Dat gaat hard... van 'gewoon Alicey' via Heilige Maagd naar God zelf. Voor maar weinig mensen is zulk een carrière weggelegd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Mjah ik heb op een gegeven moment ontdekt dat ik zelf God ben.
Verschil moet er wezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat gaat hard... van 'gewoon Alicey' via Heilige Maagd naar God zelf. Voor maar weinig mensen is zulk een carrière weggelegd.
Jij ook al?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Mjah ik heb op een gegeven moment ontdekt dat ik zelf God ben.
Nazi!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Linkshandigen!
Alles voor linkshandigen is gewoon veel duurder, en als je dan ook nog zegt 2 linkerhanden te hebben wordt je meteen als linkse terrorist bestempeld.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Linkshandigen!
Alles voor linkshandigen is gewoon veel duurder, en als je dan ook nog zegt 2 linkerhanden te hebben wordt je meteen als linkse terrorist bestempeld.
Respect, man!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ow, en voor Lupa, je hebt het vast niet meegekregen : Ik heb mijn bureau/tafel helemaal zelf in elkaar gekregen!
forum voor homoseksuelen?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan?Ik sla 'm op z'n bek!
![]()
Nu is het nog steeds niet weggemod. Ik denk dat ik Cynix maar eens ga mailenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas nou op met woorden als Nazi! Voor je het weet ga ik er in het FB topic over zeuren.
Ja zeg, je benoemt eerst jezelf al tot terrorist.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
forum voor homoseksuelen?
Zich achter Lupa verschuilt!
Nee, niet. Ik benoem mezelf tot links-fundamentalist.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja zeg, je benoemt eerst jezelf al tot terrorist.![]()
Fundamentalist, terrorist, allemaal één pot nat.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Nee, niet. Ik benoem mezelf tot links-fundamentalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |