fokken met IE en firefox tegelijk. Verkeerde reply in de verkeerde browser. Oepsquote:
Het tuig is veel te opstandig om naar mij te luisteren!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
*Neus ophaalt.
Puh.
Hou je tuig gewoon bij je.
Je valt me zwaar tegen, livquote:Op maandag 9 mei 2005 19:00 schreef livEliveD het volgende:
Mja tis nogal kut fokken met IE en firefox tegelijk. Verkeerde reply in de verkeerde browser. Oeps
Hij is compleet van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef miss_sly het volgende:
liv, je topic is goed![]()
Je brengt het vol overtuiging
Ik vond het best leuk. Het lag er af en toe wel erg dik bovenop. Maar dat hadden een paar ook wel in de gaten denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hij is compleet van de aardbodem verdwenenCensuur! Hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |